Dobrý den, chtěl bych se zde zeptat jaké výdaje by mě čekali po nákupu ojeté sedmičky do 200tis.?Neřeším spotřebu nebo pojištění ale náhradní díly apod. u aut která mají najeto přes 200 tis. km.
Chápu že je to velmi obecný dotaz ale zvažuji koupi něčeho podobného a zde je jistě spousta lidí kteří rádi odpoví.
Moc děkuji a přeji všem krásný den.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nákup starší 7
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Obecne to do 200k bude bud holota v trochu stavu nebo vybavena ale na srot. Samozrejme vyjimky jsou a kdyz si pockas treba 1/2 roku najdes. Jinak obecne to bude predFL s najezdem cca 300k. Investice muzou byt od 20k klidne do 150k. Takze diagnostika sebou a nekdo kdo se v E65 opravdu vyzna. Jinak to muze byt hodne drahe. Ale jak bylo napsano procti si tema o koupi.
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Já bych přidal svůj názor. Pokud mám 2kila na krásnou 7er asi bych vzal za 100-150k TOP stav E38 ve stavu výbavě jaký si představuji a nechal 50tis bokem na případné drobnosti jak v údržbě tak případně dodělávky DVB-T třeba lednice a podobně.
Pokud koupíš e65 počítej mnohem větší investice a taky dražší všechny díly.
U e38 pokud bude v TOP stavu budeš mít po servisu od fandy bude to super na dlouhé roky spokojenej.
Další duležitá věc je kolik najedeš ročně. Pokud 5-10tisic tak to muže bejt klidně auto na 5let a nic řešit nebudeš nebo jen pár drobností ...
Pokud 30-50tisic po našem tankodromu bude toho za chvilku více než dost ...hlavně podvozek bude chtít jistě velkou péči.
Nebo pak e65 předface ale počítej že to bude dražší kafe a to všechno ... zase je novější a má zajímavou výbavu občas.
Pokud koupíš e65 počítej mnohem větší investice a taky dražší všechny díly.
U e38 pokud bude v TOP stavu budeš mít po servisu od fandy bude to super na dlouhé roky spokojenej.
Další duležitá věc je kolik najedeš ročně. Pokud 5-10tisic tak to muže bejt klidně auto na 5let a nic řešit nebudeš nebo jen pár drobností ...
Pokud 30-50tisic po našem tankodromu bude toho za chvilku více než dost ...hlavně podvozek bude chtít jistě velkou péči.
Nebo pak e65 předface ale počítej že to bude dražší kafe a to všechno ... zase je novější a má zajímavou výbavu občas.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 16
- Registrován: pát 28.05.2004 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Dobrý den pánové, moc děkuji za názory.Zajímají mě 735i r.v.2002+.
Roční nájezd minimálně 25tis. km kombinovaně.Kupříkladu: http://www.tipcars.com/bmw-rada_7/735ic ... 50277.html
Roční nájezd minimálně 25tis. km kombinovaně.Kupříkladu: http://www.tipcars.com/bmw-rada_7/735ic ... 50277.html
Kdyby jsi to tady pročetl líp zjistíš že pokud chceš e65 tak nemá smysl jinej než 745i motor nebo 750i.
Žerou v podstatě stejně jako 735i ale jedou líp a táhnou taky líp.
Jarax o tom tady napsal hodně ... mohl by vydat knihu.
Mrkni na toto vlákno a bude ti vše jasné.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=108978
Žerou v podstatě stejně jako 735i ale jedou líp a táhnou taky líp.
Jarax o tom tady napsal hodně ... mohl by vydat knihu.
Mrkni na toto vlákno a bude ti vše jasné.
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=108978