Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
novic
ahoj, mam chu? na bavora ale žádné zkušenosti, tak bych potřeboval poradit - na co dát při koupi pozor (mám na mysli z druhé ruky - na nového nemám a asi ani mít nebudu), představa je taková - rozum velí 318is, srdce žádá 325i (možná někoho nakrknu, ale k dieselům mám vrozený odpor) smozřejmě E36, i když nenápadný vzhled předchozího modelu s 2,5 litrovým benzínem má taky svůj půvab a skryté kouzlo. přivítal bych i upozornění na slabiny (pokud jsou) jednotlivých motorizací, chronické závady nebo slabá místa a ještě mi prosím vás objasněnte rozdíl mezi 318i a 318is a jestli jde setřít dodatečným zásahem do motoru, nebo je to konstrukční záležitost bez další možnosti jednoduché úpravy - díky moc za odpovědi určitě se ještě ozvu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2529
- Registrován: úte 19.03.2002 01:00
- Bydliště: Trutnov
- Kontaktovat uživatele:
318is je 16V se 140 PS v serii, chce to při koupi pohlídat motor aby nebyl ulítanej (za studena honěnej) jinak je to točivej motor a vydrží hodně. 318i je normál 8v se 115 PS, přestavět jde, ale nevyplatí se to, musel by jsi vyměnit půl motoru s jednotkou. Prodával jsem svoje is ale teď ho přestavuju, takže zase chvilku si ho nechám. 

Mno, pokud ses "zavodnik" kup si rovnou 325i nebo 323i ( ci 328i) nejlepe s vanosem. Ja sam mam 318i a v podstate se da rict ze mi to bohate staci. Pokud jedu sam a pouzivam to "normalne" pak je to v pohode kara. Pokud se necham zmagorit s partickou jinejch magoru z tohodle klubu, pak lituju ze nemam neco silnejsiho.
At tak, nebo tak, v kazdym pripade ale kup neco s tim novejsim motorem a ani 325tds bych se nebal. Sice to trosku smrdi ale jezdit se s tim rozhodne da
Staci se mrknout na Shreka, Paula nebo Lukase-H. Slaba mista jsou podle me rizeni ( nic fatalniho), citlivost na bocni vitr a diky tvrdsimu podvozku tlumice a silentbloky. Bezpecnost je lehce nadprumerna, stabilita a dalsi jizdni vlastnosti velmi dobry. Pri koupi bych mrknul na VIN a zkontroloval skutecnej rok vyroby a rozhodne bych tomu dal pred zaplacenim podadnej kour. Samozrejme se zahratym motorem. Myslim tim stabilitu pri 200+km/hod, funkcnost ABS, ochotu se vytocit, zahrabat si kvuli spojce a projet par rychlejch zatacek. 


