Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Volba motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 05.09.2003 00:00
- Bydliště: Velké Bílovice
- Kontaktovat uživatele:
Docela casto se tady objevují otázky ohledne typu motoru. Chtel bych se zeptat který šestivál je nejlepší v pomeru - výkon : spotreba : cena : kvalita motoru(zivotnost) : celkové náklady.
V diskuzích sleduji ze údaje v sekci modely jsou nepresné a neúplné. Takze bych prosil spíše názory z vlastní zkušenosti. Dekuji
V diskuzích sleduji ze údaje v sekci modely jsou nepresné a neúplné. Takze bych prosil spíše názory z vlastní zkušenosti. Dekuji
kazdy ti tu povi, ze nejlepsi je nejvetsi objem, take nejspis vetsina bude tvrdit, ze ty motory maji i podobnou spotrebu. Lepsi jsou motory s vanosem (variabilni casovani ventilu). Jinak zcela urcite jsou nejlepsi modely poslednich rocniku.
hmm jinak dle me je nejlepsi 328i > 325i s vanosem > 323i > 320i s vanosem
kapitola sama pro sebe je 325tds
M3 se nepocita
hmm jinak dle me je nejlepsi 328i > 325i s vanosem > 323i > 320i s vanosem
kapitola sama pro sebe je 325tds
M3 se nepocita

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal skautik
[B]kazdy ti tu povi, ze nejlepsi je nejvetsi objem, take nejspis vetsina bude tvrdit, ze ty motory maji i podobnou spotrebu. Lepsi jsou motory s vanosem (variabilni casovani ventilu). Jinak zcela urcite jsou nejlepsi modely poslednich rocniku.
hmm jinak dle me je nejlepsi 328i > 325i s vanosem > 323i > 320i s vanosem
kapitola sama pro sebe je 325tds
M3 se nepocita![]()
IMHO nejde ani tak o označení, jako o ty motoru:
takže "nej" do E36 jsou M52jky: 320i, 323i, 328i
pak M50 s VANOSem: 320i, 325i
a normál 24-ventily M50 bez VANOSu: 320i, 325i
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Klakson
[B]jakej je mezi nima rozdíl?
M50 - puvodne bez VANOSu, ktery byl od 9/1992
M52 - VANOS, jen na saci vacce, bi-VANOS od 1998
M54 - bi-VANOS, na saci i vyfukove vacce
a pak v materialu bloku:
M50 ma litinovy blok
M52 a M54 ma blok z lehkych slitin
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
Originál zaslal Francis
[B]M50 - puvodne bez VANOSu, ktery byl od 9/1992
M52 - VANOS, jen na saci vacce, bi-VANOS od 1998
M54 - bi-VANOS, na saci i vyfukove vacce
a pak v materialu bloku:
M50 ma litinovy blok
M52 a M54 ma blok z lehkych slitin
Lze upravit 323i M52 na stejný výkon jako 325i? V čem je rozdíl krom toho materiálu bloku?
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Neco najdes na
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f01134/f01134.htm
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f01133/f01133.htm
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f01114/f01114.htm
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f01126/f01126.htm
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f01134/f01134.htm
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f01133/f01133.htm
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f01114/f01114.htm
http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f01126/f01126.htm
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 05.09.2003 00:00
- Bydliště: Velké Bílovice
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 257
- Registrován: pát 05.09.2003 00:00
- Bydliště: Velké Bílovice
- Kontaktovat uživatele: