Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Karbon v motoru
jak vime tak v manualu k autu pisou ze se mu ma cas od casu dat nadechnout jizdou pres 3000rpm kdyz prevazne trpi ve meste.
Ale jinak, dekarbonizace na benzinu ma smysl tak po pul milionu km na blbej benzin a volej.
Nicmene, jestli o to nekdo ma zajem, tak muj klimatizak to dela taky, dela to uz mnoho let a je to jeden z lidi co o dyzlech vi vsechno, hlavne to je chlapik v pohode takze dekarb udela klidne na benzinu ale bude se narovinu smat ze se mu cpou prachy zadarmo
Ale jinak, dekarbonizace na benzinu ma smysl tak po pul milionu km na blbej benzin a volej.
Nicmene, jestli o to nekdo ma zajem, tak muj klimatizak to dela taky, dela to uz mnoho let a je to jeden z lidi co o dyzlech vi vsechno, hlavne to je chlapik v pohode takze dekarb udela klidne na benzinu ale bude se narovinu smat ze se mu cpou prachy zadarmo

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal darmon
[B]jak vime tak v manualu k autu pisou ze se mu ma cas od casu dat nadechnout jizdou pres 3000rpm kdyz prevazne trpi ve meste...
Toho se drzim odjakziva. Co drzim, prekracuju normu a plnim na 200% a nekdy i vice




328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jo jo taky plnim a pekne to tocím
Schvalne ale kouknete na motor M20 2.5
Po cca 220 tisicich kilometru karbonu jak nasráno
http://www.mtknet.com/motor/

Schvalne ale kouknete na motor M20 2.5
Po cca 220 tisicich kilometru karbonu jak nasráno
http://www.mtknet.com/motor/
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Pivson
[B]
Schvalne ale kouknete na motor M20 2.5
Po cca 220 tisicich kilometru karbonu jak nasráno
Asi s tim jezdil pan (paní) opatrní, co to v životě přes 3000rpm málokdy (nikdy?!) nevytočili :D (>důchodci= :alien2: )
Já točím max 3k než se zahřeje, a pak co to jde :ucta: (rudýýý

= po karbónu ani stopa!
mno a co si od toho Pivsone slibujes? ze te to pak bude rvat do sedacek?
imho karbon muze delat neplechu v podtlakovych ventilech a pod zarizeni, v motoru ti max zmensi o 0,0% objem + mozna zmensi prurez sacich kanalu/ventilu vlivem turbulentniho proudeni na usazenych nanosech, ovsem u motoru s 220k najeto na nekvalitnim oleji bych videl problem spis ve vulich pist/valec a ojety profil vacek/ky...

“Ability is what you're capable of doing.”
Originál zaslal Pivson
[B]Jo jo taky plnim a pekne to tocím![]()
Schvalne ale kouknete na motor M20 2.5
Po cca 220 tisicich kilometru karbonu jak nasráno
http://www.mtknet.com/motor/
Myslím, že to je celkem slušné, viděl jsem už i hooodně zakarbonovanej motor.


