fotobobo píše:Jel jsem dneska s E34 TDS a lepil jsem se na nejakou A4 2.0TDi...
Za chvili mi ten clovek uhnul a predjel jsem ho.
Zajimalo by me, jestli se normalne chytnu na vsechny Oktavie a Passaty
v TDi.
Respektive by me zajimalo na koho si muzu dovolit, a na koho ne...
Diky za rady

PS. Jo a to me jeste cestou zpatky ztavila "Cervena Oktavka"
Policie, udajne za rychlou jizdu, bez predni SPZ a nemel
jsem taky udajne homologaci na folie na zadnich oknech.
Pokuta 200,-kc byl hodny

Tak ze bacha na cervenou
oktavku na D1 a jizni spojce Praha...
Ahoj,
jak tak koukam, vsichni maji stejny zkusenosti s TDI Power
Taky se kazdej lepi, porad plnej, sedi uprostred, prezvykuje zvykacku, to me to pak taky neda nezkusit s nejrychlejsim ceskym supersportem
Ale muzu ti rict, ze jsem mel veliky problem s Skoda OII 2.0TDI - 140PS
Puvodne jsem ani nevedel, ze se bude zavodit, tak jedu normalne koukam do zrcatka a klasika... svetla nahoru, plnej kotel, tak jak jsem si vsiml (oktava uz roztocena) tak jsem dal taky plnej, ale bylo mi to hovno platny, pac taz tak rychli TDS neni...oktava me predjela, ale byl to prvni kontakt s 2.0TDI tak mi nedalo nezkusit, jak to vlastne jede...Zacala klasicky predjizdet (ujizdet) ja porad za nim, ale zdalo se mi, jako by me trosku ujizdel, ale byl uz tak o dve tri auta predemnou...Oktava, tak dobre nebrzdi a nesedi, nakonec jsem ji trosku "vypnute" predjel, tim jsem ho nasral uplne... Vymenili sme si role, on koukal na zada me, ale to uz jsem nepolevil, jel jsem nadoraz (prece neudelam ostudu) Ujel jsem mu o nekolik aut a kamiku, pak jsem odbocil jinam, zastavil a po chvilce tam prolitl (asi porad za mnou) Tezko ale rict, jaky by to melo prubeh, na 400M myslim, ze by E39 dal, me asi sto pro, TDS byl automat, sice 170PS, ale zase 1690Kg oktava cca 1400kg.Mozna na maximalku, nebo nekde na dalnici, kdyby byli obe auto roztoceny, jinak myslim, ze zabrecime

Ale necht jim je to prano... voe TDI je stejne nejrychlejsi a pockej, az to nachipujou
