Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

OMV Premium Diesel alebo Shell V-Power Diesel?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
DominikB
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: sob 12.07.2008 00:00

#1 Příspěvek od DominikB »

Co na ne vravite? Oplati sa tankovat?

Jazdim an E46 330d 2003. Auto je ako nove, najazdene 90 000, chcem mu "dopriat" to najlepsie, avsak neviem, ci tieto paliva nie su skor len marketing.

Mate nejake skusenosti so spotrebou/kvalitou? Nejazdim vela (70-80 litrov nafty mesacne), takze cenovy rozdiel ma nejak nezasahuje.

Vdaka
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od BMWPower »

Jsou lepší. Nejedná se jen o reklamní tah...
Jestli shell nebo OMV??? Tak to těžko říct ale já osobně volím Shell... :wink:
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#3 Příspěvek od Serifus »

Tohle vím úplně přesně. Shell V-Power Diesel je u nás pouze reklamní trik. Je to obyčejný diesel. K nám se zatím nedováží. Je to z interních důvodů Shellu. Bude tu tak v druhé polovině roku 09. Benzín V-Power je skutečně V-Power. Ale diesel prostě u nás V-Power není. Je samozřejmě v Německu, Maďarsku a kupodivu na Slovensku a to proto, že je tam jen pár pump Shell a jak to vezou do Maďarska, tak to vemou při tom :D

Co se týče V-Power Dieslu, tak je to to V-Power kvůli tomu, že se tam přidává směs udělaná ze zemmního plynu, což má lepší účinky na motor (hluk a výkon).

Jinak z toho tedy vyplývá, že do doby, než tu bude skutečný V-Power Diesel, tak jedině OMV.

8) :wink:
Kelvin
Registrovaný
Příspěvky: 302
Registrován: sob 15.12.2007 01:00
Bydliště: Litovel
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Kelvin »

Nevim jak V-Power Diesel, ale ja tankoval plnou do firemni Fabie 1,4 TDI na Shellu(jen Diesel EXTRA) nebo jak to maji oznaceny, a potom plnou na nejmenovane benzince tady v okoli a rozdil byl dost velkej.Od shellky proste auto jelo jako by melo o 10 koni vic.
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#5 Příspěvek od Serifus »

Ano.. Ale V-Power to neni. Je to vlastně jen Extra s vyšší cenou :D A to vim moc přesně 8)
MartyE30
Registrovaný
Příspěvky: 366
Registrován: úte 14.08.2007 00:00
Bydliště: Blízko Prahy:-)
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od MartyE30 »

Serifus píše:Ano.. Ale V-Power to neni. Je to vlastně jen Extra s vyšší cenou :D A to vim moc přesně 8)


Ty snad jezdíš pro Popilku nebo co, že to tak víš?
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#7 Příspěvek od KAMIL740 »

staci se podivat na dodaky z kralup vy chytraci diesel vpower ma vyssi cetanovy cislo!!!!!!!!!!! jeden chytrak vetsi nez druhej nereste picoviny a tankujte kde chcete a keci ze na fabce palivo pridava 10k hahahahaha
MatyACS
Registrovaný
Příspěvky: 1000
Registrován: ned 30.12.2007 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od MatyACS »

KAMIL740 píše:staci se podivat na dodaky z kralup vy chytraci diesel vpower ma vyssi cetanovy cislo!!!!!!!!!!! jeden chytrak vetsi nez druhej nereste picoviny a tankujte kde chcete a keci ze na fabce palivo pridava 10k hahahahaha


souhlas, to sou kraviny...můj názor je nebrat paliva s vyšším cetanovým číslem už namíchaná od distributora (tj. V-powery atp.) ale brát klasickou kvalitní naftu a sám si jí doplňovat vhodným aditivem...já osobně používám Super diesel aditiv od VIF a paráda :wink:
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od paveld »

Nevim jestli je to stejne i u dieselu, ale ja srovnaval v-power-racing s omv carrera 100... vic jsem teda veril tomu od shell, ale o dost lepsi mi to jelo na ten omv. Kolega ma se Subaru stejnou zkusenost.
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#10 Příspěvek od Serifus »

Pro Shell dělám. Takže první ruka.
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#11 Příspěvek od KAMIL740 »

CO PRO NE DELAS JESTLI SE MUZU ZEPTAT ??
MattyX Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12846
Registrován: pát 18.01.2008 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od MattyX Moderátor »

paveld píše:Nevim jestli je to stejne i u dieselu, ale ja srovnaval v-power-racing s omv carrera 100... vic jsem teda veril tomu od shell, ale o dost lepsi mi to jelo na ten omv. Kolega ma se Subaru stejnou zkusenost.


uz tu o tom jednou byla rec,pokud chces takovat stovku a poznat rozdil musis mit na to RJ ktera se na tu 100ku prizpusobi...jednou to tu uz bylo :)
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant :)
E70 3.0d - mamacar

Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#13 Příspěvek od KAMIL740 »

NEZ NECO NAPISETE PRECTETE SI NAZEV TEMATU JDE O NAFTU PROC SEM SERETE NECO O BENZINU ?????
DominikB
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: sob 12.07.2008 00:00

#14 Příspěvek od DominikB »

Serifus píše:Tohle vím úplně přesně. Shell V-Power Diesel je u nás pouze reklamní trik. Je to obyčejný diesel. K nám se zatím nedováží. Je to z interních důvodů Shellu. Bude tu tak v druhé polovině roku 09. Benzín V-Power je skutečně V-Power. Ale diesel prostě u nás V-Power není. Je samozřejmě v Německu, Maďarsku a kupodivu na Slovensku a to proto, že je tam jen pár pump Shell a jak to vezou do Maďarska, tak to vemou při tom :D

Co se týče V-Power Dieslu, tak je to to V-Power kvůli tomu, že se tam přidává směs udělaná ze zemmního plynu, což má lepší účinky na motor (hluk a výkon).

Jinak z toho tedy vyplývá, že do doby, než tu bude skutečný V-Power Diesel, tak jedině OMV.

8) :wink:


Ak je to pravda, tak sa mi zda divne, ze prave v Cesku by bol V-Power Diesel len "obycajny" Diesel Extra. Hovorim teraz o logistike. Ked to vedia doviezt do Nemecka, do Madarska, a dokonca na Slovensko (tych Shelliek tu nie je malo, okolo 40), preco nie do Ceska? Geograficke umiestnenie tychto statov nedava nejaku suvislost typu "maju to po ceste", Madarsko a Slovensko je od Nemecka dalej, ako Cesko, teda za predpokladu, ze dovoz je zo zapadu. Naviac, palivo predsa nerozvaza jedna cisterna, ktora za den prejde cely stat, ale desiatky prepravnych vozidiel naraz.

Ak je to napriek tomu skutocne tak ako pises, tak by ma zaujimalo, ci V-Power Diesel je na celom Slovensku, alebo len juzna cast (pri Madarsku)? Byvam v Bratislave.
DominikB
Registrovaný
Příspěvky: 153
Registrován: sob 12.07.2008 00:00

#15 Příspěvek od DominikB »

Pozrel som sa na shell.sk a shell.cz, na Slovensku ich je 66, v Cesku 175
LUBEC Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 508
Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Bydliště: BRNO

#16 Příspěvek od LUBEC Člen Klubu »

ja dopuju Tranzita V-powerem diesel a citelně jede líp. Pochopil sem, že to nejsou vyhozené peníze, protože to drobné navýšení se mně vrátí v nízké spotřebě. Nikdy sem spotřebu neměřil, ale do práce dojíždím 400km a když se vrátim tak ručička je o něco výš jak s extra dieslem.
ja su nadšen-DOPORUČUJU
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od paveld »

KAMIL740 píše:NEZ NECO NAPISETE PRECTETE SI NAZEV TEMATU JDE O NAFTU PROC SEM SERETE NECO O BENZINU ?????

Tak sorry ze ti to tu zasiram! :roll: Kdyz je takovej rozdil u benzinu, tak me napadlo ze u dieselu to muze byt podobny..
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#18 Příspěvek od Serifus »

Je to skutečně tak. Je to interní záležitost Shellu. Nesmím o tom ani mluvit. Už tak tu porušuju pravidla. Takže sry. Prostě mi věřit můžete, nebo ne. Faktem je, že to poznáte jedině rozborem, nebo tím, že natankujete na Slovensku a pak zase v ČR. Rozdíl tam bude. Ale od desíti k pěti.
Serifus
Registrovaný
Příspěvky: 415
Registrován: pon 11.02.2008 01:00

#19 Příspěvek od Serifus »

KAMIL740 píše:CO PRO NE DELAS JESTLI SE MUZU ZEPTAT ??


Můžeš, ale neřeknu ti to. Sorry. Je mi fuk, jestli mi věříš. Přesvědčovat tě nehodlám.
Uživatelský avatar
paveld
Registrovaný
Příspěvky: 3141
Registrován: pát 25.05.2007 00:00
Bydliště: Praha-západ
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od paveld »

Serifus píše:Je to skutečně tak. Je to interní záležitost Shellu. Nesmím o tom ani mluvit. Už tak tu porušuju pravidla. Takže sry. Prostě mi věřit můžete, nebo ne. Faktem je, že to poznáte jedině rozborem, nebo tím, že natankujete na Slovensku a pak zase v ČR. Rozdíl tam bude. Ale od desíti k pěti.

A nedelas spis pro OMV, ze to pises takhle a delas shellce horsi reklamu? :lol:
Odpovědět