Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
OMV Premium Diesel alebo Shell V-Power Diesel?
Co na ne vravite? Oplati sa tankovat?
Jazdim an E46 330d 2003. Auto je ako nove, najazdene 90 000, chcem mu "dopriat" to najlepsie, avsak neviem, ci tieto paliva nie su skor len marketing.
Mate nejake skusenosti so spotrebou/kvalitou? Nejazdim vela (70-80 litrov nafty mesacne), takze cenovy rozdiel ma nejak nezasahuje.
Vdaka
Jazdim an E46 330d 2003. Auto je ako nove, najazdene 90 000, chcem mu "dopriat" to najlepsie, avsak neviem, ci tieto paliva nie su skor len marketing.
Mate nejake skusenosti so spotrebou/kvalitou? Nejazdim vela (70-80 litrov nafty mesacne), takze cenovy rozdiel ma nejak nezasahuje.
Vdaka
Tohle vím úplně přesně. Shell V-Power Diesel je u nás pouze reklamní trik. Je to obyčejný diesel. K nám se zatím nedováží. Je to z interních důvodů Shellu. Bude tu tak v druhé polovině roku 09. Benzín V-Power je skutečně V-Power. Ale diesel prostě u nás V-Power není. Je samozřejmě v Německu, Maďarsku a kupodivu na Slovensku a to proto, že je tam jen pár pump Shell a jak to vezou do Maďarska, tak to vemou při tom
Co se týče V-Power Dieslu, tak je to to V-Power kvůli tomu, že se tam přidává směs udělaná ze zemmního plynu, což má lepší účinky na motor (hluk a výkon).
Jinak z toho tedy vyplývá, že do doby, než tu bude skutečný V-Power Diesel, tak jedině OMV.


Co se týče V-Power Dieslu, tak je to to V-Power kvůli tomu, že se tam přidává směs udělaná ze zemmního plynu, což má lepší účinky na motor (hluk a výkon).
Jinak z toho tedy vyplývá, že do doby, než tu bude skutečný V-Power Diesel, tak jedině OMV.


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1000
- Registrován: ned 30.12.2007 01:00
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
KAMIL740 píše:staci se podivat na dodaky z kralup vy chytraci diesel vpower ma vyssi cetanovy cislo!!!!!!!!!!! jeden chytrak vetsi nez druhej nereste picoviny a tankujte kde chcete a keci ze na fabce palivo pridava 10k hahahahaha
souhlas, to sou kraviny...můj názor je nebrat paliva s vyšším cetanovým číslem už namíchaná od distributora (tj. V-powery atp.) ale brát klasickou kvalitní naftu a sám si jí doplňovat vhodným aditivem...já osobně používám Super diesel aditiv od VIF a paráda

-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
paveld píše:Nevim jestli je to stejne i u dieselu, ale ja srovnaval v-power-racing s omv carrera 100... vic jsem teda veril tomu od shell, ale o dost lepsi mi to jelo na ten omv. Kolega ma se Subaru stejnou zkusenost.
uz tu o tom jednou byla rec,pokud chces takovat stovku a poznat rozdil musis mit na to RJ ktera se na tu 100ku prizpusobi...jednou to tu uz bylo

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Serifus píše:Tohle vím úplně přesně. Shell V-Power Diesel je u nás pouze reklamní trik. Je to obyčejný diesel. K nám se zatím nedováží. Je to z interních důvodů Shellu. Bude tu tak v druhé polovině roku 09. Benzín V-Power je skutečně V-Power. Ale diesel prostě u nás V-Power není. Je samozřejmě v Německu, Maďarsku a kupodivu na Slovensku a to proto, že je tam jen pár pump Shell a jak to vezou do Maďarska, tak to vemou při tom![]()
Co se týče V-Power Dieslu, tak je to to V-Power kvůli tomu, že se tam přidává směs udělaná ze zemmního plynu, což má lepší účinky na motor (hluk a výkon).
Jinak z toho tedy vyplývá, že do doby, než tu bude skutečný V-Power Diesel, tak jedině OMV.
![]()
Ak je to pravda, tak sa mi zda divne, ze prave v Cesku by bol V-Power Diesel len "obycajny" Diesel Extra. Hovorim teraz o logistike. Ked to vedia doviezt do Nemecka, do Madarska, a dokonca na Slovensko (tych Shelliek tu nie je malo, okolo 40), preco nie do Ceska? Geograficke umiestnenie tychto statov nedava nejaku suvislost typu "maju to po ceste", Madarsko a Slovensko je od Nemecka dalej, ako Cesko, teda za predpokladu, ze dovoz je zo zapadu. Naviac, palivo predsa nerozvaza jedna cisterna, ktora za den prejde cely stat, ale desiatky prepravnych vozidiel naraz.
Ak je to napriek tomu skutocne tak ako pises, tak by ma zaujimalo, ci V-Power Diesel je na celom Slovensku, alebo len juzna cast (pri Madarsku)? Byvam v Bratislave.
ja dopuju Tranzita V-powerem diesel a citelně jede líp. Pochopil sem, že to nejsou vyhozené peníze, protože to drobné navýšení se mně vrátí v nízké spotřebě. Nikdy sem spotřebu neměřil, ale do práce dojíždím 400km a když se vrátim tak ručička je o něco výš jak s extra dieslem.
ja su nadšen-DOPORUČUJU
ja su nadšen-DOPORUČUJU
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
- paveld
- Registrovaný
- Příspěvky: 3141
- Registrován: pát 25.05.2007 00:00
- Bydliště: Praha-západ
- Kontaktovat uživatele:
Serifus píše:Je to skutečně tak. Je to interní záležitost Shellu. Nesmím o tom ani mluvit. Už tak tu porušuju pravidla. Takže sry. Prostě mi věřit můžete, nebo ne. Faktem je, že to poznáte jedině rozborem, nebo tím, že natankujete na Slovensku a pak zase v ČR. Rozdíl tam bude. Ale od desíti k pěti.
A nedelas spis pro OMV, ze to pises takhle a delas shellce horsi reklamu?
