Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

spotrtovni filtry

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
emtrojak
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Čeladná ( Frýdek-Místek )

#1 Příspěvek od emtrojak »

Nevite jak je to se sport. filtry.. Musi se jim přizpusobovat Ridici jednotka?
srle
Registrovaný
Příspěvky: 921
Registrován: ned 01.05.2005 00:00

#2 Příspěvek od srle »

nemusi se jim prizbusobovat nic. proste ho tam strcis a je to. nekteri si ale stezovali, ze to nema moc vyznam.... sam nevim, nedaval jsem ho.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#3 Příspěvek od Killca »

nema to vykonovy vyznam, ma to jen sluchovy vyznam, 4val rve jak favorit ale kdyz je to iso, tak z vyfuku je znatelnejsi riznejsi sportovnejsi zvuk, sestival je trochu vic slyset jak z vyfuku tak motoru
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#4 Příspěvek od kavanda »

Killca píše:nema to vykonovy vyznam, ma to jen sluchovy vyznam, 4val rve jak favorit ale kdyz je to iso, tak z vyfuku je znatelnejsi riznejsi sportovnejsi zvuk, sestival je trochu vic slyset jak z vyfuku tak motoru


má to význam na výkon,zvláště pak u turba :wink:
Ale jestliže máš zbytek motoru "před smrtí",tak to nemá význam.
Doporučuji se nejprve věnovat zapalování
liza
Registrovaný
Příspěvky: 407
Registrován: sob 23.08.2008 00:00
Bydliště: Rakovník, Liberec

#5 Příspěvek od liza »

sportovní filtr myslíte jen vložku nebo takový ty celý filtry za 500Kč?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#6 Příspěvek od Killca »

kavanda píše:
Killca píše:nema to vykonovy vyznam, ma to jen sluchovy vyznam, 4val rve jak favorit ale kdyz je to iso, tak z vyfuku je znatelnejsi riznejsi sportovnejsi zvuk, sestival je trochu vic slyset jak z vyfuku tak motoru


má to význam na výkon,zvláště pak u turba :wink:
Ale jestliže máš zbytek motoru "před smrtí",tak to nemá význam.
Doporučuji se nejprve věnovat zapalování

"zvlaste pak"? spis bych rekl "jen" u turba nebo motoru s megavelkym obsahem, myslim, ze motor pred smrti nemam ani ja ani par znamych (nekteri z nich merili zmenu na brzde a zmena se neprojevila), kteri konusy zkouseli a zmena byla mozna hned po vymene, ze to slo trochu lip za plynem, ale to ti pude kazdy motor, kdyz mu vymenis stary filtr za novy :) ale u standartnich, rekneme, e36 to nema vyznam u zadneho typu, troufam si rict, ze ani u te M3, ale u te to overene nemam
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
kavanda
Registrovaný
Příspěvky: 901
Registrován: ned 25.02.2007 01:00
Bydliště: CZECH

#7 Příspěvek od kavanda »

Killca píše:
kavanda píše:
Killca píše:nema to vykonovy vyznam, ma to jen sluchovy vyznam, 4val rve jak favorit ale kdyz je to iso, tak z vyfuku je znatelnejsi riznejsi sportovnejsi zvuk, sestival je trochu vic slyset jak z vyfuku tak motoru


má to význam na výkon,zvláště pak u turba :wink:
Ale jestliže máš zbytek motoru "před smrtí",tak to nemá význam.
Doporučuji se nejprve věnovat zapalování

"zvlaste pak"? spis bych rekl "jen" u turba nebo motoru s megavelkym obsahem, myslim, ze motor pred smrti nemam ani ja ani par znamych (nekteri z nich merili zmenu na brzde a zmena se neprojevila), kteri konusy zkouseli a zmena byla mozna hned po vymene, ze to slo trochu lip za plynem, ale to ti pude kazdy motor, kdyz mu vymenis stary filtr za novy :) ale u standartnich, rekneme, e36 to nema vyznam u zadneho typu, troufam si rict, ze ani u te M3, ale u te to overene nemam


sorry,ale já nenarážel že Ty máš motor před smrtí, já to myslel obrazně,že nemá význam dělat úpravy před případnou opravou :wink:

a nebo máš motor před smrtí ....... :lol: :lol: :lol:
Warman
Registrovaný
Příspěvky: 38
Registrován: stř 22.10.2008 00:00
Bydliště: Pardubice

#8 Příspěvek od Warman »

Mrkněte se na tento test, je docela objektivní :twisted: :twisted:
http://www.renaultclub.cz/win/test_vzdu ... ru_kn.html
_peper
Registrovaný
Příspěvky: 2830
Registrován: stř 23.08.2006 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od _peper »

Teď jsem dal taky sportovní filtr, nic jiného mi ani nezbylo, měl jsem tam nějaký starší kužel vyplněný molitanem. Origo AirBox nemám, takže jsem koupil nějakej kužel za 460Kč + redukci aby mi tam šel za 120Kč. Na výkonu jsem nic nepocítíl, ale zvuk to má teď trošku drsnější, jde mnohem více slyšet sání vzduchu,a kdy se otevře klapka :) Ale jak se zavře kapota je to skoro stejný jako to bylo.
xxRobertoxx
Registrovaný
Příspěvky: 264
Registrován: stř 05.11.2008 01:00

#10 Příspěvek od xxRobertoxx »

kavanda píše:
Killca píše:nema to vykonovy vyznam, ma to jen sluchovy vyznam, 4val rve jak favorit ale kdyz je to iso, tak z vyfuku je znatelnejsi riznejsi sportovnejsi zvuk, sestival je trochu vic slyset jak z vyfuku tak motoru


má to význam na výkon,zvláště pak u turba :wink:
Ale jestliže máš zbytek motoru "před smrtí",tak to nemá význam.
Doporučuji se nejprve věnovat zapalování


U turba???????????????? 8O
Turbo si snad natlačí kolik potřebuje né??? jestli je turbo slabé, tak mu nepomůže nic!!!!
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#11 Příspěvek od bmwfil »

Hlavně je potřeba rozlišit vložky do origo airboxu a "bastl chrom kity s konusem"...
emtrojak
Registrovaný
Příspěvky: 229
Registrován: úte 04.12.2007 01:00
Bydliště: Čeladná ( Frýdek-Místek )

#12 Příspěvek od emtrojak »

No ja tam mam ori K&N vyrobce udava 3kw navic, ale je mi to celkem jedno.. Filtr uz tam byl pri koupi.. Rika se ze stndart filtrem jako by mel motor rymu, nemuze se nadechnot.
BMWPower
Registrovaný
Příspěvky: 2339
Registrován: pon 05.02.2007 01:00
Bydliště: Zbýšov u Brna
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od BMWPower »

Na kužely se patří vykašlat. Je nutné je dobře odstínit aby nesál teplo od motoru atd... Nehledě na to, že to může rozhasit váhu vzduchu jako se to stalo mě. Oni v BMW moc dobře věděli proč dávaj takový makový trubky a airbox...

Ideální volba je sportovní vložka do airboxu od kvalitního výrobce.(K&N,...) :wink:
Syrup
Registrovaný
Příspěvky: 926
Registrován: sob 05.01.2008 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Syrup »

Na svym predchozim aute (206 2.0 HDi) jsem mel jak kuzel tak vlozku, oboji KN.

Kuzel jsem asi po roce a pul prodal, jelikoz to zniceho nic zaclo delat nedobre motoru- diry ve vykonu.

Dal jsem vlozku a jediny co jsem pocitil, bylo ze ten chrochrak vic chrochtal :-)

Jako neni to spatny, ale asi jenom v tom ze se nemusi ten filtr menit, ale jenom se vycisti specialni sadou-- coz je taky dost spinava prace, navic to musi pak pres noc schnout, pak se to nastrika olejem...

no, pro nejaky tuningare a fandy, proc ne, ale ja bych si to uz do svy kary nedal ...
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#15 Příspěvek od bmwfil »

BMWPower píše:Na kužely se patří vykašlat. Je nutné je dobře odstínit aby nesál teplo od motoru atd... Nehledě na to, že to může rozhasit váhu vzduchu jako se to stalo mě. Oni v BMW moc dobře věděli proč dávaj takový makový trubky a airbox...

Ideální volba je sportovní vložka do airboxu od kvalitního výrobce.(K&N,...) :wink:
:respect:
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#16 Příspěvek od Killca »

kavanda píše:a nebo máš motor před smrtí ....... :lol: :lol: :lol:

pisu neutralne :) neboj

xxRobertoxx píše:U turba???????????????? 8O
Turbo si snad natlačí kolik potřebuje né??? jestli je turbo slabé, tak mu nepomůže nic!!!!

tak vsechny ty sracky v sani ti delaj urcity odpor v tahu vzduchu a obrazne si predstav, co je lepsi, nasavat trubkou, ktera ma prumer jako pinpongovy micek, nebo rourou co ma prumer fotbalovyho mice a kazdy sitko na tech trubkach furt zmensuje prutok vzduchu

kdyby ve vzduchu nebyly sracky, tak by se nasavalo bez filtru a to je idealni podminka pro chod vseho, takze cim deravejsi a vetsi filtr, tim lip, ze jo, ale jen u auta, ktery potrebuje fakt tahat vzduch a to u turba je splneno, ale u atmosfer s nizskym obsahem bych se o tom bavil jen pro frajerinu
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#17 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Před třemi měsíci jsem byl měřit sportovní vložku na válcové brzdě. Prostě jedno měření s papírovou a jedno se sportovní K&N. A světe div se, rozdíl +1kůň a +3Nm. Testovali jsme to na M3 3,2. A tolerance brzdy 3%.
Bulda
Registrovaný
Příspěvky: 137
Registrován: sob 06.09.2008 00:00
Bydliště: Prag

#18 Příspěvek od Bulda »

Speedy píše:Před třemi měsíci jsem byl měřit sportovní vložku na válcové brzdě. Prostě jedno měření s papírovou a jedno se sportovní K&N. A světe div se, rozdíl +1kůň a +3Nm. Testovali jsme to na M3 3,2. A tolerance brzdy 3%.


to znamena ANO ci NE
Martin330
Registrovaný
Příspěvky: 69
Registrován: sob 01.11.2008 01:00
Bydliště: Říčany

#19 Příspěvek od Martin330 »

Dával jsem vložku KN do 330Ci. Nepoznal jsem rozdíl na zvuku ani na výkonu.
Na minulém autě (Daewoo Nexia :? ) jsem s vložkoku KN cítil trochu více výkonu ve vyšších otáčkách a o fous lepší zvuk.
selkie
Registrovaný
Příspěvky: 196
Registrován: pát 29.06.2007 00:00
Bydliště: golden city
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od selkie »

kdyz si spocitam, co stoji ka enko a vynasobim to "zvysenim" vykonu, tak mi vyjde, ze se na to mam vysrat a koupit ji to, co do ni patri 8)
Odpovědět