Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Sachs, nebo Bilstein?

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Zpráva
Autor
Susi
Registrovaný
Příspěvky: 556
Registrován: úte 13.11.2007 01:00
Bydliště: Praha

#1 Příspěvek od Susi »

Ahojte.

Které tlumiče myslíte, že jsou lepší? Plánuju výměnu a řeším....

Díky.
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00

#2 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

Bilstein - pokud chceš - umím 8) :P

kdyz tak SZ
davidj
Registrovaný
Příspěvky: 577
Registrován: čtv 20.04.2006 00:00
Bydliště: Hradec Králové
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od davidj »

určitě Bilstein :cool2:
řízek ví o čem mluví..... :wink:
bmwfil
Registrovaný
Příspěvky: 2018
Registrován: sob 18.03.2006 01:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od bmwfil »

Sachs, litovat nebudeš :wink:
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#5 Příspěvek od Helldiver »

Bilstein a urcite B6/B8 pokial mas rad jazdu 8) .
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#6 Příspěvek od Yngwie »

Helldiver píše:Bilstein a urcite B6/B8 pokial mas rad jazdu 8) .


B8 mu rozlozi interier ...jsou na bezne jezdeni prilis tvrde
Susi
Registrovaný
Příspěvky: 556
Registrován: úte 13.11.2007 01:00
Bydliště: Praha

#7 Příspěvek od Susi »

Yngwie píše:
Helldiver píše:Bilstein a urcite B6/B8 pokial mas rad jazdu 8) .


B8 mu rozlozi interier ...jsou na bezne jezdeni prilis tvrde


Tak tohle je přesně, čeho se bojím. Rozhodně nechci, aby bylo auto tvrdší. M-Technics podvozek je super, ale přiznávám se, že jsem z těch, kteří radši pohodlíčko...

B6 tam bohužel nenacpu.
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#8 Příspěvek od Yngwie »

Susi píše:
Yngwie píše:
Helldiver píše:Bilstein a urcite B6/B8 pokial mas rad jazdu 8) .


B8 mu rozlozi interier ...jsou na bezne jezdeni prilis tvrde


Tak tohle je přesně, čeho se bojím. Rozhodně nechci, aby bylo auto tvrdší. M-Technics podvozek je super, ale přiznávám se, že jsem z těch, kteří radši pohodlíčko...

B6 tam bohužel nenacpu.


Zkus kontaktovat Auto Fren ...urcite ti pomuzou
Susi
Registrovaný
Příspěvky: 556
Registrován: úte 13.11.2007 01:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od Susi »

Pan Chovanec mi nabízí Bilsteiny B8 za super cenu, ale mám z nich strach. Rozhodně nechci, aby auto bylo tvrdší..

Máte někdo zkušenost s B8? ???
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00

#10 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

Ted mam B8 na aute necely tyden a je to docela komfortni na me ocekavani....
Susi
Registrovaný
Příspěvky: 556
Registrován: úte 13.11.2007 01:00
Bydliště: Praha

#11 Příspěvek od Susi »

GeorgosAc píše:Ted mam B8 na aute necely tyden a je to docela komfortni na me ocekavani....


Jaké bylo tvoje očekávání?? :)
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#12 Příspěvek od Yngwie »

GeorgosAc píše:Ted mam B8 na aute necely tyden a je to docela komfortni na me ocekavani....


No ja je mel na e46 a docela masakr s HR pruzinami ... tvrdost mi nevadila ale vadilo mi ze zacal na nerovnostech skripat interier
GeorgosAc Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 12682
Registrován: pát 28.01.2005 01:00

#13 Příspěvek od GeorgosAc Čestný člen »

Yngwie píše:
GeorgosAc píše:Ted mam B8 na aute necely tyden a je to docela komfortni na me ocekavani....


No ja je mel na e46 a docela masakr s HR pruzinami ... tvrdost mi nevadila ale vadilo mi ze zacal na nerovnostech skripat interier


no predtim jsem mel KONI a myslim ze ty byly daleko tvrdsi ( mel jsem anstavenou tuhost 50%)
nicmene... B8 na snizeni byla volba spravnym smerem a nikomu to nenutim.. podvozek je komfortni a navic se s tim da jet i pekne svizne , takze za me doporucuji B8 , ale opravdui by asi kazdy mel vedet co vlastne chce od podvozku....
mam kombika a ten sam o sobe je od zadni casti uvrzany :P ..... ale pokud si mel interier nikdy nerozebrany a vse v poradku nechapu jak se ti mohl vyvrzat.....
Susi
Registrovaný
Příspěvky: 556
Registrován: úte 13.11.2007 01:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od Susi »

Pružiny bych nechával moje.
S nimi by byly B8 měkčí??

Kromě origo Sachsů mám ještě nabídku na tlumiče Monroe (podle mě shit) a ALKO (BMW není sekačka).

Asi nebudu experimentovat...
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

Susi: Někdo rád holky a někdo vdolky. Pro američany jsou evropská BMW přehnaně tvrdá, pro někoho je B8 od Bilsteinu změkčilá. Neznáme tvůj vkus a nároky, přijeď na nějaký sraz a nech se svézt od lidí, kteří ten který podvozek v autě mají. Pak hodnoť.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#16 Příspěvek od Yngwie »

GeorgosAc píše:
Yngwie píše:
GeorgosAc píše:Ted mam B8 na aute necely tyden a je to docela komfortni na me ocekavani....


No ja je mel na e46 a docela masakr s HR pruzinami ... tvrdost mi nevadila ale vadilo mi ze zacal na nerovnostech skripat interier


no predtim jsem mel KONI a myslim ze ty byly daleko tvrdsi ( mel jsem anstavenou tuhost 50%)
nicmene... B8 na snizeni byla volba spravnym smerem a nikomu to nenutim.. podvozek je komfortni a navic se s tim da jet i pekne svizne , takze za me doporucuji B8 , ale opravdui by asi kazdy mel vedet co vlastne chce od podvozku....
mam kombika a ten sam o sobe je od zadni casti uvrzany :P ..... ale pokud si mel interier nikdy nerozebrany a vse v poradku nechapu jak se ti mohl vyvrzat.....


No jednoduse, bylo tvrdy jak kamen a uchyty na dverich si obcas vrzali, kdyz jsem jel po tanko dromu. Muze byt velky rozdil mezi komfortem v 3er a 5er ...
Helldiver
Registrovaný
Příspěvky: 871
Registrován: pon 18.02.2008 01:00

#17 Příspěvek od Helldiver »

Ja mam B8 v aute daco vysie mesiaca, spolu s H&R 35/10 pruzinami, mam to na E34 535iA. Na zimnych 15' co som tam mal chvilocku teraz to bol asi ideal, nikdy to nejak nevrzgalo, nesli ziadne razy od palubky, atd, teraz na letnych 17' je to uz horsie, kazdopadne nic strasne, na co len trocha kvalitnej ceste je to v pohode a jazdne vlastnosti su super a to aj na horsich cestach, prakticky vobec to neuskakuje, to sa mi na tom paci najviac. Este teraz vymenim gumy lebo tie co tam mam su na trojku (nizssi profil gumy), dam nove 235/45 R17 a uvidim potom.
eric
Registrovaný
Příspěvky: 870
Registrován: úte 26.07.2005 00:00
Bydliště: Rokycany
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od eric »

Susi píše:Pružiny bych nechával moje.
S nimi by byly B8 měkčí??

Kromě origo Sachsů mám ještě nabídku na tlumiče Monroe (podle mě shit) a ALKO (BMW není sekačka).

Asi nebudu experimentovat...


Hele,jdi určitě do těch Bilsteinu B8,já je mám taky od Petra Chovance(autofren) a fakt je to luxus,vůbec to není žádnej kostitřas,mají docela měkkou odezvu,ale přitom se auto nenaklání,drží to fakt jako prase,prostě radost s tím jezdit.Akorát s těma pružinama to musíš nějak zkombinovat,resp. B8 jsou tlumiče se zkrácenou pístnicí,tj.použití na kratší sportovní pružiny.Pokud chceš nechávat původní pružiny,tak dej B6,to jsou ty samé jako B8,akorát s normální pístnicí a dají se tudíž aplikovat na sériové pružiny.
Susi
Registrovaný
Příspěvky: 556
Registrován: úte 13.11.2007 01:00
Bydliště: Praha

#19 Příspěvek od Susi »

eric píše:
Susi píše:Pružiny bych nechával moje.
S nimi by byly B8 měkčí??

Kromě origo Sachsů mám ještě nabídku na tlumiče Monroe (podle mě shit) a ALKO (BMW není sekačka).

Asi nebudu experimentovat...


Hele,jdi určitě do těch Bilsteinu B8,já je mám taky od Petra Chovance(autofren) a fakt je to luxus,vůbec to není žádnej kostitřas,mají docela měkkou odezvu,ale přitom se auto nenaklání,drží to fakt jako prase,prostě radost s tím jezdit.Akorát s těma pružinama to musíš nějak zkombinovat,resp. B8 jsou tlumiče se zkrácenou pístnicí,tj.použití na kratší sportovní pružiny.Pokud chceš nechávat původní pružiny,tak dej B6,to jsou ty samé jako B8,akorát s normální pístnicí a dají se tudíž aplikovat na sériové pružiny.



Já mám M-Technics podvozek, který je myslím o tři cm nižší, než série. Podle ETK tam B6 nejdou. V reálu, nevim.
Každopádně bych rád zůstal u svých pružin.
liza
Registrovaný
Příspěvky: 407
Registrován: sob 23.08.2008 00:00
Bydliště: Rakovník, Liberec

#20 Příspěvek od liza »

mě by zajímalo co je špatnýho třeba na těch tlumičích Monroe nebo Alko? dokázal by mi někdo říct rozdíly, a ne jen že to sou shity? vždyt na normální auta se dávají běžně, chápu že ty tlumiče nejsou na nějaký závodění, ale na normální jízdu stačí nebo ne?!
Odpovědět