Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Sachs, nebo Bilstein?
Yngwie píše:Helldiver píše:Bilstein a urcite B6/B8 pokial mas rad jazdu.
B8 mu rozlozi interier ...jsou na bezne jezdeni prilis tvrde
Tak tohle je přesně, čeho se bojím. Rozhodně nechci, aby bylo auto tvrdší. M-Technics podvozek je super, ale přiznávám se, že jsem z těch, kteří radši pohodlíčko...
B6 tam bohužel nenacpu.
Susi píše:Yngwie píše:Helldiver píše:Bilstein a urcite B6/B8 pokial mas rad jazdu.
B8 mu rozlozi interier ...jsou na bezne jezdeni prilis tvrde
Tak tohle je přesně, čeho se bojím. Rozhodně nechci, aby bylo auto tvrdší. M-Technics podvozek je super, ale přiznávám se, že jsem z těch, kteří radši pohodlíčko...
B6 tam bohužel nenacpu.
Zkus kontaktovat Auto Fren ...urcite ti pomuzou
Yngwie píše:GeorgosAc píše:Ted mam B8 na aute necely tyden a je to docela komfortni na me ocekavani....
No ja je mel na e46 a docela masakr s HR pruzinami ... tvrdost mi nevadila ale vadilo mi ze zacal na nerovnostech skripat interier
no predtim jsem mel KONI a myslim ze ty byly daleko tvrdsi ( mel jsem anstavenou tuhost 50%)
nicmene... B8 na snizeni byla volba spravnym smerem a nikomu to nenutim.. podvozek je komfortni a navic se s tim da jet i pekne svizne , takze za me doporucuji B8 , ale opravdui by asi kazdy mel vedet co vlastne chce od podvozku....
mam kombika a ten sam o sobe je od zadni casti uvrzany

-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Susi: Někdo rád holky a někdo vdolky. Pro američany jsou evropská BMW přehnaně tvrdá, pro někoho je B8 od Bilsteinu změkčilá. Neznáme tvůj vkus a nároky, přijeď na nějaký sraz a nech se svézt od lidí, kteří ten který podvozek v autě mají. Pak hodnoť.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
GeorgosAc píše:Yngwie píše:GeorgosAc píše:Ted mam B8 na aute necely tyden a je to docela komfortni na me ocekavani....
No ja je mel na e46 a docela masakr s HR pruzinami ... tvrdost mi nevadila ale vadilo mi ze zacal na nerovnostech skripat interier
no predtim jsem mel KONI a myslim ze ty byly daleko tvrdsi ( mel jsem anstavenou tuhost 50%)
nicmene... B8 na snizeni byla volba spravnym smerem a nikomu to nenutim.. podvozek je komfortni a navic se s tim da jet i pekne svizne , takze za me doporucuji B8 , ale opravdui by asi kazdy mel vedet co vlastne chce od podvozku....
mam kombika a ten sam o sobe je od zadni casti uvrzany..... ale pokud si mel interier nikdy nerozebrany a vse v poradku nechapu jak se ti mohl vyvrzat.....
No jednoduse, bylo tvrdy jak kamen a uchyty na dverich si obcas vrzali, kdyz jsem jel po tanko dromu. Muze byt velky rozdil mezi komfortem v 3er a 5er ...
Ja mam B8 v aute daco vysie mesiaca, spolu s H&R 35/10 pruzinami, mam to na E34 535iA. Na zimnych 15' co som tam mal chvilocku teraz to bol asi ideal, nikdy to nejak nevrzgalo, nesli ziadne razy od palubky, atd, teraz na letnych 17' je to uz horsie, kazdopadne nic strasne, na co len trocha kvalitnej ceste je to v pohode a jazdne vlastnosti su super a to aj na horsich cestach, prakticky vobec to neuskakuje, to sa mi na tom paci najviac. Este teraz vymenim gumy lebo tie co tam mam su na trojku (nizssi profil gumy), dam nove 235/45 R17 a uvidim potom.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 870
- Registrován: úte 26.07.2005 00:00
- Bydliště: Rokycany
- Kontaktovat uživatele:
Susi píše:Pružiny bych nechával moje.
S nimi by byly B8 měkčí??
Kromě origo Sachsů mám ještě nabídku na tlumiče Monroe (podle mě shit) a ALKO (BMW není sekačka).
Asi nebudu experimentovat...
Hele,jdi určitě do těch Bilsteinu B8,já je mám taky od Petra Chovance(autofren) a fakt je to luxus,vůbec to není žádnej kostitřas,mají docela měkkou odezvu,ale přitom se auto nenaklání,drží to fakt jako prase,prostě radost s tím jezdit.Akorát s těma pružinama to musíš nějak zkombinovat,resp. B8 jsou tlumiče se zkrácenou pístnicí,tj.použití na kratší sportovní pružiny.Pokud chceš nechávat původní pružiny,tak dej B6,to jsou ty samé jako B8,akorát s normální pístnicí a dají se tudíž aplikovat na sériové pružiny.
eric píše:Susi píše:Pružiny bych nechával moje.
S nimi by byly B8 měkčí??
Kromě origo Sachsů mám ještě nabídku na tlumiče Monroe (podle mě shit) a ALKO (BMW není sekačka).
Asi nebudu experimentovat...
Hele,jdi určitě do těch Bilsteinu B8,já je mám taky od Petra Chovance(autofren) a fakt je to luxus,vůbec to není žádnej kostitřas,mají docela měkkou odezvu,ale přitom se auto nenaklání,drží to fakt jako prase,prostě radost s tím jezdit.Akorát s těma pružinama to musíš nějak zkombinovat,resp. B8 jsou tlumiče se zkrácenou pístnicí,tj.použití na kratší sportovní pružiny.Pokud chceš nechávat původní pružiny,tak dej B6,to jsou ty samé jako B8,akorát s normální pístnicí a dají se tudíž aplikovat na sériové pružiny.
Já mám M-Technics podvozek, který je myslím o tři cm nižší, než série. Podle ETK tam B6 nejdou. V reálu, nevim.
Každopádně bych rád zůstal u svých pružin.