Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
oprava čtečky MKIV + CarX (CarPC)
Zdar, mám na vás bavoráky pár otázek:
1. Mám rozbitou čtečku u navigace MKIV. Chtěl bych se zeptat jestli máte někdo tušení jak by se chovala MKIV, kdyby byla totálně K.O., mám na mysli např. jestliže by ji někdo okamžitě odpojil od napájení. Momentálně dělá to, že je schopna načítat GPS souřadnice (porovnáváno s kapesní GPS) a při vložení CD/DVD po chvíli napíše: Error in reading map (bo něco v tom smyslu), ale navigační program se samozřejmě nespustí. Mechanika v kufru zpívá tzn. že laser nějakou činnost vykazuje, ale to asi nic neřeší.
Mám v plánu se ji pokusit opravit, resp. vyměnit vadnou část. Modul DVDM34.6 tý čtečky se dá koupit za 130 EUR bez DPH což se mě zdá celkem dost, ale problém by to asi vyřešilo. Druhá varianta je koupit pouze samotný laser SFHD4/B, který stojí cca 25 EUR, ale zase se mě nechce vyhodit cca 1000kč do luftu pokud by to tim laserem nebylo.
Neměl by někdo z vás zájem o ten laser kdyby se moje oprava nepovedla? Nebo popřípadě nemá náhodou někdo laser na odzkoušení tady v ČR?
2. Ať už se oprava povede nebo nepovede chci do auta zkusit namontovat CarPC, http://www.reslers.de/IBUS/index.html. Jediný problém jaký se mě prozatím jeví je IO TH3122 (převodník na IBUS), chci ho zkusit objednat jako sample, ale když se to nepovede měl by někdo zájem si ho objednat se mnou? Měl by stát 10 EUR + 6 EUR poštovné. Nebo někde jinde jsme ho viděl za 6 EUR + 18 poštovné a nad 50 EUR poštovné zdarma, tzn alespoň 10 integráčů. Ostatní součástky v tom plošňáku jsou za babku, takže by to byla pěkná hračka teď na zimu.
Díky všem za užitečné příspěvky.
1. Mám rozbitou čtečku u navigace MKIV. Chtěl bych se zeptat jestli máte někdo tušení jak by se chovala MKIV, kdyby byla totálně K.O., mám na mysli např. jestliže by ji někdo okamžitě odpojil od napájení. Momentálně dělá to, že je schopna načítat GPS souřadnice (porovnáváno s kapesní GPS) a při vložení CD/DVD po chvíli napíše: Error in reading map (bo něco v tom smyslu), ale navigační program se samozřejmě nespustí. Mechanika v kufru zpívá tzn. že laser nějakou činnost vykazuje, ale to asi nic neřeší.
Mám v plánu se ji pokusit opravit, resp. vyměnit vadnou část. Modul DVDM34.6 tý čtečky se dá koupit za 130 EUR bez DPH což se mě zdá celkem dost, ale problém by to asi vyřešilo. Druhá varianta je koupit pouze samotný laser SFHD4/B, který stojí cca 25 EUR, ale zase se mě nechce vyhodit cca 1000kč do luftu pokud by to tim laserem nebylo.
Neměl by někdo z vás zájem o ten laser kdyby se moje oprava nepovedla? Nebo popřípadě nemá náhodou někdo laser na odzkoušení tady v ČR?
2. Ať už se oprava povede nebo nepovede chci do auta zkusit namontovat CarPC, http://www.reslers.de/IBUS/index.html. Jediný problém jaký se mě prozatím jeví je IO TH3122 (převodník na IBUS), chci ho zkusit objednat jako sample, ale když se to nepovede měl by někdo zájem si ho objednat se mnou? Měl by stát 10 EUR + 6 EUR poštovné. Nebo někde jinde jsme ho viděl za 6 EUR + 18 poštovné a nad 50 EUR poštovné zdarma, tzn alespoň 10 integráčů. Ostatní součástky v tom plošňáku jsou za babku, takže by to byla pěkná hračka teď na zimu.
Díky všem za užitečné příspěvky.
Lolita píše:To by me zajimlo jak chces u toho netebooku resit napajeni - ten je dobrej tak na testy.
Za prvé pokud pokládáš otázku na kterou chceš dostat odpověď, pokládej ji slušně a ne v tom ironickém smyslu jak si ji položil ty. Pokud chceš s něčim poradit není problém, ale ne tímto stylem.
Za druhé nevim co přesně máš na mysli? Nevim na co se ptáš?
S těma výměnama těhlech častí už asi nebudu experimentovat, zatim většina lidí co je dělala mi psala že nedopadli dobře. Ale nevim no, kdyby se to prodávalo v čechách tak byt to risknul, ale objednávat se s tim ze všech pr... a výsledek žádnej na to nemám nervy.
Aktualizace sw nelze provést, protože to CD nenačte. Nebo to jde i jinak než přes CD (krom programování napřímo)?
Aktualizace sw nelze provést, protože to CD nenačte. Nebo to jde i jinak než přes CD (krom programování napřímo)?
http://www.webopedia.com/TERM/A/After_P ... ilure.html
Ale tím bych to neřešil, ideální mi přijde hybridní spánek ve windows vista a 7, ten má opravdu minimální spotřebu a opravdu startuje velmi rychle.
Ale tím bych to neřešil, ideální mi přijde hybridní spánek ve windows vista a 7, ten má opravdu minimální spotřebu a opravdu startuje velmi rychle.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Normálně čudlikem. Ten máš stejně určitě vyvedenej někde v dosahu, tak se na něj akorát připojí relé které ho sepne při odemčení.
EDIT: nebo pokud nechceš aby to žralo baterku před startem tak vypinačem na denní svícení. S tim že před startem si to mužeš pustit manuálně.
EDIT: nebo pokud nechceš aby to žralo baterku před startem tak vypinačem na denní svícení. S tim že před startem si to mužeš pustit manuálně.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Ten zdroj za X tisíc tam je potřeba stejně, něco ty komponenty napájet musí. A stabilizovat napětí bez toho aby se to přehřívalo nebo ti to rušilo rádio. Jen teď je prý nějaká novinka - základní deska která se dá napájet přímo jedním drátem s 12V, ale ten stabilizátor je tam stejně potřeba.
Ale zapnout to pak můžeš relátkem
Ale zapnout to pak můžeš relátkem

ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé