Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Lambda - BMW E65 chyba

Technické dotazy společné pro více řad nebo nezařaditelné do konkrétní sekce, vše ostatní bude smazáno.
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Nowic
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: sob 26.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Nowic »

Ahoj vsem :) Mam takovy dotaz. Nevite nekdo co je tohle za chybu .. resp.. cim muze byt tato chyba zpusobena .. co za chybu to je vim :) ( DIS hlasi - internal sensor fault) Jde mi jen o to zjistit, jestli je fakt v prd... cely cidlo a nebo je zakopanej pes jinde .. Protoze obcas to jde a obcas ne :)
Diky moc za rady.
Přílohy
ACC.JPG
ACC.JPG (101.91 KiB) Zobrazeno 1462 x
E64 650i 2007 270kw 367hp
------------------------------------------------
ex: E93 335i 2009 225kw 306hp
ex: E65 745i 2002 245kw 333hp
ex: E36 Touring 328iA 1995 142kw 190hp
------------------------------------------------
http://www.msdetailing.cz
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Ten výpis říká, že je zapsána chyba. Ale dále se píše, že :

- nebyla rozpoznána příčina závady (Fehlersymptom)
- všechny podmínky pro testování byly splněny
- chyba momentálně není přítomna, ale byla uložena
- zapsaná chyba nezpůsobí rozsvícení žádné kontrolky

Takže chybu smazat a cca za 14 dní znova napíchnout, pokud to bude zlobit.
Uživatelský avatar
Nowic
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: sob 26.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Nowic »

No 100% bude .. pac jen co to ted spustim tak to tam naskoci zase .. a porad dokola .. :/
E64 650i 2007 270kw 367hp
------------------------------------------------
ex: E93 335i 2009 225kw 306hp
ex: E65 745i 2002 245kw 333hp
ex: E36 Touring 328iA 1995 142kw 190hp
------------------------------------------------
http://www.msdetailing.cz
Uživatelský avatar
Nowic
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: sob 26.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Nowic »

Takze novinky za posledni mesic :) Tempomat zacal z niceho nic fungovat a fungoval cca. asi mesic. Vcera jsem s autem jel a opet se objevila tataz chyba .. Udelal jsem screeny i s DISU ale je to to same co v INPE + jsem nechte zakladat nove tema .. tak jsem udelal jeste dalsi screeny ostatnich chyb ktere bych take rad vyresil .. Pokud nekdo bude vedet co je to zac, dejte prosim vedet :)

PS: u toho tempomatu si porad nejsem jisty co to muze byt - neco v kabelazi ??

Diky za kazdou radu

Obrázek


Obrázek


Obrázek


Obrázek


Obrázek
E64 650i 2007 270kw 367hp
------------------------------------------------
ex: E93 335i 2009 225kw 306hp
ex: E65 745i 2002 245kw 333hp
ex: E36 Touring 328iA 1995 142kw 190hp
------------------------------------------------
http://www.msdetailing.cz
starML Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2453
Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od starML Člen Klubu »

Študoval jsem to asi hodinu, ale tohle vypadá na nějakou chybu při rozdělení vzduchu zadní klimatizační jednotky uložené v přední části zavazadlového prostoru. Má to levé B29, X952 a pravé I01041, X1575 čidlo teploty (=internal sensor) viz obrázky :
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 4_0028.png
http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... 4_0027.png

Více k tomu najdeš na http://www.bmw-planet.com/diagrams/rele ... /index.htm po zadání hesla rear compartment air conditioning. Ale ty chyby, co Ti ukazuje DIS jsem tam nenašel. Taky netuším, proč tahle regulace je součástí Active Cruise Control (ACC), ale třeba je. Ale souvislost s tempomatem tam opravdu nevidím, i když zase tempomat součástí ACC určitě je. Všechno tohle (klima, tempomat i ten telefon) komunikuje po CANu, takže někde může být zoxidovaný konektor nebo do něj zateklo, zkondenzovala voda ....?
Uživatelský avatar
Nowic
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: sob 26.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Nowic »

Tyhle chyby spolu nemaji nic spolecneho .. jen jsem nechtel zakladat nove tema takze jsem to hodil vse do jedoho .. :) Jinak diky moc ...
Je to zvlastni - viz. ta SIM hlasi tuhle chybu jen v INPE - DIS nic .. A ani nevim jak by se to melo projevovat . Vse funguje dle meho spravne .. Ta cirkulace vzduchu - mam uz od zacatku .. tak jsem se chtel jen zeptat co popr. koupit za dil a vymenit ..

Jinak ty stranky mi nejdou :/ hlasi to :

######################################## ### --- E R R O R 4 0 3 --- ### ######################################## ######################################## ### --- A C C E S S D E N I E D --- ### ######################################## ############################################################### M O S T L I K E L Y Y O U H A V E B E E N B A N N E D F R O M B R O W S I N G T H I S S I T E ###############################################################

Edit: ta chyba 5D0C - Internal sensor fault patri k tempomatu :)
E64 650i 2007 270kw 367hp
------------------------------------------------
ex: E93 335i 2009 225kw 306hp
ex: E65 745i 2002 245kw 333hp
ex: E36 Touring 328iA 1995 142kw 190hp
------------------------------------------------
http://www.msdetailing.cz
Uživatelský avatar
Nowic
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: sob 26.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Nowic »

Tak to tady zase trochu ozivim :)) Kdyby nahodou nekdo vedel, co je tohle za chyby ( lambdu jsem vymenil) tak sem s napadama .. bohuzel uz si sam nevim rady :( diky moc


Obrázek

Obrázek
E64 650i 2007 270kw 367hp
------------------------------------------------
ex: E93 335i 2009 225kw 306hp
ex: E65 745i 2002 245kw 333hp
ex: E36 Touring 328iA 1995 142kw 190hp
------------------------------------------------
http://www.msdetailing.cz
Uživatelský avatar
Nowic
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: sob 26.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Nowic »

OK .. takze vidim ze to asi bude nejspis stylem ... udelej (porad) si sam .. takze jsem skrze livedata zjistil, ze ta labmda ma prepeti ... Bank 1 mi ukazuje 1,5V a Bank 2 pres 3,6V. Tak bych se rad zeptal, jak se da toto resit .. ?? Diky
E64 650i 2007 270kw 367hp
------------------------------------------------
ex: E93 335i 2009 225kw 306hp
ex: E65 745i 2002 245kw 333hp
ex: E36 Touring 328iA 1995 142kw 190hp
------------------------------------------------
http://www.msdetailing.cz
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#9 Příspěvek od magorcondoria »

Oprava:
První LS je proudová,za katem je napětová.Lambda 1, ideální směšovací poměr odpovídá nap. (přez diag z ECU)na první LS 1,5V ,na LS za katem, (napětové)je to 0,45V.
Před katem je podle výpisu chůdá směs,za katem téměř ideální.
magorcondoria
Registrovaný
Příspěvky: 226
Registrován: úte 19.05.2009 00:00
Bydliště: Aussig(Ústí/L)

#10 Příspěvek od magorcondoria »

Co je bank 1 a 2 můžeš zjistit také tím,že jí odpojíš jednu LS a podle diag poznáš ve ktérém banku ti to bude hlásit přerušené vyhřívání sondy.Mohlo se stát také to ,že jsi vyměnil tu LS na druhé straně.
Odpovědět