ahoj, po týdnu ježdění sem objevil dva problémky, nevíte někdo jak na ně ?
1,
když nastartím auto a nechám ho běžet na neutrál tak tak z 50% se dostane do fáze že začne vibrovat motor asi tak jako když je utrženej silenblok nebo tak něco, stači se zlehka dotknout plynu - zvýšit otáčky a je to pryč, ale jakmile to zase nechám na volnoběh vibrace se vrátí, běh motoru je vyrovnanej, ale auto se mírně klepe, je to cejtit na řadičce, volantu atd ... Ale udělá to jen a jen na volnoběh nikdy jindy a ještě jak už jsem psal tak v 50% případů ...
2,
když jedu delší dobu konstantní rychlostí po dálnici, řekněme 140 km/ hod auto mírně škube je to jednou tak za 5 min když třeba jedu do kopce je to dobře poznat, nohu na plynu a najednou takový mini škubnutí jako když uberu plyn nebo (kdybych teda měl jako že nemám) jako když mírně ubere tempomat (u min auta jsem tempomat měl a ten uměl zpomalovat postupně po 5 km/hod tak úplně ten stejnej pocit mám) je to docela nepříjemný při předjíždění do kopce protože to škubnutí samozřejmě auto zpomalí ....
Tak kdyby jste náhodou někdo věděli radu sem s ní díkas moc ...
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
2 problémky ... zná někdo řešení ?
Nazdar,
ten druhej problém bych zkusil vyřešit skouknutim rozdělovače.
Dělalo mi to taky a nakonec jsem měl nějakej bordel v rozdělovači. Následně bych zkusil kabely svíčky.
Hodně velký svinstvo je špatná případně probíjející cívka - dokáže odprásknout i řídící jednotku ale to by ti spíš chcípalo kdyby to bylo cívkou.
ten druhej problém bych zkusil vyřešit skouknutim rozdělovače.
Dělalo mi to taky a nakonec jsem měl nějakej bordel v rozdělovači. Následně bych zkusil kabely svíčky.
Hodně velký svinstvo je špatná případně probíjející cívka - dokáže odprásknout i řídící jednotku ale to by ti spíš chcípalo kdyby to bylo cívkou.
