Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

správná funkce centrálu na e34

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Pavel_520
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 23.09.2004 00:00
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Pavel_520 »

Jak má správně fungovat centrál? Měl jsem sundanej tapecírunk ze dveří, a byl tam odpojenej jeden konektor. Dříve mě centrál fungoval tak, že po otočeni vpravo se centrál zamknul a vzápětí zase odemknul. Zamnkul se vždy až na druhý pokus. Odemknul se otočením klíčku vlevo. Dojezdy oken nefungovaly. Teď po zapojení konektoru fungují dojezdy oken. Centrál se po otočení klíčku vpravo o 45 stupňů zamkne a vzápětí odemkne, zamkne se opět až na druhý pokus. Odemkne se otočením klíče vlevo. Nebo ho mohu zamknout otočením o 90 stupňů vpravo a zamkne se napoprvé. Odemknout ho mohu ale jen opětovným otočením vpravo o 90 stupňů. Vlevo otočit klíčkem nejde. Nouzové odemčení zvednutím kliky a otočením klíče vlevo nefunguje. Napište vaše zkušenosti a rady. Díky.
John
Registrovaný
Příspěvky: 147
Registrován: pon 14.03.2005 01:00
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od John »

zamknout se má na první pokus a na 99% budeš mít špatný jeden motor centrálního zamykání. Když budeš šikovnej tak a rozebereš ten motor, vevnitř najdeš dva přepínací mikrospínače. Jeden z nich bude vadný a nebude přepínat, jde přes něj napájení motůrku . I ten spínač se dá rozebrat a vyčistit, nebo ho vyměň. Po opětovném složení bude vše OK.
Fikux
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: úte 10.08.2004 00:00

#3 Příspěvek od Fikux »

Mám stejný problém ... auto musim zamykat nadvakrát :roll: už jsem prošel komplet kabeláž a nic jsem nenašel, tak to bude nejspíš taky v tom motorku. Je nějaký způsob jak bych mohl zjistit který z motorků má ten špatný mikrospínač? Dá se to nějak oměřit?
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Zave »

me to nekdy taky udela, ale jen kdyz jdu na doublelock... kdyz normalne klickem to zamcu tak je to ok a kdyz to porad zamykam na DO a to zamyka klasicky tak je to ok... radeji do toho nevrtam, ale nejaky motorky doma nastesti mam :)
Uživatelský avatar
Risa525
Registrovaný
Příspěvky: 1951
Registrován: ned 07.11.2004 01:00
Bydliště: D1 mezi Prahou a Humpolcem

#5 Příspěvek od Risa525 »

Mne maka central uplne stejne jako ,,zejvovi"!!!Tatik mi rekl ze si nepamatuje ze by sel nekdy jinak,tak nevim... :roll: ...rozhodne se v tom vrtat nebudu.Zamyka to tak co :P
Pavel_520
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 23.09.2004 00:00
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Pavel_520 »

Jo a ještě když byla venku teplota kolem nuly, tak se mě stávalo, že se central zamykal sám od sebe.
Jak má správně fungovat to nouzové odemykání, když je auto bez proudu? Názory se dost různí. Má to někdo vyzkoušené?
Jason
Registrovaný
Příspěvky: 507
Registrován: čtv 28.10.2004 00:00
Bydliště: Sušice / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Jason »

presne jak to popisuje John. Je spatnej jeden motor. kdyz zamykas tak se "pohnou" vsechny motorky a tim padem prepnou mikrovypinace do polohy "ZAMKNUTO" ale kdyz to jeden neudela tak je porad mikrospinac v poloze "ODEMKNUTO" takze "vysle" povel odemknout do RJ a tim padem se odemknou vsechny zamky.

Nejlepsi je prosijit vsechny motorky jestli funguji (uvidis to jestli se na prvni zamknuti zamkne nebo ne). Ja jsem tohle mel s motorkem v kufru
Jason
Registrovaný
Příspěvky: 507
Registrován: čtv 28.10.2004 00:00
Bydliště: Sušice / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od Jason »

Pavel_520 píše:Jo a ještě když byla venku teplota kolem nuly, tak se mě stávalo, že se central zamykal sám od sebe.
Jak má správně fungovat to nouzové odemykání, když je auto bez proudu? Názory se dost různí. Má to někdo vyzkoušené?


S tim samovolnym zamykanim: ty mikrospinace jsou vlastne jenom takove ohle plisky - takze asi hraje roli teplotni roztaznost a naopak. Myslim ze kdyz se vycisti tak by melo bejt vsechno ok. Ja jsem rozebral a vycistil vsechny motorky a uzplne bez problemu
Fikux
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: úte 10.08.2004 00:00

#9 Příspěvek od Fikux »

Na jak dlouho to cca je vyházet a zkontrolovat všechny motorky? Případně to odzkoušení jestli to zamyká nebo ne jsi dělal, že sis nechal pootevřený dveře, namluvil jsi jim spínačem, že jsou zavřený a zkusil zamknout? :oops: díky za info
Jason
Registrovaný
Příspěvky: 507
Registrován: čtv 28.10.2004 00:00
Bydliště: Sušice / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Jason »

No staci sundat tapecirunk a sledovat ty motorky jaky fungujou a jaky ne. Ja to mam na DO takze jsem si vlez ke kezadymu motorku a sledoval jsem jestli jde nebo ne. Tohle bylo rychle pak uz jenom ho rozebrat a vycistit.
Fikux
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: úte 10.08.2004 00:00

#11 Příspěvek od Fikux »

Hmm tak do toho se ještě zkusim pustit ... doufám, že sundání tapecírunku bude tak jednoduchý jako na e30 8) díky za info
Pavel_520
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: čtv 23.09.2004 00:00
Bydliště: PRAHA
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Pavel_520 »

Fikux píše:Hmm tak do toho se ještě zkusim pustit ... doufám, že sundání tapecírunku bude tak jednoduchý jako na e30 8) díky za info

Jsou tam šrouby, u řidiče pod ovládáním zrcátek a pod záslepkou u kliky naproti pod záslepkou u kliky a místo ovladače zrcátek, vzadu pod popelníkama a u kliky. Jinak je to jen nacvakaný. Aspoň myslím, že to tak je :wink:
milo
Registrovaný
Příspěvky: 1458
Registrován: pát 23.05.2003 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od milo »

vidim ze s centralem na e34 ma problemy kazdy :lol: odemykani po zamykani mi zpusoboval nejdrive zamek levych zadnich dveri (nasledne se definitivne zasekl na double lock), par mesicu po tom mi blbla nadrz (stacilo promazat, dotahnout srouby a funguje) a nedavno kufr (momentalne resim) ...
Fikux
Registrovaný
Příspěvky: 291
Registrován: úte 10.08.2004 00:00

#14 Příspěvek od Fikux »

milo píše:vidim ze s centralem na e34 ma problemy kazdy :lol: odemykani po zamykani mi zpusoboval nejdrive zamek levych zadnich dveri (nasledne se definitivne zasekl na double lock), par mesicu po tom mi blbla nadrz (stacilo promazat, dotahnout srouby a funguje) a nedavno kufr (momentalne resim) ...


Hmm koukám, že to nemusí být jen jedním zámkem :) taky dobrá připomínka 8)
BMWAK
Registrovaný
Příspěvky: 612
Registrován: stř 17.12.2003 01:00
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od BMWAK »

já jsem slyšel jinou teorii prý to dělají kabely co jsou v kufru jak se otevíráním přelamují tka se po čase zlomí uplně a je dělá to takovoudle neplechu!!
Jason
Registrovaný
Příspěvky: 507
Registrován: čtv 28.10.2004 00:00
Bydliště: Sušice / Plzeň
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Jason »

ja jsem mel tenhle problem na E32 ale to je vlastne stejny jako na E34.

S tema kabelama v kufru, tam se nema co lamat - jsou na pevno (maj bejt na pevno :lol: ) takze by se to vubec nemelo hejbat. Ten motor je uchycenej na dva srouby takze se pohybuje jenom ten "pist" co taha ten zamek.
Odpovědět