Včera mi začal nejak cukat motor , když stojim (na volnoběh) a při jizdě od 1000 ot do 1500 ot. Když přidam přestane to. Neni to takový to houpání když je špatný vs. čerpadlo,mám nový pár tisíc km,prostě to jakoby vynechává.
Může to dělat paliv. filtr bo co?
...e34 TDs ..93
Mirw píše:Včera mi začal nejak cukat motor , když stojim (na volnoběh) a při jizdě od 1000 ot do 1500 ot. Když přidam přestane to. Neni to takový to houpání když je špatný vs. čerpadlo,mám nový pár tisíc km,prostě to jakoby vynechává. Může to dělat paliv. filtr bo co? ...e34 TDs ..93
Minulý týden jsem podobný problém řešil na benzínu. Projevovalo se to přesně tak jak píšeš. Příčina byla velmi banální - slabá baterie. Teoreticky by to mohl být i tvůj případ.
Mirw píše:Včera mi začal nejak cukat motor , když stojim (na volnoběh) a při jizdě od 1000 ot do 1500 ot. Když přidam přestane to. Neni to takový to houpání když je špatný vs. čerpadlo,mám nový pár tisíc km,prostě to jakoby vynechává. Může to dělat paliv. filtr bo co? ...e34 TDs ..93
Minulý týden jsem podobný problém řešil na benzínu. Projevovalo se to přesně tak jak píšeš. Příčina byla velmi banální - slabá baterie. Teoreticky by to mohl být i tvůj případ.
Coze, za jizdy bo na volnobeh baterka nema nanic vliv,nebo se pletu?
Umne je to fakt vtej nafte, tanknul sem tam shel + aditivum Castrol a celkem pohoda, uz to skoro nedela jednou za cas po delsim stani na semaforu.Az to vsechno vyjedu tak uvidim
Mirw píše:Včera mi začal nejak cukat motor , když stojim (na volnoběh) a při jizdě od 1000 ot do 1500 ot. Když přidam přestane to. Neni to takový to houpání když je špatný vs. čerpadlo,mám nový pár tisíc km,prostě to jakoby vynechává. Může to dělat paliv. filtr bo co? ...e34 TDs ..93
Minulý týden jsem podobný problém řešil na benzínu. Projevovalo se to přesně tak jak píšeš. Příčina byla velmi banální - slabá baterie. Teoreticky by to mohl být i tvůj případ.
Coze, za jizdy bo na volnobeh baterka nema nanic vliv,nebo se pletu? Umne je to fakt vtej nafte, tanknul sem tam shel + aditivum Castrol a celkem pohoda, uz to skoro nedela jednou za cas po delsim stani na semaforu.Az to vsechno vyjedu tak uvidim
1. mě to dělal volnoběh tak do 1500 ot. Při vyšších otáčkách už to bylo dobrý - začal naplno altík.
2. z čeho se asi bere energie na vytvoření jiskry na svíčce? Myslíš, že by to mohly být sirky? Já spíš tipuju v první fázi po nastartování baterii (proto můj tip z praxe) a pak při vyšších otáčkách alternátor
Marwin píše:[quote="Mirw"]Včera mi začal nejak cukat motor , když stojim (na volnoběh) a při jizdě od 1000 ot do 1500 ot. Když přidam přestane to. Neni to takový to houpání když je špatný vs. čerpadlo,mám nový pár tisíc km,prostě to jakoby vynechává. Může to dělat paliv. filtr bo co? ...e34 TDs ..93
Minulý týden jsem podobný problém řešil na benzínu. Projevovalo se to přesně tak jak píšeš. Příčina byla velmi banální - slabá baterie. Teoreticky by to mohl být i tvůj případ.
Coze, za jizdy bo na volnobeh baterka nema nanic vliv,nebo se pletu? Umne je to fakt vtej nafte, tanknul sem tam shel + aditivum Castrol a celkem pohoda, uz to skoro nedela jednou za cas po delsim stani na semaforu.Az to vsechno vyjedu tak uvidim
1. mě to dělal volnoběh tak do 1500 ot. Při vyšších otáčkách už to bylo dobrý - začal naplno altík. 2. z čeho se asi bere energie na vytvoření jiskry na svíčce? Myslíš, že by to mohly být sirky? Já spíš tipuju v první fázi po nastartování baterii (proto můj tip z praxe) a pak při vyšších otáčkách alternátor [/quote]
to je jasný u TDS to budo svíčky...nebo možná kabely ke svíčkám
Marwin píše:[quote="Mirw"]Včera mi začal nejak cukat motor , když stojim (na volnoběh) a při jizdě od 1000 ot do 1500 ot. Když přidam přestane to. Neni to takový to houpání když je špatný vs. čerpadlo,mám nový pár tisíc km,prostě to jakoby vynechává. Může to dělat paliv. filtr bo co? ...e34 TDs ..93
Minulý týden jsem podobný problém řešil na benzínu. Projevovalo se to přesně tak jak píšeš. Příčina byla velmi banální - slabá baterie. Teoreticky by to mohl být i tvůj případ.
Coze, za jizdy bo na volnobeh baterka nema nanic vliv,nebo se pletu? Umne je to fakt vtej nafte, tanknul sem tam shel + aditivum Castrol a celkem pohoda, uz to skoro nedela jednou za cas po delsim stani na semaforu.Az to vsechno vyjedu tak uvidim
1. mě to dělal volnoběh tak do 1500 ot. Při vyšších otáčkách už to bylo dobrý - začal naplno altík. 2. z čeho se asi bere energie na vytvoření jiskry na svíčce? Myslíš, že by to mohly být sirky? Já spíš tipuju v první fázi po nastartování baterii (proto můj tip z praxe) a pak při vyšších otáčkách alternátor [/quote]
Alternator dobiji baterku hned po startu a nejen ve vyšších otáčkách Major: Ja sem nechtel usetrit, ale potreboval sem nutne natankovat, dyt sem tam dal za par stovek. Uz sem to vyjel natankoval a poho . Takze ten filtr vymenim az s vymenou oleje.
Ale provas vsechny Unicron oil + Nova invest nebrat, kamos co unich makal a potvrdil mi, ze to rezou cim muzou a jak muzou. Takze fuck off na kof!!