
No pokud jde o repase, tak podle informací centrály BOSCH v ČR se repasujou skutečně jen vršky. Pokud odejde spodek tzn. vlastní vstřik, pak se to takhle repasovat nedá a je třeba koupit novej. Kolega z Norimberku říká, že v BMW stojí na dvoře kupa BMW s CR, co jim odešly vstřiky. Všechny teda maj většinou nad 150.000 km i víc. Neoficielní informace, který unikly z vývojářskýho BOSCH centra tvrděj, že hlavnim problémem při takhle vysokejch vstřikovacích tlacích je
kavitace. Palivo nikdy neni úplně bez plynů. 2000 barů na tak malý ploše - to si nikdo nedokáže představit.

Fakt je ale ten, že drtivá většina common-railů, který maj nad např. 400.000 km, nemaj původní vstřiky..... přitom pístová skupina by tenhle proběh při dnešní kvalitě zpracování zmákla a zmákne, obzvlášť u velkoobjemovejch motorů typu 530d ........ fakt je to ale šílený, že výměna vstřiků za nějákejch 70.000 Kč totálně rozhodní bilanci jinak úspornýho a užasnýho dieselu .........

Jak už jsem psal, kámošovi ten 530d prostě ve volnoběhu vibroval. Vyměnili silentblok a vibrace furt. Pak proměřovali vstřiky, mvyměnili 1. Další 2 byly na hranici..... pak vyměnili všechny, páč už to taky mělo nalítáno snad 200.000 km.... no a vysolil těch 75.000,- i s prací .......
Jo, a pokud tu někdo píše, že u VW se serou váhy vzduchu a VGT-turba, tak to je fakt. Ale u toho turba se tomu dá zamezit tak, že se zaslepí recirkulace výfukov ejch plynů. Pak se nezanaší sazema ta mechanika proměnlivý geometrie lopatek turba a je vše vpohodě ....... jenže VW neni BMW, a já chci zas BMW .......
