Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

nestartuje mi auto

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
karosmyk
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pát 02.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od karosmyk »

e34 tds touring svině nestartuje nejdřív to začalo jakoby že je slabá baterie jen někdy vypnul jsem zapalování počkal pár vteřin otočil klíčkem a vrtělo to motorem v pohodě jel jsem k autoelektrikářům proměřily to a zjistily velmi malý odběr asi 5w žárovka při úplně vyplejch spotřebičích zjistil jsem že při zamklém autě svítí knoflíky ovládání oken na tunelu ale to baterii vybít nemůže používám ho každý den a navíc při měření byla nabitá je nová měřily to zátěžákem a altík dobíjí takže tady chyba nebude ukostření motoru je taky dobrý ještě by to prý mohlo mýt spojitost s imobilizérem na to sem krátkej ale otázka zní kde je u touringa ukostření karoserie pleas taky by to mohl být startér ale při startu ani tuk a kontrolky svítěj normálně kdyby stahoval proud tak se to na nich určitě projeví a stáhlo by to svítivost pak ještě mluvili něco o náký 50 asi nějaká pojistka toho debilního alarmu s immobilizérem jesli pustí nebo nepustí proud do startéru či co tak sem se objednal ale až na 03.01 kurva a to je doba jesli by někoho něco napadlo uvítám to díky zkrátka si startuje jak chce někdy v poho někdy špatně a to mě sere dnes už vůbec ale je možný že za půl hodiny to půjde jak hodiny :lol:
honzin
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: úte 17.10.2006 00:00
Bydliště: Nový Bor

#2 Příspěvek od honzin »

.....uhliky ve starteru , až to nepujde vem kladivo a poťukej ho ,jestli jsou kratký uhliky tak poklepanim na starter si sednou .
dafa
Registrovaný
Příspěvky: 97
Registrován: čtv 07.07.2005 00:00
Bydliště: Brno-venkov

#3 Příspěvek od dafa »

karosmyk píše:e34 tds touring svině nestartuje nejdřív to začalo jakoby že je slabá baterie jen někdy vypnul jsem zapalování počkal pár vteřin otočil klíčkem a vrtělo to motorem v pohodě jel jsem k autoelektrikářům proměřily to a zjistily velmi malý odběr asi 5w žárovka při úplně vyplejch spotřebičích zjistil jsem že při zamklém autě svítí knoflíky ovládání oken na tunelu ale to baterii vybít nemůže používám ho každý den a navíc při měření byla nabitá je nová měřily to zátěžákem a altík dobíjí takže tady chyba nebude ukostření motoru je taky dobrý ještě by to prý mohlo mýt spojitost s imobilizérem na to sem krátkej ale otázka zní kde je u touringa ukostření karoserie pleas taky by to mohl být startér ale při startu ani tuk a kontrolky svítěj normálně kdyby stahoval proud tak se to na nich určitě projeví a stáhlo by to svítivost pak ještě mluvili něco o náký 50 asi nějaká pojistka toho debilního alarmu s immobilizérem jesli pustí nebo nepustí proud do startéru či co tak sem se objednal ale až na 03.01 kurva a to je doba jesli by někoho něco napadlo uvítám to díky zkrátka si startuje jak chce někdy v poho někdy špatně a to mě sere dnes už vůbec ale je možný že za půl hodiny to půjde jak hodiny :lol:


Takze je nekolik moznosti jak lokalizovat zavadu:
1.pokud se zmerilo odber pri vypnutych spotrebicich neco jako 5w zarovka,tak to odpovida asi 0,5A.Coz neni nejmin,tento odber baterku vybije do tydne.Pocitam,ze na odberu se podili radio a imobilizer(i tak je to dost)
2.Cislo 50 je oznaceni kontaktu ze spinaci skrinky,kterou se spina civka ve starteru,ale protoze mas imobilizer,tak tato 50 je vedena zrejme pres rele z imobilizeru.
3.Podsviceni tlacitek na tunelu sviti po zamknuti asi 0,5 az 1min.Pak zhasne.Po odemknuti se opet jako prvni rozsviti.
Prvni veci bych zkusil pripojit voltmetr na svorku civky u starteru proti zemi.Je to privod asi 2-4mm dratem(tj.nejmensi drat privedeny ke starteru).Zkousej startovat a divej se jestli se objevuje napeti 12V.Pokud to bude fungovat,tak zamkni auto odemkni a zkus startovat.Verim,ze problem bude v rele ktery je spinano imobilizerem a privadi napeti na starter(tenky drat u starteru).Jinak nevim proc hledas zem karoserie,ta neni pro toto dulezita.(Jinak je co vim tak u baterky pod zadni sedackou)V tvem pripade je dulezita zem motoru.Pokud mas spatnou zem motoru,tak se to muze chovat presne takto.Ale zacal bych imobilizerem.
kadous
Registrovaný
Příspěvky: 468
Registrován: ned 05.06.2005 00:00
Bydliště: Meziměstí

#4 Příspěvek od kadous »

jednou jsem mel povoleny kabel na starteru a delalo to samy,ale po zkusenostech s podobnymi problemy to vetsinou byla baterka on ten 6tival na start ty ampery proste potrebuje cus
karosmyk
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pát 02.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od karosmyk »

díky za odpovědi ta od dafy je vyčerpávající dneska zkouška a nestartuje prostě ani tuk ani snaha baterka je nabitá kostra motoru je v cajku zkusím ten poklep starteru jinak to dám elektrikářům jesli je zakopanej pes v tom imobilizéru tak na to sem stejně krátkej a elektrika je moje slabá stránka teda ta v autě jinak kdyby ještě někoho něco napadlo tak díky auto na parkovišti a nestartuje mám z toho nervy :twisted:
karosmyk
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pát 02.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od karosmyk »

problém objeven je to startér tedy uhlíky sem ho poklepal a vše fachčí jak má nevím proč sem to nezkusil hned asi sem se spoléhal že je dobrej a myslel si že to je tím imobilizérem jinak díky za tento web je tu spousta lidí co rádi poradí a to je super :D
honzin
Registrovaný
Příspěvky: 41
Registrován: úte 17.10.2006 00:00
Bydliště: Nový Bor

#7 Příspěvek od honzin »

.............BINGOOOOO....... :D
DAVe_1
Registrovaný
Příspěvky: 1797
Registrován: úte 27.12.2005 01:00
Bydliště: Brno

#8 Příspěvek od DAVe_1 »

nestihl sem reagovat na maxiczecha ssssaaaakraaa :(
karosmyk
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pát 02.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od karosmyk »

DAVe píše:nestihl sem reagovat na maxiczecha ssssaaaakraaa :(
:?: :idea:
Odpovědět