Zdravím.
Měním motor na e34, 525TDs, nejpitomější blbost na autě mi vycinkala všechen olej a motor mi dal sbohem.... skoro tři tejdny stál a čekal na novej motor.... nakonec jsem sehnal, projel jsem si ho v původním autě, byl bombovej..... přes víkend jsem si vymontoval svůj,nandal novej a .....točí jak víno, startuje bomba...ale..... netáhne. Jakoby turbo vůůůbec netlačilo, jako by nereagovalo na polohu plynu, nebo co já vím co. Prostě při jízdě dám plyn a za velmi pomalého zrychlování (ale opravdu velmi pomalého) se sunu vpřed... kopce musím na dvojku, no hrůza.
Nevíte, kde by mohla bejt chyba? Překontroloval jsem všechny hadice (od turba do chladiče,od chladiče do sání)...všechny utažené,neprasklé a jsou z původního motoru.
Nevím kde by mohla bejt chyba....
Napadá vás něco...Cokoliv...abych mohl zkontrolovat a vyzkoušet.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výměna motoru..dotaz...HELP
Čau,
zkuse se podívat jestli nemáš pootevřenej EEG ventil. Je umístěn na té kovové trubce s kolenem do které jde menší potrubí od výfukových kolen. Povol ty hadice od trubky a tu malou přírubičku od výfukové trubky a podívej se dovnitř na ten ventilek jestli není pootevřenej. Nebo do toho zkus fouknout u té přírubičky.
zkuse se podívat jestli nemáš pootevřenej EEG ventil. Je umístěn na té kovové trubce s kolenem do které jde menší potrubí od výfukových kolen. Povol ty hadice od trubky a tu malou přírubičku od výfukové trubky a podívej se dovnitř na ten ventilek jestli není pootevřenej. Nebo do toho zkus fouknout u té přírubičky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
ještě poznatek..... při jízdě, ať dám plynovej pedál, kam si vzpomenu, tak aktualníspotřeba se mi nepřehoupne přes 16 litru..... když to běhávalo normálně, tak při zrychlování třeba na trojku se ručička akrtuální spotřeby v pohodě schovala za 30l/100Km, ted se nehne za 15 litru....
A zkoušel jsem na volnoběh maximální otáčky.....4800....na technický bylo na starém motoru na měřeno nějakých 5200 plus mínus....
Jakej vliv by mělo poškozený čidlo, která jsou na levým předním podběhu....jsou tam tři, takový hnusný černý krabičky..... jseou hned vedle diagnostický zástrčky. ...co když jim zpřeházím elektrické konektory...všechny jsou stejné.
A další dotaz....nemůže být vada taky v řídící jednotce? Novej motor je připojen na mojí starou jednotku
A dokonce jsem koukal, ze na konektoru do řídící jednotky....na mém starém motoru byly tři konektory zapojený navíc, o proti té koncovce na novém motoru.
A zkoušel jsem na volnoběh maximální otáčky.....4800....na technický bylo na starém motoru na měřeno nějakých 5200 plus mínus....
Jakej vliv by mělo poškozený čidlo, která jsou na levým předním podběhu....jsou tam tři, takový hnusný černý krabičky..... jseou hned vedle diagnostický zástrčky. ...co když jim zpřeházím elektrické konektory...všechny jsou stejné.
A další dotaz....nemůže být vada taky v řídící jednotce? Novej motor je připojen na mojí starou jednotku

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1180
- Registrován: pon 15.03.2004 01:00
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
smucka píše:Čau,
zkuse se podívat jestli nemáš pootevřenej EEG ventil. Je umístěn na té kovové trubce s kolenem do které jde menší potrubí od výfukových kolen. Povol ty hadice od trubky a tu malou přírubičku od výfukové trubky a podívej se dovnitř na ten ventilek jestli není pootevřenej. Nebo do toho zkus fouknout u té přírubičky.
EEG ventil..... to je ten na obrazku, číslo 4???

tezko rict jak do normal rezimu, jsem technicka lama.. byl to je namet a celkem bych se k nemu i vzhledem k ty spotrebe priklanel. RJ ti proste nedovoli davat vic nafty.. dela mi to takhle presne pokud jsou mrazy prvnich par minut nez se zahreje.. jelikoz hned z domu jedu do tahleho kopce, je to porod, ale aspon mam jistotu, ze se motor nedostava takovou cocku..