Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
525TDS při extremni zatezi najednou prestane jet
Mam ho jen tri tydny, ale kdyz dam karu a jedu proti kopci, tak najednou prestane tahnout a prestane chladit vetrak chladice a zacne se hrat...vetsinou pomuze vykvaltovat a nechat spadnout otacky na volnobeh a pak to zas tahne. dela to jen nekdy.
je to prvni bmw, tak se rozkoukavam, na hlinikovym sacim potrubi je zespoda pichnuta hadicka vedouci k snimaci a pak je primo v tom potrubi zespoda zapojenej konektor- co z toho je snimac tlaku turba a co je to druhy? muze to bejt timhle?
diky
je to prvni bmw, tak se rozkoukavam, na hlinikovym sacim potrubi je zespoda pichnuta hadicka vedouci k snimaci a pak je primo v tom potrubi zespoda zapojenej konektor- co z toho je snimac tlaku turba a co je to druhy? muze to bejt timhle?
diky
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
jestli se začně přehřívat tak řídící jednotka začne ochuzovat směs to by mohl být důvod menšího tahu. Proto bych pořešil to přehřívání a teprve potom úbytek výkonu




-
- Registrovaný
- Příspěvky: 227
- Registrován: ned 28.05.2006 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Mě se stejně chovala Omega 2.5TD, když jsem měl ucpaný chladič vodním kamenem a při jízdě po dálnici se mi to při táhlém stoupání přehříval nad 100°C. Stačilo jet jenom 150 a teplota rostla skoro stejně jako otáčkoměr, po dosáhnutí 103°C to přestávalo táhnout a musel jsem zpomalit abych motor dochladil apak to zase jelo normálně. Asi je to nějaká softwarová ochrana proti uvaření motoru. Po výměně chladiče to bylo v pohodě, při 190 normálně těch 95°C, jinak běžně 92°C.
To by mohlo být ono - tahle Omega má motor z BMW se sníženým výkonem.Legend1 píše:Mě se stejně chovala Omega 2.5TD, když jsem měl ucpaný chladič vodním kamenem a při jízdě po dálnici se mi to při táhlém stoupání přehříval nad 100°C. Stačilo jet jenom 150 a teplota rostla skoro stejně jako otáčkoměr, po dosáhnutí 103°C to přestávalo táhnout a musel jsem zpomalit abych motor dochladil apak to zase jelo normálně. Asi je to nějaká softwarová ochrana proti uvaření motoru. Po výměně chladiče to bylo v pohodě, při 190 normálně těch 95°C, jinak běžně 92°C.
Ale proč přestane jít větrák, to nechápu - měl by se naopak rozjet, ne?? Nebo který větrák to má být?