Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

525TDS při extremni zatezi najednou prestane jet

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jethro
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: sob 16.06.2007 00:00

#1 Příspěvek od Jethro »

Mam ho jen tri tydny, ale kdyz dam karu a jedu proti kopci, tak najednou prestane tahnout a prestane chladit vetrak chladice a zacne se hrat...vetsinou pomuze vykvaltovat a nechat spadnout otacky na volnobeh a pak to zas tahne. dela to jen nekdy.
je to prvni bmw, tak se rozkoukavam, na hlinikovym sacim potrubi je zespoda pichnuta hadicka vedouci k snimaci a pak je primo v tom potrubi zespoda zapojenej konektor- co z toho je snimac tlaku turba a co je to druhy? muze to bejt timhle?

diky
smucka
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pon 27.11.2006 01:00

#2 Příspěvek od smucka »

Hadička je ke snímači tlaku a to od čeho vedou drátky je snímač teploty nasávaného vzduchu. S tou ztrátou výkonu mne napadá jen jestli nejsou zasraný filtry (vzduch, palivo)
Jethro
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: sob 16.06.2007 00:00

#3 Příspěvek od Jethro »

nene, filtry sou novy a proste to skoci do nahradniho rezimu-jestli to tedy nejakej ma...jako u tdi, kdyz zlobil ventil nebo vaha....
Jethro
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: sob 16.06.2007 00:00

#4 Příspěvek od Jethro »

nene, filtry sou novy a proste to skoci do nahradniho rezimu-jestli to tedy nejakej ma...jako u tdi, kdyz zlobil ventil nebo vaha....
smucka
Registrovaný
Příspěvky: 10
Registrován: pon 27.11.2006 01:00

#5 Příspěvek od smucka »

Napiš rok výroby auta, ať se dá něčeho chytnout. Mě nic nenapadá, ale někdo kdo se s něčím podobným setkal ti snad pomůže. Nebo navštívit servis.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Huska »

jestli se začně přehřívat tak řídící jednotka začne ochuzovat směs to by mohl být důvod menšího tahu. Proto bych pořešil to přehřívání a teprve potom úbytek výkonu
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Legend1
Registrovaný
Příspěvky: 227
Registrován: ned 28.05.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Legend1 »

Mě se stejně chovala Omega 2.5TD, když jsem měl ucpaný chladič vodním kamenem a při jízdě po dálnici se mi to při táhlém stoupání přehříval nad 100°C. Stačilo jet jenom 150 a teplota rostla skoro stejně jako otáčkoměr, po dosáhnutí 103°C to přestávalo táhnout a musel jsem zpomalit abych motor dochladil apak to zase jelo normálně. Asi je to nějaká softwarová ochrana proti uvaření motoru. Po výměně chladiče to bylo v pohodě, při 190 normálně těch 95°C, jinak běžně 92°C.
Jethro
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: sob 16.06.2007 00:00

#8 Příspěvek od Jethro »

je to rv 95 525TDS kombi...
neprehriva se, teplota je konstantni a v okamziku, kdyz to prestane tahnout-je to skokovity, proste se to stane naraz, tak prestane jit vetrak a zacne se to hrat....
nu sjedu s tim do nemec do werkstattu, diagnostika nic nenasla
zet
Registrovaný
Příspěvky: 178
Registrován: ned 17.12.2006 01:00
Bydliště: Praha západ

#9 Příspěvek od zet »

přesně tohle mě dělala vodní pumpa,napřed to přestalo táhnout potom vylítla teplota až do p.... -hlavně v kopcích a na dálnici.Sralo mě to v Rakousku,nevyjel jsem k vůli tomu Pyreneje až se mi nakonec totálně vysypala ve Varech. Rok mě to sralo a nemoh jsem na to přijít.
d.aemon
Registrovaný
Příspěvky: 1220
Registrován: čtv 16.05.2002 00:00
Bydliště: Lomnice

#10 Příspěvek od d.aemon »

Legend1 píše:Mě se stejně chovala Omega 2.5TD, když jsem měl ucpaný chladič vodním kamenem a při jízdě po dálnici se mi to při táhlém stoupání přehříval nad 100°C. Stačilo jet jenom 150 a teplota rostla skoro stejně jako otáčkoměr, po dosáhnutí 103°C to přestávalo táhnout a musel jsem zpomalit abych motor dochladil apak to zase jelo normálně. Asi je to nějaká softwarová ochrana proti uvaření motoru. Po výměně chladiče to bylo v pohodě, při 190 normálně těch 95°C, jinak běžně 92°C.
To by mohlo být ono - tahle Omega má motor z BMW se sníženým výkonem.

Ale proč přestane jít větrák, to nechápu - měl by se naopak rozjet, ne?? Nebo který větrák to má být?
Odpovědět