Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
524td + intercoller
Ahoj páni, dostal se mi do ruky moc pěknej intercoller z 525tds.
Dával jste ho někdy někdo na 2.4 TD.
aké jsou vlastnosti auta po zástavbě? je to znát? atd...
Má někdo nějaké zkušenosti atd...?
Dřív než se do toho pustim, chtěl bych slyšet názor někoho kdo to dělal ( jestli to má vůbec cenu a tak.
díky
Dával jste ho někdy někdo na 2.4 TD.
aké jsou vlastnosti auta po zástavbě? je to znát? atd...
Má někdo nějaké zkušenosti atd...?
Dřív než se do toho pustim, chtěl bych slyšet názor někoho kdo to dělal ( jestli to má vůbec cenu a tak.
díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 13.02.2006 01:00
- Bydliště: Milovice
urcite se ti zvetsi prodleva na reakci plynu, ale teoreticky by pak ta reakce mela bejt patrnejsi.. jak ale zminil kolega, bude to pro ten motor zatez. a tezko rict, jak si s tim poradi RJ, napriklad ja budu muset (u 525td) znovu chipovat po zastavbe a ani nevim, zda to s ohledem na zivotnost motoru budu delat..
Dík za názory, vím že jsou tyhle motory náchylné na praskání hlav, však mě to taky potkalo....
koupil jsem úplně novou ta hlava má najeto 5tisíc tak už mě snad přežije. Když se k těmhle motorům člověk chová slušně, jsou to držáky. Já to auto koupil bohužel už s načatou.....
Ale zpět, mám za to, že hlavy praskaj hlavně po neslušném zaházení, motor se musí nechat po dojetí pěkně vydejchat atd... měl jsem za to že ten intercoller by tomu spíše pomohl...
S tou zástavbou si to ještě rozmyslím...
Jsem rád za každý názor, díky....

Ale zpět, mám za to, že hlavy praskaj hlavně po neslušném zaházení, motor se musí nechat po dojetí pěkně vydejchat atd... měl jsem za to že ten intercoller by tomu spíše pomohl...
S tou zástavbou si to ještě rozmyslím...
Jsem rád za každý názor, díky....

Klidne ho tam dej a niceho se neboj,hlava by ti praskla jenom v pripade ze zvysis davku paliva a pokud nejsi hovado a nechas motor v klidu ohrat a po jizde vychladnout (nechat bezet cca 1minutu na volnobeh) tak se absolutne nemuze nic stat!!!!!! Jediny efekt bude dokonalejsi horeni (vic molekul vzduchu v pomeru k palivu) A lidi co te od toho odrazujou budto otom nic nevedej nebo nekde neco slyseli atd.Ja to mam vyzkouseny a najezdil jsem 90000km,auto prodal a jezdi dodnes (vim to protoze ke me jezdi na servis)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 13.02.2006 01:00
- Bydliště: Milovice
medvidek píše:Klidne ho tam dej a niceho se neboj,hlava by ti praskla jenom v pripade ze zvysis davku paliva a pokud nejsi hovado a nechas motor v klidu ohrat a po jizde vychladnout (nechat bezet cca 1minutu na volnobeh) tak se absolutne nemuze nic stat!!!!!! Jediny efekt bude dokonalejsi horeni (vic molekul vzduchu v pomeru k palivu) A lidi co te od toho odrazujou budto otom nic nevedej nebo nekde neco slyseli atd.Ja to mam vyzkouseny a najezdil jsem 90000km,auto prodal a jezdi dodnes (vim to protoze ke me jezdi na servis)
Zkousel jsem to... neni to jen blabol a mimochodem zvysis mnozstvi vstrikovanyho paliva, protoze RJ si bude myslet, ze ma vic vzduchu a tim padem se zvysi komprese... je blbost ze tam bude jen vic vzduchu, pak by byla smes chuda!
neí důvod něco čipovat pokud nechci výkon zvyšovat jen tím IC, IC kromě toho že zvýší turbo "díru" která stejně nebude nějak podstatná u vašich plnících tlaků, tak ochladí vzduch od turba tudíž se ho do motoru dostane "více" a tím se zvýší výkon, pokud má auto ECU tak si měří teplotu nasávaného vzduchu a dle teploty vzduchu z IC upraví dobu vstřiku. Jistě jste si všimli že každé turbo auto jede dobře pokud je venku chladněji a tohle bude mít ten samý efekt. Když jezdíte v chladném počasí tak motor přeci taky neničíte. Samozřejmě pokud tomu bude někdo dávat tak může jít do kytek ale to nebude zásluhou IC ale "mezikusu". U turbo motorů je třeba dodržovat jistá pravidla, ohřívání,chlazení, pravidělně oleje.... rozhodně bych se toho tedy nebál, viz moje změna klasických IC Vzduch-Vzduch na efektivnější Voda-Vzduch kde proběhla změna teploty při boostu o cca 20-30°C a ECU si to dotáhne dle IAT, měřeno jak A/F tak EGT.
Panove 524td nema vahu vzduchu tudis RJ nemuze vedet kolik ho tam jde,ma jen v sani snimac teploty a podle nej ridi davku paliva a snima mnoho dalsich veci (bavime se o elektronicky rizenym cerpadle) Z toho plyne to co psal FUGO!!!!!!!!!!! V zime je vzduch taky chladnej a nenici to motor. Je fakt ze bych nelaboroval s motorem kterej je po smrti.