Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

525i E34 - benál

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Clairvoyant
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: úte 27.12.2005 01:00

#1 Příspěvek od Clairvoyant »

S předchozím autem jsem tankoval V-power, četl jsem o tom samou chválu, tak jsem to prostě bral.

Teď jsem konečně koupil vysněnou E34, 525i r.v. 94, má nalítáno 262 tis. Asi už ze zvyku bych pokračoval v tankování V-poweru, ale zase jsem si někde přečetl, že bych tím dokonce motoru s tolika km mohl spíš přihoršit. Jak se na to díváte???
Demostenes
Registrovaný
Příspěvky: 1496
Registrován: pát 27.10.2006 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Demostenes »

Ja leju pokud mozno shell, v nejhorsim omv. Je to dost znat, malinko lepe to jede a malinko mene to zere. V power podle me neni nutny, ale cas od casu neuskodi, pry jsou v tom nejaka aditiva na cisteni.
skodik
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pát 27.07.2007 00:00

#3 Příspěvek od skodik »

čím novější(technologie) motor tím větší nároky na kvalitu benzínu,někde sem dokonce četl ,že např.motory FSI jsou pro stř.evropu seškrceny protože zde nekoupíš dostatečně kvalitní benzín.Jinak kvalita benzínu je velmi důležitá pro hoření směsi atd.prostě není to jen ,,benzín" tak jako není benzín jako benzín
mufman
Registrovaný
Příspěvky: 537
Registrován: sob 11.02.2006 01:00
Bydliště: Třebíč

#4 Příspěvek od mufman »

Myslím, že tazatel se ptal na něco trochu jinýho. Máš asi na mysli to, že ve V-power jsou aditiva co rozpousti usazeniny v motoru a ze u motoru co ma hodne najeto je tech usazenin hodne a pokud by se vsechny odstranily, mohl by motor zacit delat neplechu(zrat olej atd.). Osobne se v tom tolik nevyznam. Spis teorie. Muj osobni nazor je takovej ze normalnim kvalitnim palivem autu neublizis rozhodne. Ja to resim tak ze se snazim tankovat kvalitnim benzin(napr. shell) a cas od casu tam dam V-power, jen pro pocit :D
skodik
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: pát 27.07.2007 00:00

#5 Příspěvek od skodik »

v podstatě sem to tak myslel,že lepším neuškodí ,jen sem to blbě vyjádřil :oops:
Clairvoyant
Registrovaný
Příspěvky: 91
Registrován: úte 27.12.2005 01:00

#6 Příspěvek od Clairvoyant »

mufman píše:Myslím, že tazatel se ptal na něco trochu jinýho. Máš asi na mysli to, že ve V-power jsou aditiva co rozpousti usazeniny v motoru a ze u motoru co ma hodne najeto je tech usazenin hodne a pokud by se vsechny odstranily, mohl by motor zacit delat neplechu(zrat olej atd.)


JO, to je presně to, co mě zajímá.. u V-power mi nejde o zvýšení výkonu, podle testů to bylo max o 3koně, ale spíš o ty speciální čistící aditiva. V tomhle podle testů (nějaké speciální komory, tak by ani nemuseli lhát..) byl hodně dobrý - tož dobře to prej čistí, prej to funguje opravdu. Ale nevím, jestli je to vhodné opravdu pro motor s 262 tis. km.
hopiondra
Registrovaný
Příspěvky: 452
Registrován: pát 14.10.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od hopiondra »

mam nalitono 300tisic a po koupi cca 3tisice KM beru jen V-power a hodlam pokracovat
k2
Registrovaný
Příspěvky: 184
Registrován: úte 13.03.2007 01:00

#8 Příspěvek od k2 »

Já to dělám tak:

Zásadně tankuju na Shell, tři nádrže naturalu 95 a pak jednu V-power.

Dělám to tak stále. :wink:

K2
Checker
Registrovaný
Příspěvky: 164
Registrován: pát 24.02.2006 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Checker »

Tankuji poslední dobou(asi5měsíců) pouze V-Power, před tím sem tankoval Shell 95..Mam třicatou čtvrtou taky 525i Vanos 11/95...

Téma mě velice zajíma...takže sečteno podtrženo...nemám snad pokračovat aby mě to nezačlo žrát olej?!
Odpovědět