Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Prosím rada začínám bmw 525TDS E34
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř 09.01.2008 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3
- Registrován: stř 09.01.2008 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 787
- Registrován: stř 23.08.2006 00:00
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Dávej si bacha na zadní nápravu a jestli má tažné, jestli měl předchozího majitele víc jak 5 let, tak se nemusíš bát, a pokud měl max. 1 rok, tak ho prodal těsně před novou údržbou, obyčejně to tak bývá, že tam nedá ani pneumatiky a pouze střídá auta na sezonu.
A to se pak chce kouknout, kolik tak za brzdy, ramena, čepy, ložiska, spojku a další a zprvu aspoň si spočítat kolik za údržbu, filtry, olej (skoro 7l), baterku doporučuju i 90Ah.
Pak jestli má přečalouněný auto, to je taky problém, lepší zkušební jízdu bez ventilačky jestli extrém nezapařujou okna. Dále je dobré se kouknout na místo u baterky pod sedačkou. Zkusit jestli točí vrtule(visco).Pokud nefunguje zadní stěrač a nedá se otevřít zadní okno, tak tam bude někde cvaklý kabel a nebo orezlé zevnitř dveří.
Zase na druhou stranu, pokud bude vozidlo kolem sto tisíc, tak se stává, že dostane nový lak, bude jak nový a bude to dovoz. Tak tam bude dobré řešit motor převodovku a kardan, bo tam lijou stejně kvalitní olej jak ten lak, co se občas rozesere po roce či dvou, při horších podmínkách např. když stojí pod stromy.
A to se pak chce kouknout, kolik tak za brzdy, ramena, čepy, ložiska, spojku a další a zprvu aspoň si spočítat kolik za údržbu, filtry, olej (skoro 7l), baterku doporučuju i 90Ah.
Pak jestli má přečalouněný auto, to je taky problém, lepší zkušební jízdu bez ventilačky jestli extrém nezapařujou okna. Dále je dobré se kouknout na místo u baterky pod sedačkou. Zkusit jestli točí vrtule(visco).Pokud nefunguje zadní stěrač a nedá se otevřít zadní okno, tak tam bude někde cvaklý kabel a nebo orezlé zevnitř dveří.
Zase na druhou stranu, pokud bude vozidlo kolem sto tisíc, tak se stává, že dostane nový lak, bude jak nový a bude to dovoz. Tak tam bude dobré řešit motor převodovku a kardan, bo tam lijou stejně kvalitní olej jak ten lak, co se občas rozesere po roce či dvou, při horších podmínkách např. když stojí pod stromy.
Kadas525TDS píše:Zdravím tak příští týden ve středu mám se jet podívat na bmw 525TDS r.v. 94-95 je to combi. tak sem se chtěl zeptat co spotřeba? jak to jede? na co si dávat bacha? moc dík
Jestli koupis spatny kus, teda jestli to nekdo prodava ze se toho
chce zbavit, tak se uz muzes jen modlit.
Pokud se ti to auto zacne sypat, tak si rovnou priprav do kasicky
tak 50.000,-
Na tom aute je takovych veci co ti muze odejit, ze nemas ani
poneti....
1, hlava
2, turbo
3, vstriky
4, cerpadlo (!!!!)
a jinne drobnosti, ktere na tomhle aute radi odchazi....
To auto vubec nezkousej kupovat v autobazaru, ale pouze
od nejakeho clena BMW, ktery se o to staral, a nelil do toho
jen naftu....
Pokud to tak neudelas, tak zaplaces..
loni v říjnu jsem koupil E34 TDS. No a v podstatě v ní střídavě sedím nebo pod ní ležím
. Dělal jsem komplet brzdy 10, podvozek zase 10 čerpadlo 8 ............ no momentálně jsem dal do oprav cca 35tis. Mužu jenom potvrdit těch 5O v opravách není žádný problém. Když to srovnám s auty které jsem měl předtím (passat B4 TDI 96, Vectra 16 16V 02) zas taková hruza to není
