Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Studené starty e34 TDS

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
DRZDK525
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: pon 22.01.2007 01:00

#1 Příspěvek od DRZDK525 »

mám e34 '94, bezvadný auto, prostě luxus, jediný co mě trápí jsou ty starty, když je auto studený, na potřetí, nebo na počtvrtý to nakonec chytne. Vím, že to tak se studenym šestiválcem bude, ale chtěl jsem se zeptat, jestli na to nemáte nějaký fígle, jak tomu motůrku pomoci, aby chytnul hned na poprvý i v zimě??.. Dík
Kail
Registrovaný
Příspěvky: 3205
Registrován: stř 07.09.2005 00:00
Bydliště: Soběslav

#2 Příspěvek od Kail »

No pokud si myslíš že je toto normální tak se pleteš,mně chytne vždycky na poprvé,a může být třeba -20...A to i přesto že mám nějaký žhavičky KO (ukazuje to kontrolka,řekl bych tak 2 budou KO...).Nevím čím to,že by ti spadávala nafta když to dýl stojí?I to je možný,zkouknout všechny hadičky,těsnění atd...Nic jinýho mně nenapadá :wink:
Caris
Registrovaný
Příspěvky: 224
Registrován: sob 08.09.2007 00:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od Caris »

Ja se studenyma startama take nemam problem. Teple starty jsou o neco horsi ale vyresil jsem to vetsim predvstrikem. Zacal bych se zhavickama, pak s padajici naftou, podival bych se jestli tlaci cerpadylko v nadrzi. A nakonec tlaky ve valcich.
Gav328ci
Registrovaný
Příspěvky: 93
Registrován: pát 03.03.2006 01:00

#4 Příspěvek od Gav328ci »

DRZDK525 píše:mám e34 '94, bezvadný auto, prostě luxus, jediný co mě trápí jsou ty starty, když je auto studený, na potřetí, nebo na počtvrtý to nakonec chytne. Vím, že to tak se studenym šestiválcem bude, ale chtěl jsem se zeptat, jestli na to nemáte nějaký fígle, jak tomu motůrku pomoci, aby chytnul hned na poprvý i v zimě??.. Dík
Myslím že ti padá nafta
dzonnek
Registrovaný
Příspěvky: 259
Registrován: pát 04.01.2008 01:00
Bydliště: VY
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od dzonnek »

Težko říci ale asi bych jako první měnil svíčky. A pak se uvidí. Rozhodně aby to chytlo na po 4té není určitě normální u žádného motoru. Jde o to co jde z výfuku...pokud to čoudí a motor má ze začátku nepravidelný běh budou to nejspíše svíčky pokud ale chytne a běží pak hladce je to docela možné že ti fakt může padat ta nafta..
DRZDK525
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: pon 22.01.2007 01:00

#6 Příspěvek od DRZDK525 »

dneska, to chytlo na poprvý a včery taky, ale jinak když je fakt zima tak to čoudí až se stydim, tak 15-20 sekund, pak se to zklidní, ještě chvilku kolísaj otáčky, ale tak po minutě už je to v pohodě.. Teplý starty jsou už potom lepší, otáčky už nekolísaj, prostě nejhorší je to po ránu to první nastartování, pak to chytá už v pohodě... Takže kouknu na svíčky, žhavičky a palivový čerpadlo? Jinak dík
mika_hakkinen
Registrovaný
Příspěvky: 530
Registrován: úte 18.03.2008 01:00
Bydliště: Brno/Znojmo
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od mika_hakkinen »

než budeš kupovat nové svíčky, tak učin jednoduchý pokus odpoj od svíček ocelový pásek a vezmi kus drátu připoj to na servisních +12, a kde ta svíčka budou jiskry tak ta svička je OK, když nejiskří tak KO. Hele po zhasnutí kontrolky na palubce !!!!jestě hžaví tak 20sec toto dělá vetšina dieslu!!!! , podle teploty. Mám taky tdsko, hned po zhasnutí kontrolky taky nechytne na otočení v zimě, chce to počkat. v létě ani nehžavím
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#8 Příspěvek od Slid »

to bude žhavičkama
Doporučuji BERU GV719 jsou to origo a člen Butch ti je sežene za 300,-/ks
barvas
Registrovaný
Příspěvky: 25
Registrován: stř 09.01.2008 01:00

#9 Příspěvek od barvas »

DRZDK525 píše:dneska, to chytlo na poprvý a včery taky, ale jinak když je fakt zima tak to čoudí až se stydim, tak 15-20 sekund, pak se to zklidní, ještě chvilku kolísaj otáčky, ale tak po minutě už je to v pohodě.. Teplý starty jsou už potom lepší, otáčky už nekolísaj, prostě nejhorší je to po ránu to první nastartování, pak to chytá už v pohodě... Takže kouknu na svíčky, žhavičky a palivový čerpadlo? Jinak dík

Svíčka a žhavička je totéž. Žhaví to vůbec? Koukni také na pojistku žhavení, a pak jestli jde na lištu po otočení klíčkem proud. Také může být v čudu relé žhavení.
DRZDK525
Registrovaný
Příspěvky: 23
Registrován: pon 22.01.2007 01:00

#10 Příspěvek od DRZDK525 »

díky kluci, o víkendu na to vlítnu a pak vám dám vědět!!!
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od RuDoSh »

tak zkus parkrat nazhavit nez nastartujes.... ;-)
arctic
Registrovaný
Příspěvky: 110
Registrován: pát 23.02.2007 01:00
Bydliště: Prachatice
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od arctic »

ja sem ho studenej ani nenatocil sliboval a hulil jak stary kamna a hle 4 zavky v p.... kdyby spadavala nafta tak si myslim ze to nehuli ne?
Odpovědět