Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

výměna hlavy tds a následné potíže

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
karosmyk
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pát 02.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od karosmyk »

nedávno my měnily hlavu na mojem tdesu vše ok akorát potřebuju někoho kdo mi nastaví čerpadlo na hodinky předvstřik volnoběh atd nejlépe ml. boleslav a okolí měnil sem i vstřiky ale na seřízení sem krátkej motor de nepravidelně hulí to a z vejfálu je cejtit špatně spálená nafta díky :?
fafejta

#2 Příspěvek od fafejta »

No ten statický předvstřik jestli nemáš nové rozvody a či novou vstřik. pumpu,bych se asi vys....Nech si udělat rovnou dynamický předvstřik(za chodu motoru) je to lepší u takto jetých motorů.V případě jestli opravdu máš ty vstřikovače dobře seřízený,a funkční žhavící svíčky,tak když to hulí a je cítit nafta tak je malý předvstřik.Tak zkus hnout celým čerpadlem směrem k motoru,abys ten předvstřik zvětšil.Povolíš to na přírubě u prsou, jsou tam dvě matky na klíč č.12 a vzádu ještě povol ten šroub(klíč č.13) co drží tu plechovou podkovu co přidržuje rozdělovací hlavu.Ale označ si výchozí polohu abys viděl o kolik si přidal,stačí malinko a pak třeba zase kouda.Je to tzv. na muzikantský ucho,chce trošinku prax. :wink:
karosmyk
Registrovaný
Příspěvky: 169
Registrován: pát 02.01.2004 01:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od karosmyk »

dík za typ zkusím to :P
tds
Registrovaný
Příspěvky: 1058
Registrován: úte 29.06.2004 00:00
Bydliště: MIKULOV

#4 Příspěvek od tds »

Spíš se tě zeptám jestli ti správně nastavily rozvody když dělali palici.
předvstřik by měl být stejnej pokud teda auto před tím jelo jak má jet.
Odpovědět