
Díky za názory..

Kubisek píše:... pokud original alternator byl vyroben pro dobíjení 70Ahodinové baterie tak 100Ahodinovou ti dobije pouze na 70Ah ...
Kubisek píše:Ne chlapi nebýjte mě ...
Maxiczech píše:... Nechám tam tu 100A. Může maximálně trpět podnapětím při krátkých jízdách...
wEnC píše:Nesmysl, jistý vztah mezi výkonem alternátoru a velikostí baterie sice je, ale pro tento případ to není vůbec podstatné.
Nahrazením 70Ah baterky 100Ah nemá žádná negativní vlastnosti, snad jen většinou hmotnost navíc. Do hodně modelů e39 je i doporučována kvůli množství elektrické výbavy.
Logicky se dobíjet se bude stejně dlouho při stejném stylu využívání. Startér a osvětlení snad spotřebuje stejné množství energie, dobití stejného množství energie bude trvat alternátoru stejně dlouho...
Výhoda je jen ta, že mohu nechat déle puštěné rádio, světla nebo v zimě startovat do omdlení i v -30°C. Ano, pak baterka vymlácená do mrtva se v autě bude dobíjet o těch 40% déle.
DFender píše:.... a baterie se nestíhá dobíjet
wEnC píše:DFender píše:.... a baterie se nestíhá dobíjet
Pokud se nestíhá dobíjet 100Ah tak 70Ah baterie na tom bude úplně stejně. Jen člověk s tou větší baterií bude jezdit třeba 3 týdny než mu to klekne a člověk s tou menší jen 2, pak si oba dva vemou nabíječku a jdou dobíjet...
A ten komu to nestíhá dobíjet ať si zkontroluje hodnotu palubního napětí, stav alternátoru a vybíjecí proud v klidu po uzamčení.
Pokud je auto v pořádku tak se nestane, že by to nestíhalo dobíjet.
wEnC píše:DFender píše:.... a baterie se nestíhá dobíjet
Pokud se nestíhá dobíjet 100Ah tak 70Ah baterie na tom bude úplně stejně. Jen člověk s tou větší baterií bude jezdit třeba 3 týdny než mu to klekne a člověk s tou menší jen 2, pak si oba dva vemou nabíječku a jdou dobíjet...
A ten komu to nestíhá dobíjet ať si zkontroluje hodnotu palubního napětí, stav alternátoru a vybíjecí proud v klidu po uzamčení.
Pokud je auto v pořádku tak se nestane, že by to nestíhalo dobíjet.