Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Kolik točí altík e34?
Tak jsem po třech měsících dostal káru s repas. motorem,byla popraskaná hlava apod,šlape jako hodinky i otáčky kupodivu drží na 600,mazlik jde za plynem jako drak a i brzí motorem,ale jde mi čím dál tím hůř startovat. Předtím jsem nechal komplet zrepasovat startér bo to už jen cvakalo a nestartovalo. Nicméně i potom to občas zacvakalo naprázdno. Mám takový dojem,že auto špatně dobíjí a s tím souvisí i trhnutí autem při spuštění xenonu při nízkých otáčkách. Baterku mám 70tku Vartu a je skoro nová. Kontrolka altíku nesvítí.Tak by mě zajímalo kolik točí altík u mé e34/viz podpis/ a jestli to zvládá dobíjet. Popř je chyba v xenonech? Jezdím teď tak 10km trasy do práce ,což není moc..spínačku jsme tak trochu vyloučili vzhledem ke změnám podle stavu baterky... Budu rád za všechny vaše postřehy..po čem jít nejdřív apod. Díky moc. Mazlik jede super a musí chudák fungovat i v zimě,tak chci ,aby vše jelo jak má...
Ok změříme, mě to zajímá i z toho důvodu, jestli 70tky baterka neni pro dvaapůli slabá a když by se tam dala třeba stovka,tak jestli ji ten altík bude stačit dobíjet..apod...
Teď mi známí říkal,že by to mohlo být klidně zanešené čerpadlo nebo tak...je fakt ,že když to chytne a hlavně studený,tak se otáčkám vůbec nechce přes 500,ale jakmile jen trochu přidám plyn,tak už pak drží. Setkal jste se s tím někdo?
Teď mi známí říkal,že by to mohlo být klidně zanešené čerpadlo nebo tak...je fakt ,že když to chytne a hlavně studený,tak se otáčkám vůbec nechce přes 500,ale jakmile jen trochu přidám plyn,tak už pak drží. Setkal jste se s tím někdo?
Změř altík. U baterky je docela důležitej startovací proud. Nevím kolik má ta tvoje Varta, ale jestli je nová tak by to na starty mohlo stačit i když máš dvaapůli. I když bych ti radil na zimu něco většího, pro sichr. Já mám 100ah, ale to je dýzlpowa, takže ten 900A start. proud využiju a v zimě se nemusím bát, ale to ty by ses nemusel bát už tuplem. Altík ti to při té voltáži co psal zet bude dobíjet a můžeš tam mít jakoukoliv baterku, když tam bude 70 bude nabíjení trvat kratší dobu, když 100 bude trvat delší dobu, to na tom nic nemění... HLavně prověď před zimou řádnou údržbu batreky, pokud je bezúdržbová tak vzhledem k tomu že jezdíš krátký trasy tak doporučuju aspoň nabít na nabíječce, ale pokud možno nějakou normální ne z tesca... Pokud bude problém přetrvávat je třeba hledat zakopanýho psa v nějaké jiné díře
třeba jestli není prasklá žárovka dobíjení v budíkách 


Jo tak to jsem si taky říkal s tou prasklou žárovkou to by byl vůbec gól:-))). Tak to je fajn s tou baterkou,že tam jde i stovka. Když je kára ráno promrzlá,tak sice chytne,ale musim přidat jinak by se zakuckala...
Ještě mě napadlo, jestli když to 3 měsíce stálo,tak jestli vážně nemůže být nějak zanešený to čerpadlo a jestli není něco co se dá třeba přilít do nádrže,aby se to pročistilo?
Ještě mě napadlo, jestli když to 3 měsíce stálo,tak jestli vážně nemůže být nějak zanešený to čerpadlo a jestli není něco co se dá třeba přilít do nádrže,aby se to pročistilo?
VELMEN píše:Jo tak to jsem si taky říkal s tou prasklou žárovkou to by byl vůbec gól:-))). Tak to je fajn s tou baterkou,že tam jde i stovka. Když je kára ráno promrzlá,tak sice chytne,ale musim přidat jinak by se zakuckala...
Ještě mě napadlo, jestli když to 3 měsíce stálo,tak jestli vážně nemůže být nějak zanešený to čerpadlo a jestli není něco co se dá třeba přilít do nádrže,aby se to pročistilo?
Čoveče to "zanešený" čerpadlo se mi zdá blbost... čistící přísady do nádrže... představ si kentus kterej je v nádrži, čerpadle, filtru. Teď si představ, že tam frkneš nějakej šmejd, kterej všechen tenhle kentus rozpustí a pak ti to projde skrz čerpadlo a vstřiky.... fuj... tomu bych se vyhnul radši... radši bych obětoval nějakej peníz na diagnostiku. třebas je hyn nějaké čidlo... jestli chceš autu pomoct, kup mu nový naftový filtr a případně vykydej nádrž. Jestli to někdy tři měsíce stálo - dobil pak někdo tu baterku?? Nabíjení bych trochu poupravil - 13.8 - 14.2V by to mělo dát. Ale pod 13.8V to prostě nesmí jít ani při zaplých světlech, topení atd... Jináč 100Ah by měla být origo baterka, co tam patří. Já mám ve voze také 70Ah a bez problému... Jinak že píšeš že nesvítí kontrolka dobíjení... když začneš ráno žhavit - svítí nebo nesvítí?? Jestli nesvítí, tak nejdřív vyřeš kontrolku... asi nejdřív jestli není prdlá:)) Držím palce...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 336
- Registrován: čtv 01.11.2007 01:00
- Bydliště: Sudety
Tyhle "čisticí prostředky" taky moc nedoporučuju. Nalil jsem to do manželky vozu (jen tak pro zlepšení kondice) a skončilo to ucpanejma vstřikama a zašlemovaným čerpadlem a filtrem. Filtr výměna,do nádrže silikonovej konkor,vyjezdit na dno (při vyšších otáčkách,kvůli tlaku v potrubí) a znova novej filtr.
Cvakání startéru mi dělala na jaře,uhlíky O.K.,pak začla samovolně vybíjet. Odpojily jsme,co šlo,na měřáku nic. S baterkou do Akumy a pro sichr i do Barum servisu,byla to Varta 88 Ah,tři járy stará,změřily a prý perfektní. A vybíjelo a nestartovalo to dál. Ve čtvrtym servisu mě už posílali do BMW (a asi i jinam),nikde se nic nenašlo. Tak jsem na ty neumětely hodil bobek,koupil novou aku a - cvakání zmizelo a jezdí normálně. To jen,že baterku změřily ve všech servisech,ve zkratu nebyla,hodnoty normální a přesto byla v háji.
Cvakání startéru mi dělala na jaře,uhlíky O.K.,pak začla samovolně vybíjet. Odpojily jsme,co šlo,na měřáku nic. S baterkou do Akumy a pro sichr i do Barum servisu,byla to Varta 88 Ah,tři járy stará,změřily a prý perfektní. A vybíjelo a nestartovalo to dál. Ve čtvrtym servisu mě už posílali do BMW (a asi i jinam),nikde se nic nenašlo. Tak jsem na ty neumětely hodil bobek,koupil novou aku a - cvakání zmizelo a jezdí normálně. To jen,že baterku změřily ve všech servisech,ve zkratu nebyla,hodnoty normální a přesto byla v háji.
Nečistit, nebo dopadneš jak DirtyHarry, pokud budeš mít smůlu... Já sem taky nechal měřit baterku, ale vzhledem k tomu že po nabití, tak nikdo nic nepoznal, změřil sem ji doma, nechal půl hodiny stát a nestačil sem se divit, napětí kleslo ze 14V na 12V, samovolně, byla ven z auta. Tak letěla do sběru. Baterky sou svině... 

lenoch píše:VELMEN píše:Jo tak to jsem si taky říkal s tou prasklou žárovkou to by byl vůbec gól:-))). Tak to je fajn s tou baterkou,že tam jde i stovka. Když je kára ráno promrzlá,tak sice chytne,ale musim přidat jinak by se zakuckala...
Ještě mě napadlo, jestli když to 3 měsíce stálo,tak jestli vážně nemůže být nějak zanešený to čerpadlo a jestli není něco co se dá třeba přilít do nádrže,aby se to pročistilo?
Čoveče to "zanešený" čerpadlo se mi zdá blbost... čistící přísady do nádrže... představ si kentus kterej je v nádrži, čerpadle, filtru. Teď si představ, že tam frkneš nějakej šmejd, kterej všechen tenhle kentus rozpustí a pak ti to projde skrz čerpadlo a vstřiky.... fuj... tomu bych se vyhnul radši... radši bych obětoval nějakej peníz na diagnostiku. třebas je hyn nějaké čidlo... jestli chceš autu pomoct, kup mu nový naftový filtr a případně vykydej nádrž. Jestli to někdy tři měsíce stálo - dobil pak někdo tu baterku?? Nabíjení bych trochu poupravil - 13.8 - 14.2V by to mělo dát. Ale pod 13.8V to prostě nesmí jít ani při zaplých světlech, topení atd... Jináč 100Ah by měla být origo baterka, co tam patří. Já mám ve voze také 70Ah a bez problému... Jinak že píšeš že nesvítí kontrolka dobíjení... když začneš ráno žhavit - svítí nebo nesvítí?? Jestli nesvítí, tak nejdřív vyřeš kontrolku... asi nejdřív jestli není prdlá:)) Držím palce...
Uf tak ještě ,že jsem tam nic nenalil. Začalo to z ničeho nic startovat trochu líp, nicméně dnes jsme změřili baterku a je ok, jednou ji dobíjel během těch třech měsíců a altík točí 14,ale nenapadlo mě to zkusit s těma zapnutejma podělanejma xenonama,který s autem vždy trhnou když se spouští. Diagnostika je čistá, kontrolka při startu svítí, naftový filtr mi moc nepomůže,jelikož mám benál:-) ale tam jde taky vyměnit nějakej filtr ne?
Holly píše:Nečistit, nebo dopadneš jak DirtyHarry, pokud budeš mít smůlu... Já sem taky nechal měřit baterku, ale vzhledem k tomu že po nabití, tak nikdo nic nepoznal, změřil sem ji doma, nechal půl hodiny stát a nestačil sem se divit, napětí kleslo ze 14V na 12V, samovolně, byla ven z auta. Tak letěla do sběru. Baterky sou svině...
Ale aku má mít 12V, ne 14V

Aku se měří tím "zátěžovým měřákem", ne jen voltmetrem - to řekne maximálně, že je jeden/více článků v prdeli.
Strosek píše:Holly píše:Nečistit, nebo dopadneš jak DirtyHarry, pokud budeš mít smůlu... Já sem taky nechal měřit baterku, ale vzhledem k tomu že po nabití, tak nikdo nic nepoznal, změřil sem ji doma, nechal půl hodiny stát a nestačil sem se divit, napětí kleslo ze 14V na 12V, samovolně, byla ven z auta. Tak letěla do sběru. Baterky sou svině...
Ale aku má mít 12V, ne 14VNapětí je jen kontrolní hodnota. Máš třeba aku, která má správný napětí, ale proud už nedá skoro žádnej.
Aku se měří tím "zátěžovým měřákem", ne jen voltmetrem - to řekne maximálně, že je jeden/více článků v prdeli.
Ano máš pravdu. Ale zdravá baterka má po nabití cca 14V. A není zdravá pokud sama od sebe ztratí po půl hodině 2V. No a když tohle udělá tak je šptaná a ani nemusíš jezdit na zátěžovej test do servisu...
