Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
AUX výstup E39 2000 Professional CD
Ahoj lidi,
nejsem odborníkem na elektroniku a proto se laicky zeptám,jestli je nějaká možnost poslouchat přes AUX kabel hudbu z MP3,iPodu ? mám na mysli opravdu nějakou jednoduchou (levnou montáž),pokud to tedy moje rádio umí.
Děkuji mnohokrát za vstřícnost a snad se dočkám odpovědi.
nejsem odborníkem na elektroniku a proto se laicky zeptám,jestli je nějaká možnost poslouchat přes AUX kabel hudbu z MP3,iPodu ? mám na mysli opravdu nějakou jednoduchou (levnou montáž),pokud to tedy moje rádio umí.
Děkuji mnohokrát za vstřícnost a snad se dočkám odpovědi.
- Přílohy
-
- to je moje rádio
- radio bmw.jpg (39.65 KiB) Zobrazeno 298 x
Zkus třeba tohle,o víkendu jsem to montoval a je to brnkačka.
http://shop.autoprofi.cz/adapter-pro-ov ... -5892.html
- Přílohy
-
- 55xcbm002.jpg (30.26 KiB) Zobrazeno 272 x
- Velvetek
- Kontaktovat uživatele:
Mám aux výstup na e39 r.v.11/99 - dělal to známy, funguje to na 3,5jack a ladí se přes rádio - tzn. že jedna frekvence, kterou nevyužívám je nalazena právě na tento výstup (využívám tedy buď CD nebo rádio a když dám nastavenou frekvenci, jde to na výstup - možno zapojit mp3, mobil (s redukcí), DVD přehrávač atd...)
- Velvetek
- Kontaktovat uživatele:
Snejk píše:tak to bych se za takovej ausx pres fm transmitter podekoval... kvalita zvuku ponekud pokulhává před skutečným AUXem...
No dělal to sice známý, ale ještě původnímu majiteli. Já to víceméně nevyužívám, původní hlavní účel byl právě pro ten DVD přehrávač. Zkoušel jsem to a nehraje to špatně. Jde o to, co od toho očekáváš, beru to jako rezervu a spíše doplněk, tak jsem jsem nenapsal nic tak hrozného...?
-