Mě to dělalo to že když jsem stál s nastartovaným motorem déle jak 5 min tak to pak při jízdě nechutně kouřilo jak nějaká stará svině.Po výměně odlučovače naprostá pohoda. Někde jsem četl že hrozí k.o turba a v horším případě i motoru.
Pánové...chce to pravidelně měnit jak odlučovač, tak žhavící svíčky !!!včetně Relé žhavení!!!! a když už budete u toho tak není na škodu i prošistit sání. ideál je kartáček na drátku, ne moc hrubý a čistič na brzdy. A máte klid.
2,8 v E46. Je vpředu, pod sáním. Jde vyměnit i bez sundání sání, ale je to pakárna na nervy. Dělal jsem to, bacha na staré hadice, mohou prasknout. Mně se to povedlo, ale spoje jsou na pootočení. Při demontáži jsem poslední spoj upálil pist. páječkou na starém odlučovači. Montáž už šla. Jen pro klidné povahy..
Nebude lepší když sundám sání? Koukám že jsi z Litomyšle, já jsem z Poličky. Kde seženu ten separátor tady u nás někde v okolí za rozumný peníze, asi jedině Vysoké Mýto - Horimex že?