Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Demontáž palubovky E60

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: pon 19.10.2009 00:00

#1 Příspěvek od Ancek »

Dělal to už někdo? Jak je to náročné? Začalo mi tam něco klepat, je to hodně nepříjemné, vychází to někde za budíkama nebo za monitorem...:( Díky
paflik
Registrovaný
Příspěvky: 14
Registrován: pát 04.02.2011 01:00

#2 Příspěvek od paflik »

Čau, než vyndávat palubovku, radši bych hodně zesílil rádio. Myslím, že případný pokus by mohl způsobit ještě větší potíže. Měl jsem kdysi problém na TT a 3 pokusy stály čím dál větší potíže. Sorry za pesimismus :cry:
HonzaK
Registrovaný
Příspěvky: 143
Registrován: úte 28.02.2006 01:00
Bydliště: Ostrava

#3 Příspěvek od HonzaK »

na dalku tezko posoudit zvuk. Ale u E60 je standartni zavada ze vrze, skripe hlinikovy drzak u konzoly steracu. Je to na mezistene motoroveho prostoru a pri jizde to je slyset jakoby zevnitr z palubovky, ale neni to z ni.
Problem je v casem se lehce uvolnujicich sroubovych spojich (4x torx E10 nebo E12). Na tuhle konzoli je potom prisroubovana ta dvojita rozpera v motoraku a tim se do ni prenasi sily pri krouceni karoserie na nerovnostech. Nejdrive to dela pri vetsim skrizeni kary, ale pozdeji i pri prejezdu beznych nerovnosti nebo jenom kdyz prudceji zahybes volantem a je to fakt mega otravne.
Reseni:
Odmontuj oba mikrofiltry i ty plasty pod nima, rozperu v motoraku, oba sterace a cely ten plast pod prednim oknem kterym prochazi plus ten stredovy plast co kryje tu konzoli. Jedine tak se dostanes na vsechny 4 srouby. Nemusi se ani zdat extra volne, jdou dotahnout treba jenom 1/3 - 1/2 otacky ale je to tim. Nicmene kazdy sroub je dobre uplne vysroubovat a natrit lepidlem na zavity a pak az utahnout.
Pak to cele sloz a mas klid.
Nejake obrazky:
Ta konzola je dil c.2 na odkaze:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC51&mospid=47751&btnr=51_5152&hg=51&fg=80
a je prisroubovana na mezistenu uprostred jak je videt drzak na obrazku skeletu karoserie viz odkaz
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=NC51&mospid=47751&btnr=41_1467&hg=41&fg=05
Ancek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: pon 19.10.2009 00:00

#4 Příspěvek od Ancek »

Díky, o víkendu to vyzkouším...:)
vanco
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: ned 01.08.2010 00:00

#5 Příspěvek od vanco »

Ahoj,mne to zatahovali v bmw servise a a ja tak mi puka palubovka,ked sedim v aute a zatlacim do palubovky tak puka palubovka a aj A-stlpky vrzgaju.Som na nervy.
bobo

#6 Příspěvek od bobo »

otevírám staré téma, něco podobného se mi děje u e39. Když "hýbu" s palubkou od LP sloupku, tak je slyšet cvakání ve středu pod oknem, ale trochu i na kraji u zmíněného LP sloupku... Neporadí někdo co s tím? Sundávat celou palubku se mi moc nechce...

díky
Odpovědět