Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 530d pod podlahou řidiče něco začalo hodně hučet
Zdravím, včera cesta na rychlo Ostrava - Brno a v Brně jsem slyšel něco hodně hučet a vibruje to podlahou a jako řidič to cítím až v nohách. Když vypnu motor tak je ticho.Motor ani nemusím startovat stačí jen otočit klíčem a do 2 sekund to začne zase. Jde to z venku z pod auta jakoby pod řidičem.
Neví někdo co to asi je ?? Je to fakt slyšet hodně.
Díky za tipy
Neví někdo co to asi je ?? Je to fakt slyšet hodně.
Díky za tipy
Jsi si jistý, že nemáš webasto? Neměly to všechny diesely? Tím si nejsem jistý, ale to, že si ho nemůžeš zapnout sám (což byla příplatková výbava), neznamená, že tam není.
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
taky bych řekl že má webasto-můžeš to ale jednoduše vyzkoušet-nastup do vozu,zapni klíček aby svítily kontrolky a ihned vypni panel automat.klimatizace aby zhasl-důležitý je ho vypnout co nejdřív aby nestihl sepnout příhřev
pokud ti to pak nebude vrčet jako ti to ted dělá je to webasto...
Nebo dej auto do garáže kde je víc než 16stupnů a zapni klíček-nad touto teplotou topení nesepne takže když budeš vrčet tak to není bufik
Jinak v motor.prostoru je tuším u levého klobouku štítek na Webasto-jsem si ale jistej že ho máš.




- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
A koukal si do správného podběhu u řidičovi strany?
Za jak dlouho se ti ohřeje auto teď kolem nuly?
Tak možná to dopravní čerpadlo to bejt může ale určitě to zjistíš tak, že sundáš ten spodní plast. kryt a při tom když otočíš klíčkem na něj šáhneš a zjistíš jestli vibruje nebo nějak výrazně hučí.
Kdyby si měl toho bufíka tak to v něm hučí vodní pumpa i když zapneš jen klíček (myslim ale jen když je ohřátej motor)

Tak možná to dopravní čerpadlo to bejt může ale určitě to zjistíš tak, že sundáš ten spodní plast. kryt a při tom když otočíš klíčkem na něj šáhneš a zjistíš jestli vibruje nebo nějak výrazně hučí.
Kdyby si měl toho bufíka tak to v něm hučí vodní pumpa i když zapneš jen klíček (myslim ale jen když je ohřátej motor)
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
Ahojky, mnohem jednoduší je sundat plat z podlahy a podívat se na čerpadlo, teď jsem to řešil a je to opravdu pár minut. A moje zkušenost je, že může hučet středotlak pod podlahou, ale proto, že čerpadlo v nádrži nepodává. To je můj případ. Ještě jedno poznávací znamení, jak auto jede? Při vyšších otáčkách? Nestrácí výkon? Jo, mě čerpalo taky spíná až po 2 vteřinách.
- cmelak
- Registrovaný
- Příspěvky: 1539
- Registrován: úte 29.07.2008 00:00
- Bydliště: Praha - Čeština do BMW
Dneska ráno jsem to měřil, bylo asi -1.5 C a měl jsem motor (530D) zahřátej na provozní teplotě za 7 minut při průměrný rychlosti 60km/h a motor jsem netočil přes 2tis ot/min.
Z toho plyne, že tam ten bufík asi skutečně nemáš, takže by mě zajímalo co ti tam může hučet, ale jak jsem psal výše, sáhni na to dopravní čerpadlo co je pod řidičem (musíš ale nejdřív sundat ten plastovej kryt) co ho kryje.
Z toho plyne, že tam ten bufík asi skutečně nemáš, takže by mě zajímalo co ti tam může hučet, ale jak jsem psal výše, sáhni na to dopravní čerpadlo co je pod řidičem (musíš ale nejdřív sundat ten plastovej kryt) co ho kryje.
Čeština do BMW, MK4, CCC, CIC, Aktualizace navigace 2019, Odblok TV/DVD
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
Já koupil tohle - http://www.palivove-cerpadla.cz/bmw/pal ... 8--x5-e53/
Je podezřele levný, ale řekli mi, že je to španělskej výrobek a kvalita je srovnatelná s Boschem, tak jsem zvědav.
30 tisíc km snad vydrží. Zítra přijde tak dám vědět.
Taky mi to už pár dní občas hučí pod podlahou, ale dělá to okamžitě po zapnutí klíčku. A jindy zase nehučí vůbec.
V nádrži je přece jen přečerpávací, podávací je to pod řidičem.
Včera se mi poprvý stalo, že auto v otáčkách ztratilo tah. Dvojka plnej plyn - pohoda, trojka plnej plyn - do 3 tisíc pohoda, pak jak když utne, auto přestalo táhnout. Dneska zase úplně v pohodě. Ani nehučí
Je podezřele levný, ale řekli mi, že je to španělskej výrobek a kvalita je srovnatelná s Boschem, tak jsem zvědav.
30 tisíc km snad vydrží. Zítra přijde tak dám vědět.
Taky mi to už pár dní občas hučí pod podlahou, ale dělá to okamžitě po zapnutí klíčku. A jindy zase nehučí vůbec.
V nádrži je přece jen přečerpávací, podávací je to pod řidičem.
Včera se mi poprvý stalo, že auto v otáčkách ztratilo tah. Dvojka plnej plyn - pohoda, trojka plnej plyn - do 3 tisíc pohoda, pak jak když utne, auto přestalo táhnout. Dneska zase úplně v pohodě. Ani nehučí

Jo,jo to bude podávací čerpadlo pod řidičem. Poslední dobou mi taky dělalo bordel,občas jo, občas ne. Jen jednou se mi stalo že nešlo nastartovat, nastartoval jsem až asi na po páté. Auto mělo problémy s výkonem, občas ve vysokejch otáčkách se to projevovalo jako když nemá naftu. Teď v pátek jsem byl na dílně kvůli diagnostice skrz podtlakové ovládání a regulaci turba. Když jsem chtěl odjet tak ejhle. Nenastartoval jsem. Čerpadlo KO. Místo 4bar tlačilo jen 1,2. Jsem moc rád že umřelo přímo na dílně a nenechalo mě někde
Známej měl naštěstí jiné, takže výměna a auto zas jezdí jak má 


-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 582
- Registrován: pát 05.03.2010 01:00