
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
WEBASTO..umístění časovače v interieru e39- dokoupené hodiny
..nazdar...chtěl jsem se optat jestli někdo náhodou nemáte na svém autě dodatečně namontovány "časovací hodiny" pro ovládání webasta...např. typ 1533 nebo jiné...to je jedno....říkal jsem si že bych do toho taky prásk a chtěl bych vidět jestli jste náhodou někdo nezvolil nějaké dobré místo na umístění...že bych se inspiroval
..díkec...popřípadě foto..děkuju

jaradaf píše:Pokud mas origo webasto tak casovani je origo na radiu dokonce se daji nastavit 2 casy. Je tu o tom celkem dost psane staci hledat.
...topení nezávislé nebo příhřev jsem řešil a myslím si že posbíraných a vyskoušených věcí co se týče tohoto mám hodně...v současné době mě trápí pouze to co jsem popsal jako vznesený dotaz...nic víc nic míň...jsou lidé kteří skrátka nebudou platit balík za rozvrtávání palubovky..jen kvůli tomu aby jim vznikl v BCčku mod k časovači topení..někdo tam prostě chce...ovladač/hodiny jiné dodatečné....a samo levnější


Čus,hodiny sice namám,ale vyuzuju tohle vlákno...když tu jsou takoví nadšenci
tak mi tady snad někdo poradí,co mám spatně,s mím webastem,nebo jestli to je jen špatně nastavéný....
V uterý jsem si přivezl 530d,142kw.Mám takoví "problém" že pokaždý když odemknu auto,tak se mi zapne bufík...dělá to i když je to teplé a hlavně to dělá i když jen otevřu dverě,třeba i kufru..prostě se hned spustí..cca na 2min. a pak vypne,nevím jestli je to nějak podělaný a nebo jestli to je jen nějak nastavený od předchozího majitele
Díky

V uterý jsem si přivezl 530d,142kw.Mám takoví "problém" že pokaždý když odemknu auto,tak se mi zapne bufík...dělá to i když je to teplé a hlavně to dělá i když jen otevřu dverě,třeba i kufru..prostě se hned spustí..cca na 2min. a pak vypne,nevím jestli je to nějak podělaný a nebo jestli to je jen nějak nastavený od předchozího majitele

Díky

a víš určitě že je to bufik??nechci tě samozřejmě napadatgunner píše:Čus,hodiny sice namám,ale vyuzuju tohle vlákno...když tu jsou takoví nadšencitak mi tady snad někdo poradí,co mám spatně,s mím webastem,nebo jestli to je jen špatně nastavéný....
V uterý jsem si přivezl 530d,142kw.Mám takoví "problém" že pokaždý když odemknu auto,tak se mi zapne bufík...dělá to i když je to teplé a hlavně to dělá i když jen otevřu dverě,třeba i kufru..prostě se hned spustí..cca na 2min. a pak vypne,nevím jestli je to nějak podělaný a nebo jestli to je jen nějak nastavený od předchozího majitele![]()
Díky



Zkoušel jsem na to přijít v BC,ale nic tam kromě nastavení tech dvou časů není...asi se nedá uplně vypnout,co? Pochopil bych,kdyby se spouštěl při odemčení a při studeném motoru,ale spouští se i prí otevření dveří,i když je motor na 90

gunner píše:Čus,hodiny sice namám,ale vyuzuju tohle vlákno...když tu jsou takoví nadšencitak mi tady snad někdo poradí,co mám spatně,s mím webastem,nebo jestli to je jen špatně nastavéný....
V uterý jsem si přivezl 530d,142kw.Mám takoví "problém" že pokaždý když odemknu auto,tak se mi zapne bufík...dělá to i když je to teplé a hlavně to dělá i když jen otevřu dverě,třeba i kufru..prostě se hned spustí..cca na 2min. a pak vypne,nevím jestli je to nějak podělaný a nebo jestli to je jen nějak nastavený od předchozího majitele![]()
Díky
vadná jednotka bufíku

all píše:gunner píše:Čus,hodiny sice namám,ale vyuzuju tohle vlákno...když tu jsou takoví nadšencitak mi tady snad někdo poradí,co mám spatně,s mím webastem,nebo jestli to je jen špatně nastavéný....
V uterý jsem si přivezl 530d,142kw.Mám takoví "problém" že pokaždý když odemknu auto,tak se mi zapne bufík...dělá to i když je to teplé a hlavně to dělá i když jen otevřu dverě,třeba i kufru..prostě se hned spustí..cca na 2min. a pak vypne,nevím jestli je to nějak podělaný a nebo jestli to je jen nějak nastavený od předchozího majitele![]()
Díky
vadná jednotka bufíku
Co to znamená...jako že je ko?Nemůžě to být opravdu jen nějak blbě naprogramovaný?

Je nutný ho mít vůbec zapojený,já to stějně vůbec nevyužiju..jestli jde nějak odpojit,tak bych to rád udělal.
...no nestojej...typ 1533 (takové oválné)..jsou okolo 12-13ti stovek....ale právě jak říkáš..."rozvrtat" palubku dírama na ty hodiny se mě taky nechce..jen jsem si říkal jestli už to někdo nemá (i když vím že si to lidi do e39 dokupovali) a podel někoho bych se inspiroval jestli to dáttřeba před řadící páku nebo někam vedle volantu....jinak to přeprogramování mám zasebou tu s mistrem Snejkem..všechno vpohodě..akorát já mám BC verzi LOW (tzn.není velký displej v budíkách ) a tudíž nelze zobrazit ty dva TIMERY v menu na MID panelu.jedině co se teď dá, tak vyměnit budíky za jiné s tím displejem a dotahat všechnu kabeláž ručně...to vše mě defakto připadá jako "promrdaný" prachy za to že to pak bude mít jenom dva timery a přímý mood k zapnutí nic víc...to vše mě vlastně bude stát dvoje či troje hodiny webasto typ 1533 již zmiňované....no ale "pro" je to že to bude originá la nebudou někde díry v palubce...možná i proti bych jen řek to že většina starších budíků bodou mít ten displej zase rozteklej...tož tak babo raď....mara30 píše:ty hodiny stojeji raketu ne?? a nejde o rozvrtani palubky ale o 5 min v bmw napojenejch na pocitač a za 500kč

...no nestojej...typ 1533 (takové oválné)..jsou okolo 12-13ti stovek....ale právě jak říkáš..."rozvrtat" palubku dírama na ty hodiny se mě taky nechce..jen jsem si říkal jestli už to někdo nemá (i když vím že si to lidi do e39 dokupovali) a podel někoho bych se inspiroval jestli to dáttřeba před řadící páku nebo někam vedle volantu....jinak to přeprogramování mám zasebou tu s mistrem Snejkem..všechno vpohodě..akorát já mám BC verzi LOW (tzn.není velký displej v budíkách ) a tudíž nelze zobrazit ty dva TIMERY v menu na MID panelu.jedině co se teď dá, tak vyměnit budíky za jiné s tím displejem a dotahat všechnu kabeláž ručně...to vše mě defakto připadá jako "promrdaný" prachy za to že to pak bude mít jenom dva timery a přímý mood k zapnutí nic víc...to vše mě vlastně bude stát dvoje či troje hodiny webasto typ 1533 již zmiňované....no ale "pro" je to že to bude originá la nebudou někde díry v palubce...možná i proti bych jen řek to že většina starších budíků bodou mít ten displej zase rozteklej...tož tak babo raď....mara30 píše:ty hodiny stojeji raketu ne?? a nejde o rozvrtani palubky ale o 5 min v bmw napojenejch na pocitač a za 500kč

...no nestojej...typ 1533 (takové oválné)..jsou okolo 12-13ti stovek....ale právě jak říkáš..."rozvrtat" palubku dírama na ty hodiny se mě taky nechce..jen jsem si říkal jestli už to někdo nemá (i když vím že si to lidi do e39 dokupovali) a podel někoho bych se inspiroval jestli to dáttřeba před řadící páku nebo někam vedle volantu....jinak to přeprogramování mám zasebou tu s mistrem Snejkem..všechno vpohodě..akorát já mám BC verzi LOW (tzn.není velký displej v budíkách ) a tudíž nelze zobrazit ty dva TIMERY v menu na MID panelu.jedině co se teď dá, tak vyměnit budíky za jiné s tím displejem a dotahat všechnu kabeláž ručně...to vše mě defakto připadá jako "promrdaný" prachy za to že to pak bude mít jenom dva timery a přímý mood k zapnutí nic víc...to vše mě vlastně bude stát dvoje či troje hodiny webasto typ 1533 již zmiňované....no ale "pro" je to že to bude originá la nebudou někde díry v palubce...možná i proti bych jen řek to že většina starších budíků bodou mít ten displej zase rozteklej...tož tak babo raď....mara30 píše:ty hodiny stojeji raketu ne?? a nejde o rozvrtani palubky ale o 5 min v bmw napojenejch na pocitač a za 500kč

Snejk píše:ze je vadna... zadnej bufik se ti nezapne ale jen jeho dmychadlo... proste se probudi na sbernici a zacne "chladit" s behem bufiku to nema nic spolecnyho, nic tam nehori ani nefunguje, jen se toci turbina... je to vadna jednotka ... bud vymenit nebo opravit.. nic jinyho v tom nehledej...
No,napadlo mi,že bych ho mohl uplně odstavit...vytáhnutím pojistky,nebo odpojením štekrů...šlo by to vůbec? Makal by mi pak větrák a topení ve vnitř?
drifterCZ píše:hadice: už máš dotaženou kabeláž? prý už tam někde je, jen nevím kde ji hledat. jinak hodinky už mám taky připravený
.....tak podle všech indicii jde jen o jeden drátek na pin č.1 v bufíku...jinak vím že něco se řešilo v x5 s telestartem..a stejným bufíkem..tam byl už připravenej konektor v kufru u rezervy...ale tady nevím..i když zejtra bych se mohl mrknout za pojistky...tam je ten telestart origo e39 (teda pokud ho auto má už z výroby...)..prosím tě a ty máš ty hodiny 1533 oválné?