Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
A6 vs 530D
Dobrý den,
jsem tu nový, tudíž Vás všechny zdravím. A nyní proč píši.
Stojím před rozhodnutím. Nyní vlastním Peugeot 407SW 1,6 HDi 2006
Auto prodávám. Jako auto vzhledově krásné a maximálně spolehlivé.
Ale jelikož se nám narodil prcek, potřebujem něco většího. MPV zatím ne, páč máme jedno mimčo:-)
Mám na výběr z A6 2,5TDi 120Kw 2002, nebo 530D e39.
Odakz na BMW níže. Chtěl bych znát Váš názor. Jezdil jsem nějakou dobu s tím novějším modelem od roku 2005 tzv.bangluv bavorák a je pravda, že to auto nejen ž e jelo jako hovado, ale....... no prostě BMW. V autě je pro nás důležitá dvouzóna klima a tempomat. Telefon, navi atd.jsou jen ještě příjemnější věci, které být nemusí. Když budou, tak budou. Co by jste zvolili Vy? Jaký máte názor? Děkuju za každou radu.
Odkaz na 530D:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
jsem tu nový, tudíž Vás všechny zdravím. A nyní proč píši.
Stojím před rozhodnutím. Nyní vlastním Peugeot 407SW 1,6 HDi 2006
Auto prodávám. Jako auto vzhledově krásné a maximálně spolehlivé.
Ale jelikož se nám narodil prcek, potřebujem něco většího. MPV zatím ne, páč máme jedno mimčo:-)
Mám na výběr z A6 2,5TDi 120Kw 2002, nebo 530D e39.
Odakz na BMW níže. Chtěl bych znát Váš názor. Jezdil jsem nějakou dobu s tím novějším modelem od roku 2005 tzv.bangluv bavorák a je pravda, že to auto nejen ž e jelo jako hovado, ale....... no prostě BMW. V autě je pro nás důležitá dvouzóna klima a tempomat. Telefon, navi atd.jsou jen ještě příjemnější věci, které být nemusí. Když budou, tak budou. Co by jste zvolili Vy? Jaký máte názor? Děkuju za každou radu.
Odkaz na 530D:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list
já bych bral tu e39..., vypadá v pohodě a navíc je to pohodlné auto, ta A6.., mě tento konkrétní model nikdy nenadchnul...., mám teď k dispozici na ježdění tu novou A6(c7) a taky je to prostě.....takový divný..., jsem zastáncem zadního náhonu, buď BMW, nebo MB. Jediný co mi vadí na první pohled je ten nápis 530xd....je to tam, jak pro slepce.. Pokud to auto bylo opravdu pravidelně servisováno ve značkovém, tak neváhej, takové kousky se hledají špatně. (tak staré)
BMW jasná volba...
Je mi jasný že si řekneš "nojo,co čekat na BMW klubu",ale pravdu mít nebudeš.Kdyby jsi se zeptal jestli e39 nebo Masařku,řekl bych ti že sou ty auta obě špička a že se musíš rozhodnout podle toho co ti víc vyhovuje.
Audi je ale podle mně o třídu níž,už jen ubohej náhon na předek to auto degraduje.V případě Quattra budiž,pokud teda bydlíš na horách.
Je mi jasný že si řekneš "nojo,co čekat na BMW klubu",ale pravdu mít nebudeš.Kdyby jsi se zeptal jestli e39 nebo Masařku,řekl bych ti že sou ty auta obě špička a že se musíš rozhodnout podle toho co ti víc vyhovuje.
Audi je ale podle mně o třídu níž,už jen ubohej náhon na předek to auto degraduje.V případě Quattra budiž,pokud teda bydlíš na horách.
Nene, ja budu vděčný za každý názor. Popravdě řečeno, taky se mi líbí ta 530D víc. Jen se bojím servisních nákladů. Už 10 let jezdím ke stejnému mechanikovi a dělá mi auta (fabie,octavia,passat a 407) za moc dobrý ceny. Samo, že díly na 407 nejsou zrovna nejlevnější, ale dá se. a vím, že 3,0D je jeden z nejlepších motorů, co kdy kdo vyrobil. Oproti 2,5TDi, který je považován za jeden z nejhorších.Ale znám 3 lidi co to měli a ani jeden problém.
Dálky jezdím docela často. Když jedu ke tchýni, mám 600km, tudíž očekávám od auta pohodlí a spolehlivost. Jinak do práce to mám cca 7km a to jezdím sockou:-)))) A motor 530D je prostě nádhera.
Ta A6 neí uplně špatná, ale není to ono. Když sem si sedl do A6tky, neměl sem pocit to auto mi sedí, chci ho. Mladý se taky moc nelíbí. U toho bavora
hraje roli servis a první majitel. nechci do auta vrážet 200tis. Auto mám vždy tak dva roky. Najedu kolem 80-100tis a pryč. A nehledě na to, že konečně začneme letos stavět, takže raději ty prachy narvu do bydlení:-)
Jo a jelikož mám v zadu 5 měsíčního prcka, nezávodím a nehraju na body.Jsem klidnej řidič. Vím, že s tím motorem se dá jezdit v klidu, ale i docela hodně svižně:-)
Ta A6 neí uplně špatná, ale není to ono. Když sem si sedl do A6tky, neměl sem pocit to auto mi sedí, chci ho. Mladý se taky moc nelíbí. U toho bavora
hraje roli servis a první majitel. nechci do auta vrážet 200tis. Auto mám vždy tak dva roky. Najedu kolem 80-100tis a pryč. A nehledě na to, že konečně začneme letos stavět, takže raději ty prachy narvu do bydlení:-)
Jo a jelikož mám v zadu 5 měsíčního prcka, nezávodím a nehraju na body.Jsem klidnej řidič. Vím, že s tím motorem se dá jezdit v klidu, ale i docela hodně svižně:-)
- Velvetek
- Registrovaný
- Příspěvky: 1005
- Registrován: stř 31.10.2007 01:00
- Bydliště: východní čechy
- Kontaktovat uživatele:
Mohu Ti to srovnat, měli jsme A6 2.5 TDI 132kw (+chip), najezdil jsem s ní dost km. Teď mám e39 530d. Nepřesedl jsem sice nikdy přímo z té A6 do e39, ale pamatuji si, jak se mi v tom jezdilo ( i když jsem měl tenkrát ještě docela čerstvé papíry). A6 mi tenkrát připadala pohodlná, ale už tehdy mě vadila její uhoupanost a těžký předek, který byl dost znát. Nebylo to quattro, tím často odcházely věci na přední nápravě (přenos síly). Ta e39 Tě prostě bude bavit více řídit a myslím si, že i spotřebu budeš mít lepší. 2.5 nejsou zrovna povedené motory(až na ty poslední, tam už jsou vyřešené problémy s vačkami, rolnami, čerpadly: 04-05 BDG, BAU, BDH 120, 132 kW) Ty dřívější pokud byly trochu zanedbané, tak jsi to časem poznal na čase stráveném v servisu. Samozřejmě i 530d je o pravidelné údržbě a prevenci, není to auto ze salonu, věci odchází jako všude jinde. Ale najdeš tu hodně informací, jak se starat a na co si dát pozor... Byl jsem dříve Audinář, ale po přesednutí do e39 by mi přišlo jít do audi jako jít o krok zpět (nemluvím o vozech S a RS, to je zase trochu něco jiného).
Tak hodně štěstí při výběru...
Tak hodně štěstí při výběru...
Hezky napsáno.
Potřeba taky uznat že tahle cenová relace (nevím kolik jsi ochotný dát maximálně,soudím podle odkazu na e39) je prostě na limuzínu málo,ať vybereš Audi nebo BMW budou obě relativně vylítaný a investice tam budou.A jestli máš nějaký větší nájezdy KM tak je jistota že do toho auta prostě investovat budeš a dost.Druhá strana je jestli je to u novějších aut (teda u těch co se dělaj dneska) vůbec lepší...
Prostě opravdu pěkná e39 stojí 150tis. a víc,a i tam ti nikdo nic nezaručí.Ty kupuješ auto pod 100tis. a to je málo.Můžeš mít štěstí a najet 200tis. km bez větších potíží a nebo do toho jen cpát prachy...
Potřeba taky uznat že tahle cenová relace (nevím kolik jsi ochotný dát maximálně,soudím podle odkazu na e39) je prostě na limuzínu málo,ať vybereš Audi nebo BMW budou obě relativně vylítaný a investice tam budou.A jestli máš nějaký větší nájezdy KM tak je jistota že do toho auta prostě investovat budeš a dost.Druhá strana je jestli je to u novějších aut (teda u těch co se dělaj dneska) vůbec lepší...
Prostě opravdu pěkná e39 stojí 150tis. a víc,a i tam ti nikdo nic nezaručí.Ty kupuješ auto pod 100tis. a to je málo.Můžeš mít štěstí a najet 200tis. km bez větších potíží a nebo do toho jen cpát prachy...
Nechci rejpat, možná se mýlím, ale k tý 530d..
Pokud se nemýlím, tak motory 142kw se dávali až do faceliftu a to myslím, od nějaký druhý půlky roku 2001, tomu by neodpovídal přední nárazník, přední ani zadní světla a ani rok výroby 2000, jak je psáno a viděno v inzerátu.. a ten přilepenej nápis na zadku 530 xD není zrovna dle mého mínění ''pěkný'', je tam opravdu jako pěst na oko
,
Podle mě to měl nějakej mladík nebo někdo, kdo se vůbec nepohybuje kolem BMW.. bůhví v jakým je to stavu ( a jestli to nění třeba bořklý )
Upřímě tý kombinaci předfacelift a 142kw vůbec nevěřím..
Pokud se nemýlím, tak motory 142kw se dávali až do faceliftu a to myslím, od nějaký druhý půlky roku 2001, tomu by neodpovídal přední nárazník, přední ani zadní světla a ani rok výroby 2000, jak je psáno a viděno v inzerátu.. a ten přilepenej nápis na zadku 530 xD není zrovna dle mého mínění ''pěkný'', je tam opravdu jako pěst na oko

Podle mě to měl nějakej mladík nebo někdo, kdo se vůbec nepohybuje kolem BMW.. bůhví v jakým je to stavu ( a jestli to nění třeba bořklý )
Upřímě tý kombinaci předfacelift a 142kw vůbec nevěřím..
No, je to težké. Znám spoustu lidí, kteří by si nikdy nekoupili francouze. Já mám 407 dva a pul roku a to auto je prostě nádhera. Audi, passat a podobní, se nemohou rovnat v pohodlí. Spolehlivé je maximálně. I když je to 1,6, jede jak z praku za relativně velmi krásnu spotřebu. Je tu někdo z budějovic prosím? S investicí do ojetého auta je potřeba vždy počítat. Ať stojí 90, nebo 200tis. brácha třeba kupoval funglovku fóbii a byl víc v servisu než na cetě. Pak to prodal, koupil grand espace a jezdí do dnes bez problémů.
Nechvátám na to, vybíráme. Našel jsem i touarega za slušné peníze. jsem plátce DPH, pro mě je podstatná cena bez DPH.
Nechvátám na to, vybíráme. Našel jsem i touarega za slušné peníze. jsem plátce DPH, pro mě je podstatná cena bez DPH.
Za mě jednoznačně e39, švára má a6 v touru v 2.5tdi 2000 ten motor se mu zatím nesere asi chytl po dobrým majiteli, ale to auto neskutečně těžký a nekutečně nedotáčivý ten zvuk toho audi V6 TDI je hroznej oproti R6 u e39.
I když tu A6 srovnám s e36 tak e36 je furt pohodlnější jak A6 v který jsem kdy jel poslední byla A6 2011 3.0TDI a auto hrozně tvrdý.
I když tu A6 srovnám s e36 tak e36 je furt pohodlnější jak A6 v který jsem kdy jel poslední byla A6 2011 3.0TDI a auto hrozně tvrdý.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
je to vylozene o stesti na kus a chovani predchozich majitelu. kdyz jsi zminil G Espase... taky jsem ho mel a servis byl muj druhy domov. touareg v blede morem, byl snad jeste horsi. kdyz jsem resil problemy, v servisu krotili hlavou, ze to neni mozny, ze takhle vy*** hrobku dlouho nezazili. je to jen o kusu. ted uz jsem tri roky na 523i a probehla jedina oprava - zastavilo se cerpadlo v nadrzi (1500kc i s praci).
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged