Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

dvouhmota

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#1 Příspěvek od ljakubicka »

Zdar klubáci, rychle stručně jakou vůli má mit dvouhmota myslím tím když s ní točím zleva do prava tak přibližně v mm nebo cm, moje je K.O ale ted jsem uklizel garaž a objevil jsem jednu co mi kdysi dal kamoš ale je tam tak centimetr až dva vůle, proto se ptám. Nikde v žádnem topicu tu není nic o tom psané. předem dík za info

Je to motor M51 e34. :wink:
beny-maser
Registrovaný
Příspěvky: 1978
Registrován: čtv 24.12.2009 01:00
Bydliště: Duchcov

#2 Příspěvek od beny-maser »

já mám na té své doma cca 1cm
Nikbmw
Registrovaný
Příspěvky: 191
Registrován: ned 10.04.2011 00:00
Bydliště: Svitavy

#3 Příspěvek od Nikbmw »

To bude asi ok, já mám asi taky tak 1 až 2cm a v pohodě žádný rány nedělá.
coWon
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: sob 24.05.2008 00:00

#4 Příspěvek od coWon »

Raadii
Registrovaný
Příspěvky: 616
Registrován: úte 09.11.2010 01:00
Bydliště: Sokolov

#5 Příspěvek od Raadii »

Ono vlastně jediný co v tý dvouhmotě odejde je jen ta pružina ne? To se asi nedá nijak repasovat co? Je to sice vymoženost, ale za takovou železnou píčovinu dávat takovejch dukátů :roll:
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#6 Příspěvek od rooc »

já jsem někde v annonci viděl repas dvouhmot....ale....neznám nikoho kdo do toho šel a přitom to může bejt zas ok
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#7 Příspěvek od ljakubicka »

coWon píše:http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ&feature=player_embedded
na videjku sa pozri kolko to behá


Tak vám moc dík, tohle videjko mi dalo najevo že ten co mám v garáži je zřejmě dobrý, a ten co mám v autě je posmrti. Ale je to masakr dávat tolik peněz za nový při dnešních cenách dílů, kdybych měl nějakeho vraka tak to pustim ze srazu ale je to jedina věc ktera mi ted nefunguje jak by měla 8)
HAMANN
Registrovaný
Příspěvky: 1689
Registrován: ned 07.10.2007 00:00

#8 Příspěvek od HAMANN »

Kamo jak se projevuje tvuj k.o setrvak? Rachta, vibruje?
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#9 Příspěvek od ljakubicka »

při vypinání motoru bez sešlápnuté spojky hodně zarachotí, a vibruje v určité rychlosti, ale tak že litá sem tam šaltr klacek, když přidám nebo uberu rychlost tak to přestane. :wink: kámo...
coWon
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: sob 24.05.2008 00:00

#10 Příspěvek od coWon »

ljakubicka píše:
coWon píše:http://www.youtube.com/watch?v=YnaXB8q3uzQ&feature=player_embedded
na videjku sa pozri kolko to behá


Tak vám moc dík, tohle videjko mi dalo najevo že ten co mám v garáži je zřejmě dobrý, a ten co mám v autě je posmrti. Ale je to masakr dávat tolik peněz za nový při dnešních cenách dílů, kdybych měl nějakeho vraka tak to pustim ze srazu ale je to jedina věc ktera mi ted nefunguje jak by měla 8)

hold, mame baworaky a tam sa za vsetko plati vela penez...
ale doporucujem ti si to dat vymenit..
viem zo skusenosti aku sarapatu to vie urobit...
na jednom ford mondeu som menil zotrvak a ten uz bol tak vylagrovany ze obrusoval hlinnikovu stenu prevodovky, proste tam lietal jak spinava handra (:
takze nieje to sranda
kudl
Registrovaný
Příspěvky: 5
Registrován: ned 18.07.2010 00:00

#11 Příspěvek od kudl »

Tak tak vymenit co nejdriv minuly tyden sem mel v praci T5ku, majitel na to kaslal tak dlouho az to roztrhalo obal skrine a nechavala se rovnat klika.
Jinak novy setrvak nema temer zadnou vuli a odchazet zacne, kdyz slisite cvakani ktere ztichne pri vyslapnuti spojky :wink: . Repas dvouhmotaku nekdo dela, ale bohuzel nemuzu najit kontakt.
Kugelig
Registrovaný
Příspěvky: 155
Registrován: pon 12.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od Kugelig »

kudl píše:Tak tak vymenit co nejdriv minuly tyden sem mel v praci T5ku, majitel na to kaslal tak dlouho az to roztrhalo obal skrine a nechavala se rovnat klika.
Jinak novy setrvak nema temer zadnou vuli a odchazet zacne, kdyz slisite cvakani ktere ztichne pri vyslapnuti spojky :wink: . Repas dvouhmotaku nekdo dela, ale bohuzel nemuzu najit kontakt.

strejda google našel:
http://www.annonce.cz/detail/setrvacnik ... 3fzxa.html
rooc
Registrovaný
Příspěvky: 963
Registrován: stř 23.11.2011 01:00
Bydliště: Rýmařov - Olomouc

#13 Příspěvek od rooc »

pokud to za těch 4500kč bude stát za to a záruka nebude na měsíc....
Uživatelský avatar
LukesE39
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: stř 30.05.2012 00:00

#14 Příspěvek od LukesE39 »

Když už je řeč o ničení převodovek dvouhmotou, tak přidám svou zkušenost. Mě na mým ExMondeu TDCi dvouhmota vychylovala hřídel, tímpádem jí ohnula a samozřejmě s sebou vzala i ložiska...
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#15 Příspěvek od ljakubicka »

já už to taky párkrát měnil ale jenom na pár oktavach, ale tam ta cena vychazela o dost líp i když je to o dost mladší motor, ale zas tam je to Ale škoda není BMW... uvidím jak na tom bude ten co mám doma, v práci si to vyměním kdykoliv takže za praci platit nebudu :D zítra jedu výlet na nějaké díly tak to zkouknu, jinak pak dám vědět jak to dopadlo :wink:
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#16 Příspěvek od MUF_IV »

Taky mě to asi čeká, dělali jste to někdo sami na E60 530D ? při šešlápnut spojky cca na jednu třetinu jde slyšet jak to rachtá, to bude asi ložiško, takže to musí ven. Co a jak zkontrolovat? a nějakéj jednoduchej postup jak na to? na TIS jsem koukal a nevypadá to tak hrozně, jen bych rád vyměnil vše když už to budu tahat ven, tak prosím pár rad :) jo nájezd mám 212 tkm....
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#17 Příspěvek od ljakubicka »

tak u tebe bych to viděl jenom na spojku, když máš v háji tlačné ložo, nebude lepší se někde poptat po servisech za kolik ti to udělají, přece jenom je to převodovka dolů ať tam máš aspoň záruku na práci :wink: viš jak to je doma lupneš 2-3 pivka u vymontu a další den nevíš kam který šroubek patří :D nevim jak to je u tebe ale par takových lidí znám :D :D
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#18 Příspěvek od MUF_IV »

ljakubicka píše:tak u tebe bych to viděl jenom na spojku, když máš v háji tlačné ložo, nebude lepší se někde poptat po servisech za kolik ti to udělají, přece jenom je to převodovka dolů ať tam máš aspoň záruku na práci :wink: viš jak to je doma lupneš 2-3 pivka u vymontu a další den nevíš kam který šroubek patří :D nevim jak to je u tebe ale par takových lidí znám :D :D


:))) to ja lupnu i 8 pivek ale vždy po práci, :))) dělám si na autě všechno sám, jednak mě to baví, garáž mám a ruce levé nemám :) jen tohle jsem ještě netahal, ale zastávám heslo že jde všechno :) taky jsem přemýšlel jen nad tou spojkou ( asi celou sadu ) jde mi o to jestli se dvouhmota dá vizuálně zkontrolovat, videa na youtube jsem našel takže jak pracuje jsem pochopil vcelku rychle ale nevím jak ji odzkoušet pod autem, respektive jak ji zkontrolovat..... Někdy se mi stává že přiu rozjezdu v raidu na 1ku mi auto jakoby " pokope" musím přidat více plynu a je to OK, nebo to udělá když je vzadu obsazeno :) a plnej kufr.... teoreticky by to mohlo být ono že to bylo načnuté a ted je třeba měnit..... Jakou sadu by jste doporuřili, koukal jsem LUK, SACHS ?
MUF_IV
Registrovaný
Příspěvky: 576
Registrován: pát 09.07.2010 00:00

#19 Příspěvek od MUF_IV »

Ještě jsem našel tohle, předpokládám že je to ono....

http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/08/62/63
ljakubicka
Registrovaný
Příspěvky: 185
Registrován: úte 26.07.2011 00:00
Bydliště: bohumin

#20 Příspěvek od ljakubicka »

MUF_IV píše:
ljakubicka píše:tak u tebe bych to viděl jenom na spojku, když máš v háji tlačné ložo, nebude lepší se někde poptat po servisech za kolik ti to udělají, přece jenom je to převodovka dolů ať tam máš aspoň záruku na práci :wink: viš jak to je doma lupneš 2-3 pivka u vymontu a další den nevíš kam který šroubek patří :D nevim jak to je u tebe ale par takových lidí znám :D :D


:))) to ja lupnu i 8 pivek ale vždy po práci, :))) dělám si na autě všechno sám, jednak mě to baví, garáž mám a ruce levé nemám :) jen tohle jsem ještě netahal, ale zastávám heslo že jde všechno :) taky jsem přemýšlel jen nad tou spojkou ( asi celou sadu ) jde mi o to jestli se dvouhmota dá vizuálně zkontrolovat, videa na youtube jsem našel takže jak pracuje jsem pochopil vcelku rychle ale nevím jak ji odzkoušet pod autem, respektive jak ji zkontrolovat..... Někdy se mi stává že přiu rozjezdu v raidu na 1ku mi auto jakoby " pokope" musím přidat více plynu a je to OK, nebo to udělá když je vzadu obsazeno :) a plnej kufr.... teoreticky by to mohlo být ono že to bylo načnuté a ted je třeba měnit..... Jakou sadu by jste doporuřili, koukal jsem LUK, SACHS ?


Taky jsem pro chlast až po práci :wink: u tebe bych volil raději sachs nebo valeo koukni http://ecat.elit.cz/ArticleBrowser.aspx ... TTab=False

ja už jsem tady popisoval jak se i to projevuje, ze začátku to dělalo jenom trochu při normální jizdě šlo cítít při zařazenem 4 kvaltu takove lehke cukání, pak začlo při vypínání bez spojky rachtat, a ted už za jízdy vibruje, ale jenom v konstantní rychlosti většinou kolem 80km/h, někde jsem se tady dočetl že to jde i poznat při nastartovaném motoru a otevřených řidičových dveří že se lehce chvějou, to jsem taky vypozoroval... ted už to jenom vyměnit :lol:
Odpovědět