je mi to už blbé. I když hledám tak vyhledávání je dosti divné a našel jsem téma pouze k tds. Pokud zaslepím EGR musím také nějak obejít elektroniku nebo stačí zaslepení? Díky
Zaslepit ho můžeš prostým odpojením hadičky která vede od podtlakového ventilu do egr ventilu na sání.
Nebo zavařením trubky co vede do ventilu na sání. Nerezová ucpávka a ovařit. pořádně!
Počítej s tím že to ale hlásí na budíkách chybu motoru....
Dá se buď odkódovat Abgassüberwachung pokuď zaslepíte hadičku, jenom vědět jak a nebo jednoduše vytřihnout z plechu kruh o potřebném průměru a zaslepit přechod spalin do EGRu. Aby nesvítila kontrolka motoru, vyvrtá se do středu zaslepení otvor o průměru min. 13mm (pro jistotu 15mm), aby tam přece jenom nějaký omezený množství spalin šlo. Jakmile je díra menší, např. 10mm tak kontrolka motoru stejně svítí. Celkovej průměr je nějakejch plácnu cc 35 -40mm takže tam těch sraček nalíta přeci jen o dost méně a je to minimální zásah do motoru. Platí pro 525d a 530d.