Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Muffler Delete

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
TheStig
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: pon 20.04.2009 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#1 Příspěvek od TheStig »

Dali ste už niekto dole zadný tlmič výfuku? Aký to malo zvuk? Dalo sa s tým jazdiť? :)

Na amerických fórach je o tom dosť popísané, kto to dal dole tak už naspäť nevracal :lol: vraj to má popiči zvuk. Lenže drvivá väčšina to robila na 540i a tam to znie neskutočne dobre.
Zaujímalo by ma ako to znie na R6, či sa s tým dá žiť a spríjemňuje to vozbu alebo je to otravný hukot. Mám totiž zlomený zadný úchyt tlmiču a rozmýšlam že ho dám dole a nechám/dám len rúru do zeme bez koncoviek, niečo ako origo. Len sa trochu obávam veľkého hluku pri cestovaní...
KKKuba
Registrovaný
Příspěvky: 432
Registrován: čtv 30.06.2011 00:00
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od KKKuba »

Když jsme dovezli E36 320i tak tam byl zadní díl výfuku vykuchanej, zvuk luxusní ale nedalo se v tom jet dál, protože to bručení při konstantních otáčkách se nedalo vydržet... Pak jsem nahodil zadní tlumič od ATU a zvuk luxusní-dravej a výraznej, ale neotravuje.... Takže tohle bych nedělal...
Batler
Registrovaný
Příspěvky: 321
Registrován: ned 04.12.2011 01:00
Bydliště: Praha

#3 Příspěvek od Batler »

Kamarád na E34 530i si udělal od motoru jenom trubky..... můžu ti v klidu zaručit že byl slyšet na 5 kilometru bez problému 8O spotřeba 19l
Vydrželo mu to týden, pak ho asi začla bolet hlava :D
noname
Registrovaný
Příspěvky: 534
Registrován: sob 12.05.2007 00:00
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od noname »

V8 bez koncáku je poměrné častá zaležitost, ten středový tlumič už hodně pobere a i tak ten motor neduní jako R6, která bez koncáku je jak :roll:
Vesa88
Registrovaný
Příspěvky: 728
Registrován: pon 03.05.2010 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Vesa88 »

Kamarad ma E60 530i a od stredniho tlumice mu jdou jen pozinkovetenkostene trubky... navaril 4 koncovky pod Mpaket naraznik a super...vzhled jak M5 (ma komplet M-paket a s m prednima blatnikama) Zvuk navenek bomba a jelikoz je E60 i dobre odhlucnena uvnitr tak to neotravuje ani pri jizde po dalnici...Takze muzu doporucit! :)
TheStig
Registrovaný
Příspěvky: 102
Registrován: pon 20.04.2009 00:00
Bydliště: Mladá Boleslav

#6 Příspěvek od TheStig »

Si ma riadne namotal :D No niečo poriešim, v utorok idem do servisu tak sa ich spýtam či s tým majú skúsenosti.
E39 je síce auto na cestovanie a ja s ním dosť najazdím, ale chcelo by to trochu šťavy.
Tompo
Registrovaný
Příspěvky: 1316
Registrován: sob 19.11.2005 01:00
Bydliště: Krkonoše

#7 Příspěvek od Tompo »

Tak jak, pořešil to někdo? Taky mě to láká na 530i...
mixsny
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: úte 02.02.2016 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od mixsny »

A nezkoušel to i někdo i na diesel. Konkrétně 530d?
Rady523i
Registrovaný
Příspěvky: 466
Registrován: stř 21.11.2012 01:00

#9 Příspěvek od Rady523i »

řesil nekdo někdy jak je poskladanej zadní díl výfuku 525i e39 třeba jestli tam jsou přepažky nebo tak neco odendat a nebo řešit to absočním tlumičem ? dikes Rady 523i
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#10 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Tompo píše:Tak jak, pořešil to někdo? Taky mě to láká na 530i...
Tak chystám se.. Není co ztratit při vyžranym koncáku, že. :) Řekl bych, že to bude fungovat jak na kterým modelu / konstrukci.
Nicméně považuju to za tuňení proto více zde: http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=151705
Darkstar96
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
Bydliště: Brno - Starý Lískovec

#11 Příspěvek od Darkstar96 »

Tlumič nedemnotuj, zvýší ti to spotřebu akorát. Radši oddělej katalizátor a dej tam rezonátor s šupinatou perforací pro lepší odvádění plynů a snížení zpětných tlaků. Bude to randál jako prase
mixsny
Registrovaný
Příspěvky: 43
Registrován: úte 02.02.2016 01:00
Bydliště: Kutná Hora
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od mixsny »

Já mám blbý, že mám katalizátor spojený s DPF v jednom díle, a dpf vyndavat kvůli tomu nechci. tak asi nic :)
Darkstar96
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
Bydliště: Brno - Starý Lískovec

#13 Příspěvek od Darkstar96 »

já ted chci oddělávat ten kat. a dát si tam ten rezonátor právě, nevíte jakej průměr má ta trubka u toho katalizátoru? na E39 530d.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#14 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Darkstar96 píše:Tlumič nedemnotuj, zvýší ti to spotřebu akorát. Radši oddělej katalizátor a dej tam rezonátor s šupinatou perforací pro lepší odvádění plynů a snížení zpětných tlaků. Bude to randál jako prase
Proč myslíš, že by to bez konc. tlumiče (zvuku) mělo zvýšit spotřebu? To snad spíš když oddělám katy ne?? M52TU a M54 ma čtyři lambdy tj. kontrolní za katem. Nevím co to udělá popravdě o výkonu a spotřebě se tady nikdo nesvěřoval, jen skrz vylepšení zvuku.

No u těch dieslů jste si jisti, že to bude mít pěknej zvuk? Vždyť nafta je hlasitá dost sama o sobě.:) ..aby z toho nebyl úplnej Zetor. :P
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#15 Příspěvek od Foldas »

jakýkoli motor s turbem je vždy tišší i s vyrabovaným výfukem. M57 bez koncového tlumiče není o moc hlasitější kámoš ma leon tdi pd kde je trubka od motoru až dozadu a dá se s tím uplně normalně jezdit nehučí neřve
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#16 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

Tak to máš asi jiné vnímání reality, protože Tdi s čistou rourou rozhodně není tichý a při přeřazení je to efekt ala blow off...
Jinak n53 bez koncáku řve a duní :-/
“Ability is what you're capable of doing.”
Darkstar96
Registrovaný
Příspěvky: 134
Registrován: čtv 21.04.2016 00:00
Bydliště: Brno - Starý Lískovec

#17 Příspěvek od Darkstar96 »

[[/quote]Proč myslíš, že by to bez konc. tlumiče (zvuku) mělo zvýšit spotřebu? To snad spíš když oddělám katy ne?? [/quote]

Protože motor potřebuje zpětné tlaky z výfuků. Tlumič neoddělávat. Nejlepší řešení je místo katů dát rezonátory, když odděláš tlumič bude to po chvíli nepříjemný zvuk i pro běžné ježdění.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#18 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

N53 - e60 525i (normální konstrukce, na foto nahoře), D 70mm, tichý
N52 - e60 530i (uvnitř tlumiče jsou 2 větve, jedna tichá a druhá absorbční průchozí s klapkou na konci), D 75mm, patrný sportovnější zvuk, uvnitř neruší ani při plném plynu... ovládání klapky jsem sundal a klapku heftnul v otevřené poloze...
Přílohy
vyfuky_srovnani_3.JPG
vyfuky_srovnani_3.JPG (136.39 KiB) Zobrazeno 950 x
“Ability is what you're capable of doing.”
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

#19 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Totic píše:Proč myslíš, že by to bez konc. tlumiče (zvuku) mělo zvýšit spotřebu? To snad spíš když oddělám katy ne??
Darkstar96 píše:Protože motor potřebuje zpětné tlaky z výfuků. Tlumič neoddělávat. Nejlepší řešení je místo katů dát rezonátory, když odděláš tlumič bude to po chvíli nepříjemný zvuk i pro běžné ježdění.
Taxem nechal na M54B30 odstranit koncák (K.O.) a nastavit jen trubkama. Výsledek je opravdu rušivej hučící zvuk, spíš teda shit. :roll: :lol: Spotřebu jsem ještě nesledoval a se zpětnýma tlakama atd. mě ujišťoval, že to je OK, hlavně, když jsou tam katy atd.

..škoda no, asi tam budu muset dokoupit koncák. Furt si ale nedovedu představit ten randál odstranit na tom rezonátor, nebo katy.. hehe
Uživatelský avatar
Perunwit
Registrovaný
Příspěvky: 1846
Registrován: čtv 16.06.2011 00:00
Bydliště: Pilsen city

#20 Příspěvek od Perunwit »

takže nejsi spokojen? Já to na M54B30 taky jeden čas zvažoval... na YTB jsou videa kde to nezní zle.... mohl jsi něco nahrát :-).

jinak ten koncový díl výfuku... oproti tomu, co zde někteří tvrdí, je optavdu pouze TLUMIČ - HLUKU ... nemá na podmínk v motoru ani spotřebu žádný vlif :wink:
Odpovědět