Ahoj o renovaci xenonů je toho halda, ale už se vám někomu stalo, že bylo sklo přilepeno silikonem a né lepidlem? Zaboha je od sebe nemůžu dostat. Nepomáhá teplo z pistole, ani nahřátí v troubě. Začínám tedy obřezávat silikon nožen. nicméně po hodině a půl úmorné dřiny se to né a né pustit...Neměl byste někdo nějaký tip? Díky.
Nejspis mas svetla vyrobene tusim po konci roku 2001, pak totiz BMW prestalo pouzivat tu hmotu, ktera reaguje na teplo, svetla vyrobeny po urcitem datu jsou slepena necim jinym, ikdyz to vypada stejne a moc se tomu nechce, co vim, budto to chce hodne trpelivosti, nebo se na to vybodnout..
Auto mám z roku 03, takže kdybych měl světla z roku 01 byl bych asi velký klikař...problém je vtom, že kdyz odstraním veškerej silikon z vrchní části, dovnitř se nedostanu...bojim se že až zato zaberu praskne sklo ...už mě napadlo vzít to i strunou, ale nemám jí kudy provléct. Zatim furt válčím...dávám tomu ještě maximálně dvě hodiny a jestli to nepujde...obvolávám vrakáče. Méďa: Kdybych si chtěl jenom vyleštit sklo...vyprdnu se nato, ale mám přelámaný i ty stabilizační tyčky a to bez rozdělání světla prostě nevyměním. Jinak jsem otevřený jakémukoliv nápadu a radě o pomoc.
Od 09/2002 je to přilepené tak že se to musí odříznout,místní člen "Caknakis" ti poradí nebo udělá,zabývá se repasi světel,mám je u něj taky,včera jsem mu je dával. Má tu výborné preference http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=117777[url][/url]
Tannere, to hádáš, nebo to máš vyzkoušené? Já jsem kousky té gumy měl v technickém benzinu přes noc, zkoušel jsem na to všechno, dokonce mi s tím pomáhal Ústav polymerů...... a ani piču.
Tie tyčky idu vymenit aj bez rotobratia svetla,tiež som to robil rozliepat som to ani neskusal kedze mam tiež 2003.Druhe svetlo som mal vymenene ani nie za hodinu,treba spravne naradie hlavne kliešte s dlhymi celustami aby sa dal v tom svetle operovat.
Tannere, to hádáš, nebo to máš vyzkoušené? Já jsem kousky té gumy měl v technickém benzinu přes noc, zkoušel jsem na to všechno, dokonce mi s tím pomáhal Ústav polymerů...... a ani piču.
Ja jsem to tak delal a slo to celkem dobre - nevim jestli to byl tech. benzin, nebo aceton.. Ale taky je dost mozny, ze to bylo pridelany tim lepidlem, ktere jeste jde teplem rozdelat. Horkovzduskou jsem to totis nezkousel..
Ty mas nejaky lepsi postup? ted se chystam na druhou E39, tak doufam ze to taky pujde..
...přidávám se do klubu "zoufalých"...ve světlech už předemnou někdo vyměnil štelovací tyčky a dal i skla nové....bohužel kvalitně zalepené nějakým černým silikonem/tmelem a pointa je v tom že ty světla mají v pi...či paraboly tudíž xenony svítí jak o zádušní mši doutnafka ..v noci se stím nedá jezdit....nové celé projektory bych do toho i dal ale nevim co stím..nechce se mě do toho zase investovat majlanty za nový skla když tydle jsou defakto nový..zrovna stavím tak každá kačka je dobrá
K0BLICH píše:http://www.youtube.com/watch?v=gyRL25OucQo Americké řešení problému!
Nejlevnější a taky nejúčinější, a hlavně se dá normál štelovat, akorát to v tom videu ten maník zapoměl zajistit šroubem ještě zespodu aby se čočka za jízdy neklepala
K0BLICH píše:http://www.youtube.com/watch?v=gyRL25OucQo Americké řešení problému!
Nejlevnější a taky nejúčinější, a hlavně se dá normál štelovat, akorát to v tom videu ten maník zapoměl zajistit šroubem ještě zespodu aby se čočka za jízdy neklepala
ty tyčky se při jízdě na "našich silnicích" dolámou hned, chce to hliník. Já kryty musel vyndat spůsobem odřezání starých a montáži nových krytů. Tá sračka do kterých jsou kryty vtlačeny je fakt šílená(kdyby tak vydrželo vše jak tá hmota).