Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 tour 3.0d 135kW automat - hučení při otáčkách motoru

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
Klempy
Registrovaný
Příspěvky: 20
Registrován: ned 06.07.2008 00:00

#1 Příspěvek od Klempy »

Zdravím vás pánové. Předem uvedu, že jsem podobný problém poctivě hledal na našem fóru ale nikde jsem nenašel stejný. Po třech letech jsem se vrtáil k BMW. Před měsícem jsem si přivezl e39 toura 3.0 nafta 135kW automat před facelift. Ihned jsem vyměnil oleje motor, difer, automat. Vše správně i správné náplně. Těsně před výměnou oleje se začal ozývat z motoru takový klepot. Vždy při menším sešlápnutí plynu. Klepání od cca 1600 ot/min. až 2200. Udělal jsem hydroštěly - nové! 5 jich bylo špatných (šli zmačknout). Klepot ustal ale ne úplně! zkusil jsem nalít olej do nafty, zdali to nezpůsobují vstřiky. Vstřiky se velmi uklidnili. A klepot z 99 procent ustal malinko je něco slyšet. Nová čistá nafta a klepot opět začal. Takže tento problém je vyřešen=vstřiky. Ale mám další problém, kterého se strašně bojím!!
Když zařadím stupeň D motor se opře do převodovky. Na volnoběh slyším malinké hučení. Po rozjezdu začne hučení být o dost více slyšet. Nejkritičtější jsou 1400 ot/min! Hučení je dost výrazné. Na difer to nevypadá. Když dám ucho nad volič automatu slyším to odsud. Při důkladném poslechu ze spoda vozu na zvedáku nepoznám zdali toto hučí v motoru či převodovce. Poslech je gumovou a želenou rourou. Nelze určit zdroj. Vůz jede a řadí nádherně! Při výměně oleje v automatu olej nesmrděl spáleninou, na magnetu slabý povlak černé kaše. Olej byl starý=hnědy! Při jízdě mi nevybruhje zadní náprava=měnič v pořádku! Při ostré zatáčce vpravo/vlevo hučení malinko doslova vypne. Ložiska+difer jsou v pořádku. Nikdo neví co by to mohlo být??? Poraďte mi prosím, zdali někdo toto neřešil. Jsem z toho auťáku nešťastněj. Díky, Klempy.[/b]
Odpovědět