Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Tak jsem menil spojku u Bohma...
Nebudu to prilis rozepisovat, ale mel jsem se na to radeji vysrat. Zacalo to nadhernym chovanim pana majitele, ktery na dotaz, zda-li muzu bejt u opravy, odvetil, ze neni zadny muzeum, abych se mu coural po dilne. Byl evidentne zaskocenej tim, kdyz jsem mu rekl, ze si pockam do konce opravy, abych mohl rozhodovat o pripadnejch krocich, tak odsekl, ze tam muzu klidne sedet celej den. Kdyz jsem pak mrknul pod auto na heveru, kde mi technik ukazoval prohnilej prah, po chvili se pritocil opet majitel a vyhruzne zasycel neco ve smyslu, ze tam nemam co delat. Nuze byl jsem tedy venku a kontroloval opravu zdalky, kdyz tam prijel dalsi zakaznik, cekal na majitele asi pul hodiny, aby mu sdelil, ze po oprave naftoveho cerpadla se mu to nejak zacalo zavzdusnovat pri studenejch startech. No vyslechl si prednasku o tom, ze je to slozity, atd.atd. a jel zas domu s neporizenou.
No ja mel po 4 hodkach vymenino (za 8,5k set spojky (Luk),simerink a prace, bez prijmovyho dokladu a bez dotazu na doklad) a vyrazil jsem dom. Kdyz takhle dobrzduju prudce pred zpomalovacim prahem, ozvou se docela tvrdy rany zprostred auta, coz se opakuje jeste pri prejizdeni prahu. No lekl jsem se, votocim to a jedu zase zpatky do servisu. Tam jsem se dozvedel, ze je to jasny, o tom vedi, a ze je to uvolnena izolace katalyzatoru. No prej se s tim neda nic, delat, nestastna hlinikova konstrukce toho obalu a stava se to (mozna to nekomu za moji nepritomnosti v dilne trosku upadlo na zem). Takze prej jedine vymena celyho dily s katem. No samo, ze na moje naklady.
Takze jsem veru rad za zjisteni, ze stara spojka nebyla tak spatna a ze mam za 8,5k volne vlajici obal katalyzatoru. :321:
No ja mel po 4 hodkach vymenino (za 8,5k set spojky (Luk),simerink a prace, bez prijmovyho dokladu a bez dotazu na doklad) a vyrazil jsem dom. Kdyz takhle dobrzduju prudce pred zpomalovacim prahem, ozvou se docela tvrdy rany zprostred auta, coz se opakuje jeste pri prejizdeni prahu. No lekl jsem se, votocim to a jedu zase zpatky do servisu. Tam jsem se dozvedel, ze je to jasny, o tom vedi, a ze je to uvolnena izolace katalyzatoru. No prej se s tim neda nic, delat, nestastna hlinikova konstrukce toho obalu a stava se to (mozna to nekomu za moji nepritomnosti v dilne trosku upadlo na zem). Takze prej jedine vymena celyho dily s katem. No samo, ze na moje naklady.
Takze jsem veru rad za zjisteni, ze stara spojka nebyla tak spatna a ze mam za 8,5k volne vlajici obal katalyzatoru. :321:
Originál zaslal Hanz
[B]kup si dratenku na nadobi a nacpi ji kolem toho obalu na katalyzatoru, funguje to dobre, protoze v originale je to tim taky vyplneny /kvuli ruzny roztaznosti materialu/...



Možná je na něco šikovnej, ale bohužel má buranský chování, když mě nepustí ani k rozebraný káře a pak mi zatají závadu, o který mám plný právo si myslet, že k ní došlo jejich nešikovností, právě díky tomu, že jsem u toho nebyl. Prostě může bejt odborník pro ty, co si s ním tykaj, ale svým obchodním vystupováním k někomu neznámýmu si spíš sere do kapes. A fakt se ještě dneska bavím jeho návrhem, že mi ten izolační vobal vod katu sundá, ale že pak to prej nebudu moci honit :hehehe: Si představuju, jak mám tu novou spojku, ale bohužel to nemůžu honit, takže nepředjedu ani ávii do kopce .... 

Originál zaslal stealth
[B]Pokud to mas zvednuty na heveru, tak by se to dalo nastouchat mezi kat a izolaci, ja jsem to delal na parkovisti, takze jsem to nastouchal jen mezi svody a izolaci. Mezi podlahou a obalem to musi vostat volny, aby tam mohl vzduch, co to ochladi.
Budu to mit zvednuty na hydraulice.. takze to muzu nacpat kam se me zachce:D Jen me prijde, ze kdyz to nacpu mezi kat a izolaci tak se to stejne stlaci tak, ze nebude mit vzduch kudy proudit.. nebo se mylim? KOlik jsi tam hodil dratenek?