Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Majitele 318ek!jak jste spokojeny?
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Kontaktovat uživatele:
Co jako, sedan nebo ieso? Neni to nahodou z Tipcars.cz? Ta 318i je trosicku slaba, ale jestli jezdis ve favu, tak to bavo je raketa. 318is je v poho. Ja se taky rozhodoval mezi 318 a 320, nakonec jsem vzal 320 a ted je mi to porad malo. Ale na normalni jezdeni (po meste, mimo mesto) me malokdo stiha. Jenom na dalnici me nekdy neco predjede (vyjmecne)
.
Resultat: 318i pouze kvalitní a trvanlivé, avšak bez potřebného výkonu; 2.8 jezdí rychle a plynule, 2,0 je nejlepší dostupná volba z toho, co lze koupit; 325TDs turbodiesel je poněkud překvapivě uznáván jako žrout oleje, ale je výkonný a také hospodárný. :bigok:

Resultat: 318i pouze kvalitní a trvanlivé, avšak bez potřebného výkonu; 2.8 jezdí rychle a plynule, 2,0 je nejlepší dostupná volba z toho, co lze koupit; 325TDs turbodiesel je poněkud překvapivě uznáván jako žrout oleje, ale je výkonný a také hospodárný. :bigok:
Originál zaslal Jawak
[B]Co jako, sedan nebo ieso? Neni to nahodou z Tipcars.cz? Ta 318i je trosicku slaba, ale jestli jezdis ve favu, tak to bavo je raketa. 318is je v poho. Ja se taky rozhodoval mezi 318 a 320, nakonec jsem vzal 320 a ted je mi to porad malo. Ale na normalni jezdeni (po meste, mimo mesto) me malokdo stiha. Jenom na dalnici me nekdy neco predjede (vyjmecne).
Resultat: 318i pouze kvalitní a trvanlivé, avšak bez potřebného výkonu; 2.8 jezdí rychle a plynule, 2,0 je nejlepší dostupná volba z toho, co lze koupit; 325TDs turbodiesel je poněkud překvapivě uznáván jako žrout oleje, ale je výkonný a také hospodárný. :bigok:
No to jsou hlody, kde jsi to vycet?

N54 PWR
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 763
- Registrován: čtv 14.03.2002 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Jawak
[B]Co jako, sedan nebo ieso? Neni to nahodou z Tipcars.cz? Ta 318i je trosicku slaba, ale jestli jezdis ve favu, tak to bavo je raketa. 318is je v poho. Ja se taky rozhodoval mezi 318 a 320, nakonec jsem vzal 320 a ted je mi to porad malo. Ale na normalni jezdeni (po meste, mimo mesto) me malokdo stiha. Jenom na dalnici me nekdy neco predjede (vyjmecne) :D.
Resultat: 318i pouze kvalitní a trvanlivé, avšak bez potřebného výkonu; 2.8 jezdí rychle a plynule, 2,0 je nejlepší dostupná volba z toho, co lze koupit; 325TDs turbodiesel je poněkud překvapivě uznáván jako žrout oleje, ale je výkonný a také hospodárný. :bigok:
Hey, Jawaku, M51D25S/T má úplně stejnou spotřebu oleje jako M50B20 a M50B25, z něhož vychází. Když obojí vytáčíš za horka a drtíš po dálnici >200, nejakej olej to sežere, ale to pokud vím každej motor (krom sedmilitru V10 ve Viperu

Mimochodem, podčtvercovej dvoulitr šestiválec má menší účinnost (díky zdvihovému objemu na jeden válec ~ 0,5 litru) než 323i/318is. Jeho jedinou výhodou je sametový chod (proti 318is).
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Kontaktovat uživatele:
Narazil jsem na to náhodou, když jsem se díval na káry v aaa. Já si myslím, že na tom něco pravdy bude¨:angel2: http://www.aaaauto.cz/recenze_vozu.php?Action=Show&id=350&Lang=
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 668
- Registrován: úte 28.10.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
a ta 318i je momentalne u Krotila,ale mluvil jsem po telefonu s majitelem,teda s jeho synem!ze pry to auto roka pul stalo nekde v garazi protoze majitel ma nejakou mozkovou mrtvici!a tak ho jeho syn prodava takhle levne!a je to skoro nejety!Koupily,pritahly z nemecka a uklidily na 2roky do garaze!a inzerat toho typka vypada takhle:
BMW 318 i, E 36 ,07/97 ,51 000 km , obsah 1,8 l, 85 kw, limuzína, modrá met., dig. klima, 2 x airbag, ABS, orig. autorádio,vyhr.sedacky, sport. sedacky, sport. podvozek, centrál, imobilizér, alarm, el. př. okna, stř. šíbr man., Al kola. Velmi pěkné, málo jeté - zdrav. důvody. 189 500 Kč Dovoz z nemecka!
BMW 318 i, E 36 ,07/97 ,51 000 km , obsah 1,8 l, 85 kw, limuzína, modrá met., dig. klima, 2 x airbag, ABS, orig. autorádio,vyhr.sedacky, sport. sedacky, sport. podvozek, centrál, imobilizér, alarm, el. př. okna, stř. šíbr man., Al kola. Velmi pěkné, málo jeté - zdrav. důvody. 189 500 Kč Dovoz z nemecka!
- Přílohy
-
- bmwekvioa.jpg (32.69 KiB) Zobrazeno 2405 x
-
- bmwekvioa.jpg (32.69 KiB) Zobrazeno 2406 x
-
Jawak
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4103
- Registrován: stř 03.09.2003 00:00
- Bydliště: 63500 (Brno-ZOO)
- Kontaktovat uživatele:
Pěkný, servisní knížka? Ta prozradí skutečný stav ujetých kilometrů. Ta historka o mozkové mrtvici, a že taková kárka stála 2 roky ladem v garáži, to se mi nepozdává. Jestli náhodou nestála 2 roky kvůli tomu, že ji hledali...:angel2:
Dávej si bacha, dobře si to obhlídni, nech si pokud možno ukázat nejlíp německej techničák a fakturu, nebo nějakej doklad o koupi. Jestli se budou cukat, není to dobrá známka. Bacha na to!
Znám dědka, kterej si na starý kolena velmi výhodně koupil 325tds a pak přišli na to, že je tam ve VINu přeražený jen jedno číslo a to z 3 na 8. Benga to prosvítili nějakým gerätem a dědka museli hospitalizovat, protože sebou seknul. Tak to u nás chodí...
Dávej si bacha, dobře si to obhlídni, nech si pokud možno ukázat nejlíp německej techničák a fakturu, nebo nějakej doklad o koupi. Jestli se budou cukat, není to dobrá známka. Bacha na to!
Znám dědka, kterej si na starý kolena velmi výhodně koupil 325tds a pak přišli na to, že je tam ve VINu přeražený jen jedno číslo a to z 3 na 8. Benga to prosvítili nějakým gerätem a dědka museli hospitalizovat, protože sebou seknul. Tak to u nás chodí...
Já jsem vcelku s 318 spokojený...mnoho lidí ale namítá, že je to moc slabý a že je lepší volbou 320 a výše. Je to věcí názoru. Je pravda, že 318 nemá ten potřebnej tah,ale mě to stačí-nejsem blázen do tuningu. Když tu 318 sešlápneš co to dá, tak to taky jede a ne že ne, jak někteří říkají. Spíše jde o zrychlení - to je slabší. Zase má menší spotřebu a kdo šetří, tak i pojistku...
EX:E36 318-320i,E46 320d,E60 530d mpaket komplet...teď Mustang 5.0 GT...k tomu na "zimu" X3 3.0i
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 668
- Registrován: úte 28.10.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal Jawak
[B]Pěkný, servisní knížka? Ta prozradí skutečný stav ujetých kilometrů. Ta historka o mozkové mrtvici, a že taková kárka stála 2 roky ladem v garáži, to se mi nepozdává. Jestli náhodou nestála 2 roky kvůli tomu, že ji hledali...:angel2:
Dávej si bacha, dobře si to obhlídni, nech si pokud možno ukázat nejlíp německej techničák a fakturu, nebo nějakej doklad o koupi. Jestli se budou cukat, není to dobrá známka. Bacha na to!
Znám dědka, kterej si na starý kolena velmi výhodně koupil 325tds a pak přišli na to, že je tam ve VINu přeražený jen jedno číslo a to z 3 na 8. Benga to prosvítili nějakým gerätem a dědka museli hospitalizovat, protože sebou seknul. Tak to u nás chodí...
OK!!proverim!:box::mhihi:
- TT
- Registrovaný
- Příspěvky: 1358
- Registrován: ned 25.08.2002 00:00
- Bydliště: Praha 8
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal m.deejay
[B]Já jsem vcelku s 318 spokojený...mnoho lidí ale namítá, že je to moc slabý a že je lepší volbou 320 a výše. Je to věcí názoru. Je pravda, že 318 nemá ten potřebnej tah,ale mě to stačí-nejsem blázen do tuningu. Když tu 318 sešlápneš co to dá, tak to taky jede a ne že ne, jak někteří říkají. Spíše jde o zrychlení - to je slabší. Zase má menší spotřebu a kdo šetří, tak i pojistku...
"pan MIKI" zde zakázal reakce typu "motorek na otřikovače" ...to je škoda protože na tento příspěvek bych musel zareagovat, ...neudělám to ,aby si zde mohli všichni majitelé 318i v klidu podiskutovat, ...jen řeknu , že tu káru jsem měl byla v perfektním stavu, a spokojenej jsem byl první tři měsíce a pak jsem chtěl 6-ti vál:)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 994
- Registrován: pát 17.01.2003 01:00
- Bydliště: Krkonoše....E46-330íííí
- Kontaktovat uživatele:
:ucta: :ucta: NO-JISTĚĚĚ!!!:D plnej souhlas!!!!!!!!až koupim šestihrnek,,,,,tak čtyřvál daruju na dobročinný účely!!!!!!!!!!Originál zaslal TT
[B]"pan MIKI" zde zakázal reakce typu "motorek na otřikovače" ...to je škoda protože na tento příspěvek bych musel zareagovat, ...neudělám to ,aby si zde mohli všichni majitelé 318i v klidu podiskutovat, ...jen řeknu , že tu káru jsem měl byla v perfektním stavu, a spokojenej jsem byl první tři měsíce a pak jsem chtěl 6-ti vál:)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 668
- Registrován: úte 28.10.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Originál zaslal TT
[B]"pan MIKI" zde zakázal reakce typu "motorek na otřikovače" ...to je škoda protože na tento příspěvek bych musel zareagovat, ...neudělám to ,aby si zde mohli všichni majitelé 318i v klidu podiskutovat, ...jen řeknu , že tu káru jsem měl byla v perfektním stavu, a spokojenej jsem byl první tři měsíce a pak jsem chtěl 6-ti vál:)
Dikec ze jsi to v sobe udrzel!a nezacal jsi zase s kritikou:dialog:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 2587
- Registrován: stř 12.02.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Řeknu ti to takhle:
Jelikož jsi měl Facko, tak ti ta čtyřhrnková 318 bude pripadat jako zavodák, ovšem po chvilce budeš chtít šestihrnek a stejně u něj skončíš!
Takže pod 2.0 nekupovat
A že má auto 51 k km nezda se me. A kor když to prodávý syn, ty chtěj vzdy vypraskat nejvíc.
Žádat zapis z celnice a kupní smlouvu z německa.
Jelikož jsi měl Facko, tak ti ta čtyřhrnková 318 bude pripadat jako zavodák, ovšem po chvilce budeš chtít šestihrnek a stejně u něj skončíš!
Takže pod 2.0 nekupovat
A že má auto 51 k km nezda se me. A kor když to prodávý syn, ty chtěj vzdy vypraskat nejvíc.
Žádat zapis z celnice a kupní smlouvu z německa.