Myslel že je to tak, že s větším výkonem je diferák s větší svorností. To znamená že se dělali pouze bez svornosti nebo s 25%?? to se mi moc nezdá.
4 RuDoSh: často jezdím na hory, a nebaví mě stále klouzající jedno kolo, taky se rad občas svezu bokem (sice tak max na mokru, ale alespoň něco).
ondrej píše:Myslel že je to tak, že s větším výkonem je diferák s větší svorností. To znamená že se dělali pouze bez svornosti nebo s 25%?? to se mi moc nezdá. 4 RuDoSh: často jezdím na hory, a nebaví mě stále klouzající jedno kolo, taky se rad občas svezu bokem (sice tak max na mokru, ale alespoň něco).
ja myslim ze na hory je lepsi klasickej diferak nez samosvor.
ondrej píše:Myslel že je to tak, že s větším výkonem je diferák s větší svorností. To znamená že se dělali pouze bez svornosti nebo s 25%?? to se mi moc nezdá. 4 RuDoSh: často jezdím na hory, a nebaví mě stále klouzající jedno kolo, taky se rad občas svezu bokem (sice tak max na mokru, ale alespoň něco).
ja myslim ze na hory je lepsi klasickej diferak nez samosvor.
samosvor je podle me lepsi, lehci kolo by klouzalo kdyby tam nebyl samosvor.
Ne, vazne necekejte ze se samosvorem budete moct jezdit po zasnezenych svazich misto rolby. BMW fakt neni offroad (troufnu si tvrdit, ze ani X5) a samosvor byl konstruovan pro jine ucely.
ondrej píše:Myslel že je to tak, že s větším výkonem je diferák s větší svorností. To znamená že se dělali pouze bez svornosti nebo s 25%?? to se mi moc nezdá. 4 RuDoSh: často jezdím na hory, a nebaví mě stále klouzající jedno kolo, taky se rad občas svezu bokem (sice tak max na mokru, ale alespoň něco).
ja myslim ze na hory je lepsi klasickej diferak nez samosvor.
Pokud se nebojíš mírného plachtění přes celou cestu, tak je samosvor na zimu lepší.
Slavisimo píše:samosvor je podle me lepsi, lehci kolo by klouzalo kdyby tam nebyl samosvor.
Lehčí kolo by klouzalo, kdyby tam nebyl? A které kolo je lehčí, když stojíš na místě a potřebuješ se rozjet?..jedno kolo se ti točí a prokluzuje, druhé se ani nehne.
Mám trochu mezery ve vědomostech co se diferáků týče, jak to teda funguje?
E36 má samosvor lamelový s předem na stálo definovaným předpětím.... a co diferáky typu torsen? Uděláte někdo osvětu, prosím?