Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

vykon 328 again

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bandit
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 21.02.2006 01:00

#1 Příspěvek od bandit »

tak jsem lital po nemeckych strankach a na http://www.kompressorpower.de jsem nasel sadu za zhruba 3200 euro na moji 328,je to ten nejjednodussi stupen upravy. udavany rust vykonu z 143kw na 180kw. najde se tady nakej korinek,co tomu trochu rozumi,zajimal by me jeho nazor.jestli ty kone nejsou jen na papire apod. jinak vse ostatni by si melo s takovym vykonem poradit bez uprav,ne?myslim prevodovka apod. diky za odpoved :idea:
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od patras Čestný člen »

fakt ti to prijde jako rozumny ?? prodej karu pridej tech 130k co by ses do toho vysypal a kup M3 ... je to uplne nekde jinde ....
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
stealth
Registrovaný
Příspěvky: 1905
Registrován: čtv 09.01.2003 01:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od stealth »

na 180kW uz tam budes mit poddimenzovany brzdy
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10

#4 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

stealth píše:na 180kW uz tam budes mit poddimenzovany brzdy


To uz ma ted... :)
N54 PWR
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#5 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

ASi tak, ten motor to dlouhodobě nemůže vydržet. Lepší prachy vzít a přihodit k penězům z prodeje 328 a koupit M3. A výkon budeš mít daleko vyšší.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#6 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

patras píše:fakt ti to prijde jako rozumny ?? prodej karu pridej tech 130k co by ses do toho vysypal a kup M3 ... je to uplne nekde jinde ....


Me to prijde vcelku rozumny .. az se mu M52 vysype, nebude mit problem prehodit tyhle veci na jinej za par susni coz u M3 neplati .. za druhy, na Mko je hodne zbytecne drahejch dilu ramenama pocinaje a castma motoru konce .... jdi do toho .. zeptej se Hanze kerej s tim uz delsi dobu koketuje.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#7 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Speedy píše:ASi tak, ten motor to dlouhodobě nemůže vydržet. Lepší prachy vzít a přihodit k penězům z prodeje 328 a koupit M3. A výkon budeš mít daleko vyšší.


To bych netvrdil .. .. SKII mu da mozna vetsi vykon nez ma Mko a lazeni atmosfery jako je Mko, trebas jen o 20 koniku je extreme drahej spas ... ( pokud teda nepatri mezi ty, co si myslej ze to cipnou a je to tam :-) ) .. ale to uz je drahy .. ten kompresor se mi zda fajn
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#8 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

kompresor ma na pikacu charakteristiku a ucinnost, je to jen o trochu levnejsi a min narocny na instal, ale turbo je ve vsech smerech uplne nekde jinde... jen pro info- v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS... turbo=kurwa vykon a nizsi spotreba ... kompresor=jen silnejsi motor(jako V8) a vic zere
“Ability is what you're capable of doing.”
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od RedBaron »

Hanz píše:v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS


Zcela sériovým? Na 700PS? Takže ani vstřiky, ani jednotka, ani silnější čerpadlo, písty, klika... ještě nějakou pohádku, tati :P
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#10 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

RedBaron píše:
Hanz píše:v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS


Zcela sériovým? Na 700PS? Takže ani vstřiky, ani jednotka, ani silnější čerpadlo, písty, klika... ještě nějakou pohádku, tati :P


to je samozrejme hovadina :-) i kdyby to ustaly casti motoru, jako ze to neustojej ani nahodou, bude to mimo rozlisovaci schopnost jednotky .. :-)
bandit
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 21.02.2006 01:00

#11 Příspěvek od bandit »

no jo ale zastavba turba by urcite prisla na vic lovu nebo vite o nejake sade kolem sto tacku,ktera neni uplnej kram a na kterou by byl spoleh?mimochodem,ma to tady v republice vubec nekdo na aute?nakej kompresor nebo turbicko?
bandit
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 21.02.2006 01:00

#12 Příspěvek od bandit »

jinak pripominam,ze mam e46 double vanos coupe,a 46 M3 je porad moc penez na me.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#13 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

LOPOLO píše:
RedBaron píše:
Hanz píše:v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS


Zcela sériovým? Na 700PS? Takže ani vstřiky, ani jednotka, ani silnější čerpadlo, písty, klika... ještě nějakou pohádku, tati :P


to je samozrejme hovadina :-) i kdyby to ustaly casti motoru, jako ze to neustojej ani nahodou, bude to mimo rozlisovaci schopnost jednotky .. :-)

aha, tak jeste jednou pro pomalejsi... vzal obycejnej 2,8 motor, sundal z nej hlavu a dal silnejsi tesneni aby snizil kompresni pomer, pak tu hlavu zase nandal (+ nove srouby)... tzn. vacky, pisty, klika, ojnice, plast sani... vse seriove... ze jsou jiny vstriky+cerpadlo+regulator je jasny, ŘJ je seriova (preprogramovana)...
“Ability is what you're capable of doing.”
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#14 Příspěvek od eko »

Hanz píše:kompresor ma na pikacu charakteristiku a ucinnost, je to jen o trochu levnejsi a min narocny na instal, ale turbo je ve vsech smerech uplne nekde jinde... jen pro info- v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS... turbo=kurwa vykon a nizsi spotreba ... kompresor=jen silnejsi motor(jako V8) a vic zere


No, co jsem procital nemecky fora, tak pro zvyseni radove o desitky koniku doporucuji spise kompresory. Tam prave psali o spotrebe presny opak, tzn. ze motor s turbem ma daleko vyssi spotrebu nez s kompresorem. Ale asi je to tim, ze turba jsou vetsinou na vyssi vykony nez kompresory. Snad si dobre pamatuju, ze kompresory tahnou hned od nizkych otacek. Pisi sem jen to, co jsem cetl. Takze me prosim Hanzi nekamenuj, jestli je to blbost.
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6214
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i

#15 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

proc bych te kamenoval... turbo bere odpadni energii, zatimco kompresor mech energii jiz vyprodukovanou... jsou v podstate 2 pouzitelny typy kompresoru- centrifugalni (de facto mech turbo-charakteristika motoru se zvedne linearne, ale ne o moc, vyssi narust ve vyssich otackach, nizsi ucinnost pri vyssim tlaku, hlucnost, nizsi trvanlivost) a typu Rootsovo dmychadlo (dobre plneni jiz od nizkych otacek, trvanlivost, nizsi hlucnost, proto jej pouziva napr MB, AMG verze maji vylepsene Lysholmovo-podobne)... turbo ma nevyhodu v prodleve (moderni s kulickovymi lozisky a spec nabehy lopatek minimalni) a nabeh (kdy zacne vyrazne rust tlak, da se resit vhodnym turbem, ale za cenu napr max vykonu a pod)... samo taky cena zastavby a komplikovanost...

neco jsem zacal, tak uvidime jak to dopadne :-)
“Ability is what you're capable of doing.”
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od RedBaron »

Hanz píše:vacky, pisty, klika, ojnice, plast sani... vse seriove


Pak je tedy otázka dní, max. týdnů, kdy ten motor půjde kakat... pokud o tom jen nevypráví a auto nestojí v garáži.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#17 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Hanz píše:aha, tak jeste jednou pro pomalejsi... vzal obycejnej 2,8 motor, sundal z nej hlavu a dal silnejsi tesneni aby snizil kompresni pomer, pak tu hlavu zase nandal (+ nove srouby)... tzn. vacky, pisty, klika, ojnice, plast sani... vse seriove... ze jsou jiny vstriky+cerpadlo+regulator je jasny, ŘJ je seriova (preprogramovana)...


i kdyz to napises jeste pomaleji tak tohle ti nesezeru jenom proto, ze to nekde nekdo psal na netu .. byt to byl nejakej amik :-) ... ale mysli si co chces :-) .. jeste bys moh jen tak pro pobaveni rict, kolik ze tvrdi ze do toho fouka ... cekam ze reknes 1,5 - 2 bary a ze to ty seriovy veci vydrzej. :-) Zadna automobilka nedela "zbytecne" casti motoru tak, aby vydrzely vic jak 3x vetsi vykon :-) Zeptej se par lidi co ten vykon skutecne maji nebo se mu blizej co je k tomu potreba .......
JFK Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4718
Registrován: pát 15.03.2002 01:00
Bydliště: Lhota

#18 Příspěvek od JFK Čestný člen »

je zajimave ze u turbo motoru ktery ma o dost lepsi ojnice, kliku, pisty atd nez atmosfera (ta je proti tomu maslo matros) pri tlaku 2 bary a odhadovanemu 450 PS vse okamzite vylitalo ven... kdyz porovnam podobny motor k BMW 2.8i tak beru v uvahu SKY R34 nebo MKIV a tam neni problem vymackat z toho objemu vic jak 600 (dokonce az 1200) koni ale za cenu totalni prestavby motoru, prevodovky, diferaku, spojky... Nechapu jak nekdo muze tvrdit ze z atmosfery ze serie se V POHODE da preplnovanim dostat vic jak 100% vykonu... :lol: ani 50% navic nezustane bez nasledku... (pro upresneni: amikuv pripad je cca 300%+ :roll: :o :lol: )
bandit
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: úte 21.02.2006 01:00

#19 Příspěvek od bandit »

serte na to,co je mozny vymackat ze seriovyho motoru pri investicich pres pul mega zamerte se na realny moznosti ceskyho jarina,kterej chce,aby to jelo o trochu lip a kterej sere na nejaky cipovani u atmosfery,protoze to neni skoro poznat a akorat tam tece vic benalu
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00

#20 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

bandit píše:serte na to,co je mozny vymackat ze seriovyho motoru pri investicich pres pul mega zamerte se na realny moznosti ceskyho jarina,kterej chce,aby to jelo o trochu lip a kterej sere na nejaky cipovani u atmosfery,protoze to neni skoro poznat a akorat tam tece vic benalu


a o cem si myslis ze se tu bavime? :-)
Odpovědět