
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
vykon 328 again
tak jsem lital po nemeckych strankach a na http://www.kompressorpower.de jsem nasel sadu za zhruba 3200 euro na moji 328,je to ten nejjednodussi stupen upravy. udavany rust vykonu z 143kw na 180kw. najde se tady nakej korinek,co tomu trochu rozumi,zajimal by me jeho nazor.jestli ty kone nejsou jen na papire apod. jinak vse ostatni by si melo s takovym vykonem poradit bez uprav,ne?myslim prevodovka apod. diky za odpoved 

patras píše:fakt ti to prijde jako rozumny ?? prodej karu pridej tech 130k co by ses do toho vysypal a kup M3 ... je to uplne nekde jinde ....
Me to prijde vcelku rozumny .. az se mu M52 vysype, nebude mit problem prehodit tyhle veci na jinej za par susni coz u M3 neplati .. za druhy, na Mko je hodne zbytecne drahejch dilu ramenama pocinaje a castma motoru konce .... jdi do toho .. zeptej se Hanze kerej s tim uz delsi dobu koketuje.
Speedy píše:ASi tak, ten motor to dlouhodobě nemůže vydržet. Lepší prachy vzít a přihodit k penězům z prodeje 328 a koupit M3. A výkon budeš mít daleko vyšší.
To bych netvrdil .. .. SKII mu da mozna vetsi vykon nez ma Mko a lazeni atmosfery jako je Mko, trebas jen o 20 koniku je extreme drahej spas ... ( pokud teda nepatri mezi ty, co si myslej ze to cipnou a je to tam

kompresor ma na pikacu charakteristiku a ucinnost, je to jen o trochu levnejsi a min narocny na instal, ale turbo je ve vsech smerech uplne nekde jinde... jen pro info- v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS... turbo=kurwa vykon a nizsi spotreba ... kompresor=jen silnejsi motor(jako V8) a vic zere
“Ability is what you're capable of doing.”
RedBaron píše:Hanz píše:v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS
Zcela sériovým? Na 700PS? Takže ani vstřiky, ani jednotka, ani silnější čerpadlo, písty, klika... ještě nějakou pohádku, tati
to je samozrejme hovadina


LOPOLO píše:RedBaron píše:Hanz píše:v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS
Zcela sériovým? Na 700PS? Takže ani vstřiky, ani jednotka, ani silnější čerpadlo, písty, klika... ještě nějakou pohádku, tati
to je samozrejme hovadinai kdyby to ustaly casti motoru, jako ze to neustojej ani nahodou, bude to mimo rozlisovaci schopnost jednotky ..
aha, tak jeste jednou pro pomalejsi... vzal obycejnej 2,8 motor, sundal z nej hlavu a dal silnejsi tesneni aby snizil kompresni pomer, pak tu hlavu zase nandal (+ nove srouby)... tzn. vacky, pisty, klika, ojnice, plast sani... vse seriove... ze jsou jiny vstriky+cerpadlo+regulator je jasny, ŘJ je seriova (preprogramovana)...
“Ability is what you're capable of doing.”
Hanz píše:kompresor ma na pikacu charakteristiku a ucinnost, je to jen o trochu levnejsi a min narocny na instal, ale turbo je ve vsech smerech uplne nekde jinde... jen pro info- v USA kluk se zcela seriovym (jen silnejsi tesneni pro zmenu kompresniho pomeru) M52 2,8 singl vanos dela 635rwhp, tzn kolem 700PS... turbo=kurwa vykon a nizsi spotreba ... kompresor=jen silnejsi motor(jako V8) a vic zere
No, co jsem procital nemecky fora, tak pro zvyseni radove o desitky koniku doporucuji spise kompresory. Tam prave psali o spotrebe presny opak, tzn. ze motor s turbem ma daleko vyssi spotrebu nez s kompresorem. Ale asi je to tim, ze turba jsou vetsinou na vyssi vykony nez kompresory. Snad si dobre pamatuju, ze kompresory tahnou hned od nizkych otacek. Pisi sem jen to, co jsem cetl. Takze me prosim Hanzi nekamenuj, jestli je to blbost.
proc bych te kamenoval... turbo bere odpadni energii, zatimco kompresor mech energii jiz vyprodukovanou... jsou v podstate 2 pouzitelny typy kompresoru- centrifugalni (de facto mech turbo-charakteristika motoru se zvedne linearne, ale ne o moc, vyssi narust ve vyssich otackach, nizsi ucinnost pri vyssim tlaku, hlucnost, nizsi trvanlivost) a typu Rootsovo dmychadlo (dobre plneni jiz od nizkych otacek, trvanlivost, nizsi hlucnost, proto jej pouziva napr MB, AMG verze maji vylepsene Lysholmovo-podobne)... turbo ma nevyhodu v prodleve (moderni s kulickovymi lozisky a spec nabehy lopatek minimalni) a nabeh (kdy zacne vyrazne rust tlak, da se resit vhodnym turbem, ale za cenu napr max vykonu a pod)... samo taky cena zastavby a komplikovanost...
neco jsem zacal, tak uvidime jak to dopadne
neco jsem zacal, tak uvidime jak to dopadne

“Ability is what you're capable of doing.”
Hanz píše:aha, tak jeste jednou pro pomalejsi... vzal obycejnej 2,8 motor, sundal z nej hlavu a dal silnejsi tesneni aby snizil kompresni pomer, pak tu hlavu zase nandal (+ nove srouby)... tzn. vacky, pisty, klika, ojnice, plast sani... vse seriove... ze jsou jiny vstriky+cerpadlo+regulator je jasny, ŘJ je seriova (preprogramovana)...
i kdyz to napises jeste pomaleji tak tohle ti nesezeru jenom proto, ze to nekde nekdo psal na netu .. byt to byl nejakej amik




je zajimave ze u turbo motoru ktery ma o dost lepsi ojnice, kliku, pisty atd nez atmosfera (ta je proti tomu maslo matros) pri tlaku 2 bary a odhadovanemu 450 PS vse okamzite vylitalo ven... kdyz porovnam podobny motor k BMW 2.8i tak beru v uvahu SKY R34 nebo MKIV a tam neni problem vymackat z toho objemu vic jak 600 (dokonce az 1200) koni ale za cenu totalni prestavby motoru, prevodovky, diferaku, spojky... Nechapu jak nekdo muze tvrdit ze z atmosfery ze serie se V POHODE da preplnovanim dostat vic jak 100% vykonu...
ani 50% navic nezustane bez nasledku... (pro upresneni: amikuv pripad je cca 300%+
)




bandit píše:serte na to,co je mozny vymackat ze seriovyho motoru pri investicich pres pul mega zamerte se na realny moznosti ceskyho jarina,kterej chce,aby to jelo o trochu lip a kterej sere na nejaky cipovani u atmosfery,protoze to neni skoro poznat a akorat tam tece vic benalu
a o cem si myslis ze se tu bavime?
