Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
umisteni a deaktivace alarmu na e36
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pon 14.11.2005 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
tak uz pisu znova a potrebuju vedet, jestli nekdo vite, kde je umistenej alarm na e36. odblokovat klickem v poloze 1 a po 15minutach zapnout to jaksi nejde. vite nekdo jak to deaktivovat a nebo kde ho smejda najit? houkacku uz jsem nasel, je pod pravym prednim svetlem a tak uz aspon muzu zkouset bez houkani(sakra ted me napadlo, jestli se kvuli tomu nekazi ten pokus s 15 minutama, nevite jestli alarm pozna, ze je odojena houkacka?). Hledal jsem pod palubkou a u ridice nic neni. U spolujezdce je spousta krabicek, ale asi to zadna nebude, protoze kdyz blika ta blba dioda a ja povypinam jednu krabicku po druhe, tak to stejne porad blika, takze bych tipl, ze je umistenej nekde jinde. Zbyva uz jen kufr a tam jsem to nikde nevidel a nebo pod zadnim sedadlem, tam se ale nemuu dostat, protoze nemuzu otevrit zadni dvere a vrsek sedadel nemuzu oddelat(spodek jde bez problemu). Diky za kazdou radu.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pon 14.11.2005 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Hanz píše:a neni vpredu pred radickou? jak je zapalovac, tak pod tim plastem?
aha, to me nanapadlo, podivam se tam. myslis jakoby pod stredovym panelem, jak maji oktavky ridici jednotky airbagu? horsi je, ze vubec nevim, co mam hledat a v aute je na zdechnuti, stoji to na parkovisti na slunku a nemuzu otevrit nic nez jedny dvere a ani okno nejde... jen doufam, ze kdyz tam bude a odpojim ho, ze auto pujde nastartovat
Radek178 píše:tak uz pisu znova a potrebuju vedet, jestli nekdo vite, kde je umistenej alarm na e36. odblokovat klickem v poloze 1 a po 15minutach zapnout to jaksi nejde. vite nekdo jak to deaktivovat a nebo kde ho smejda najit? houkacku uz jsem nasel, je pod pravym prednim svetlem a tak uz aspon muzu zkouset bez houkani(sakra ted me napadlo, jestli se kvuli tomu nekazi ten pokus s 15 minutama, nevite jestli alarm pozna, ze je odojena houkacka?). Hledal jsem pod palubkou a u ridice nic neni. U spolujezdce je spousta krabicek, ale asi to zadna nebude, protoze kdyz blika ta blba dioda a ja povypinam jednu krabicku po druhe, tak to stejne porad blika, takze bych tipl, ze je umistenej nekde jinde. Zbyva uz jen kufr a tam jsem to nikde nevidel a nebo pod zadnim sedadlem, tam se ale nemuu dostat, protoze nemuzu otevrit zadni dvere a vrsek sedadel nemuzu oddelat(spodek jde bez problemu). Diky za kazdou radu.
tak ja bych vystopoval drutiky od ledky ...jinak mas tam origo alrm ?
jaky je to rocnik auta ?
jinak ak mas origo a auto novsi jak januar 95 mas tam EWS II kontrol modul ten je pred spolujezcem za odkladacim priestorom uplne najnizsie zasunuty
s neho de povel na unlock a lock na najsirsiu krabicku v strede co je control modul zvany ZKEIV okrem jinych je to jednotka centralu atd.
modul prijmac/vysielac pro dalkove je pri volantetaky pati hran s relatkama a na boku ma zmineny vysilac/prijmac to je pro radio
Infra pokud je to infra je v zrkadle spatnom vnutri auta tym myslim :O)
pri tomto systeme vzdy ked das klucik do zapalovania a startujes prekoduju sa spolu ak ti to zblblo tak co ja vim baterka v kluciku (origo dalkove je v kluciku od bmw aj se svetlem) je na to postup jak se to da naprogramovat az vymenis batrku
jinak odpojena sirena by mu vubec nemnela vadit protoze na ni jde jen 12V cerveny kablik ktery de do alarmu a ten ji spina ze tam tych 12V plesne a cerny drutik=zem samozrejme a je mu jedno ci tam je anebo ne proste tam prcne 12V alebo 0
programovani klice:
radio: vojdi do auta
zavri dvere
zapni a vypni zapalovani
stlac a drz tlacitko otvor
do toho stlac aj tlacitko zavri 3 krat rychle v priebehu 10sekund jak drzis tlacitko otevri
pust tlacitko otevri
ledka mozna zablika pomalsie v aute ale mnelo by zamknout a odemknout auto
takhle by to mnelo
jinak ja nemam origo alarm z dalkovym ale jak privedes na pin unlock jednotky ZKE IV 12V na chvilku odemkne auto .... ale to ze ti nejde startovat ma na svedomi rozkodovany klic kdyz ho strcis do zapalovani
nevim malo informaci o aute
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pon 14.11.2005 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jordeeman píše:Radek178 píše:tak uz pisu znova a potrebuju vedet, jestli nekdo vite, kde je umistenej alarm na e36. odblokovat klickem v poloze 1 a po 15minutach zapnout to jaksi nejde. vite nekdo jak to deaktivovat a nebo kde ho smejda najit? houkacku uz jsem nasel, je pod pravym prednim svetlem a tak uz aspon muzu zkouset bez houkani(sakra ted me napadlo, jestli se kvuli tomu nekazi ten pokus s 15 minutama, nevite jestli alarm pozna, ze je odojena houkacka?). Hledal jsem pod palubkou a u ridice nic neni. U spolujezdce je spousta krabicek, ale asi to zadna nebude, protoze kdyz blika ta blba dioda a ja povypinam jednu krabicku po druhe, tak to stejne porad blika, takze bych tipl, ze je umistenej nekde jinde. Zbyva uz jen kufr a tam jsem to nikde nevidel a nebo pod zadnim sedadlem, tam se ale nemuu dostat, protoze nemuzu otevrit zadni dvere a vrsek sedadel nemuzu oddelat(spodek jde bez problemu). Diky za kazdou radu.
tak ja bych vystopoval drutiky od ledky ...jinak mas tam origo alrm ?
jaky je to rocnik auta ?
jinak ak mas origo a auto novsi jak januar 95 mas tam EWS II kontrol modul ten je pred spolujezcem za odkladacim priestorom uplne najnizsie zasunuty
s neho de povel na unlock a lock na najsirsiu krabicku v strede co je control modul zvany ZKEIV okrem jinych je to jednotka centralu atd.
modul prijmac/vysielac pro dalkove je pri volantetaky pati hran s relatkama a na boku ma zmineny vysilac/prijmac to je pro radio
Infra pokud je to infra je v zrkadle spatnom vnutri auta tym myslim :O)
pri tomto systeme vzdy ked das klucik do zapalovania a startujes prekoduju sa spolu ak ti to zblblo tak co ja vim baterka v kluciku (origo dalkove je v kluciku od bmw aj se svetlem) je na to postup jak se to da naprogramovat az vymenis batrku
jinak odpojena sirena by mu vubec nemnela vadit protoze na ni jde jen 12V cerveny kablik ktery de do alarmu a ten ji spina ze tam tych 12V plesne a cerny drutik=zem samozrejme a je mu jedno ci tam je anebo ne proste tam prcne 12V alebo 0
programovani klice:
radio: vojdi do auta
zavri dvere
zapni a vypni zapalovani
stlac a drz tlacitko otvor
do toho stlac aj tlacitko zavri 3 krat rychle v priebehu 10sekund jak drzis tlacitko otevri
pust tlacitko otevri
ledka mozna zablika pomalsie v aute ale mnelo by zamknout a odemknout auto
takhle by to mnelo
jinak ja nemam origo alarm z dalkovym ale jak privedes na pin unlock jednotky ZKE IV 12V na chvilku odemkne auto .... ale to ze ti nejde startovat ma na svedomi rozkodovany klic kdyz ho strcis do zapalovani
nevim malo informaci o aute
diky za navod, ale problem je ten, ze mam obycejny klic, ted nemam klic s dalkou. ten s dalkou jsme ztratil a jak uz jsem psal, tak jsem zatim s dalkou nekupoval, protoze jsme nevedeli, jestli nekdo menil zamky. alarm by mel byt origo a auto je 11/94, ale alarm je tam pravdepodobne dodelavanej dodatecne. pod palubkou u spolujezdce jsou takovy 3 krabicky, tak ta nejvic nahore a nejvetsi je ona? auto bylo zamknuty dalkou a odemceny obycejnym klicem a prave vse blokuje alarm. u e34 pry staci na 15 minut dat klic do polohy 1 a je to , prestane blikat dioda a muzes startovat, u mne tohle nejde, prece musi byt i neco podobneho na e36, ne? prece nemusis kvuli tomu, ze uz nemas klic s dalkou kupovat novy alarm a jeste novy klic? vis jak to ted myslim, ne? v klici neni imobilizer.
Radek178 píše:jordeeman píše:Radek178 píše:tak uz pisu znova a potrebuju vedet, jestli nekdo vite, kde je umistenej alarm na e36. odblokovat klickem v poloze 1 a po 15minutach zapnout to jaksi nejde. vite nekdo jak to deaktivovat a nebo kde ho smejda najit? houkacku uz jsem nasel, je pod pravym prednim svetlem a tak uz aspon muzu zkouset bez houkani(sakra ted me napadlo, jestli se kvuli tomu nekazi ten pokus s 15 minutama, nevite jestli alarm pozna, ze je odojena houkacka?). Hledal jsem pod palubkou a u ridice nic neni. U spolujezdce je spousta krabicek, ale asi to zadna nebude, protoze kdyz blika ta blba dioda a ja povypinam jednu krabicku po druhe, tak to stejne porad blika, takze bych tipl, ze je umistenej nekde jinde. Zbyva uz jen kufr a tam jsem to nikde nevidel a nebo pod zadnim sedadlem, tam se ale nemuu dostat, protoze nemuzu otevrit zadni dvere a vrsek sedadel nemuzu oddelat(spodek jde bez problemu). Diky za kazdou radu.
tak ja bych vystopoval drutiky od ledky ...jinak mas tam origo alrm ?
jaky je to rocnik auta ?
jinak ak mas origo a auto novsi jak januar 95 mas tam EWS II kontrol modul ten je pred spolujezcem za odkladacim priestorom uplne najnizsie zasunuty
s neho de povel na unlock a lock na najsirsiu krabicku v strede co je control modul zvany ZKEIV okrem jinych je to jednotka centralu atd.
modul prijmac/vysielac pro dalkove je pri volantetaky pati hran s relatkama a na boku ma zmineny vysilac/prijmac to je pro radio
Infra pokud je to infra je v zrkadle spatnom vnutri auta tym myslim :O)
pri tomto systeme vzdy ked das klucik do zapalovania a startujes prekoduju sa spolu ak ti to zblblo tak co ja vim baterka v kluciku (origo dalkove je v kluciku od bmw aj se svetlem) je na to postup jak se to da naprogramovat az vymenis batrku
jinak odpojena sirena by mu vubec nemnela vadit protoze na ni jde jen 12V cerveny kablik ktery de do alarmu a ten ji spina ze tam tych 12V plesne a cerny drutik=zem samozrejme a je mu jedno ci tam je anebo ne proste tam prcne 12V alebo 0
programovani klice:
radio: vojdi do auta
zavri dvere
zapni a vypni zapalovani
stlac a drz tlacitko otvor
do toho stlac aj tlacitko zavri 3 krat rychle v priebehu 10sekund jak drzis tlacitko otevri
pust tlacitko otevri
ledka mozna zablika pomalsie v aute ale mnelo by zamknout a odemknout auto
takhle by to mnelo
jinak ja nemam origo alarm z dalkovym ale jak privedes na pin unlock jednotky ZKE IV 12V na chvilku odemkne auto .... ale to ze ti nejde startovat ma na svedomi rozkodovany klic kdyz ho strcis do zapalovani
nevim malo informaci o aute
diky za navod, ale problem je ten, ze mam obycejny klic, ted nemam klic s dalkou. ten s dalkou jsme ztratil a jak uz jsem psal, tak jsem zatim s dalkou nekupoval, protoze jsme nevedeli, jestli nekdo menil zamky. alarm by mel byt origo a auto je 11/94, ale alarm je tam pravdepodobne dodelavanej dodatecne. pod palubkou u spolujezdce jsou takovy 3 krabicky, tak ta nejvic nahore a nejvetsi je ona? auto bylo zamknuty dalkou a odemceny obycejnym klicem a prave vse blokuje alarm. u e34 pry staci na 15 minut dat klic do polohy 1 a je to , prestane blikat dioda a muzes startovat, u mne tohle nejde, prece musi byt i neco podobneho na e36, ne? prece nemusis kvuli tomu, ze uz nemas klic s dalkou kupovat novy alarm a jeste novy klic? vis jak to ted myslim, ne? v klici neni imobilizer.
aha
skusime to jinak
musis najst ZKE IV modul je uplne najsirsi a je pred spolujezcem druhy od vrchu v druhej policke ak sa da tak povedat
mnel by mit cislo : 613583694XX XX=83 or 82
tri konektory bys mnel videt na nom kdyz koukas na 2. policku a na tom strednom musis najst pin 4
je to konektor X13253 ... 26 pinovy konektor (zlty alebo fialovy)
pin 4 je UNLOCK od jednotky dialkoveho or alarmu jinak ...
tu ked tuknes 12V na chvilku musi ti odeknout a navyse mas 94/11 takze odtial to musi ist aj na EWS (nie EAS II taj od 95) a to je imobolizer a zepnout vse ....
pin 19 je LOCK
jinak jeste muze ten neorigo alarm mit okruhy imobilizeru cize neco rozpinan a spinan jen to musis vystopovat tu ti neporadim ... od tej diody musis stopovat kablik minimalne jeden drutik musi jit k alarmu :O)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pon 14.11.2005 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
dobre zkusim to, tu krabicku tam mam je nahore a je nejvetsi, cisla budu vedet rano, ma 3 konektory, pod ni jsou jeste 2 mensi a na boku je takovy neco s konektorama , ale ty nejdou nikam strcit a ma to nejaky rele.
jsem amater, tak sorry za blby a polopaticky dotazy.
1/ takze dratem spojit kostru a pin 4, ktery jena nejvetsi krabicce a je to prostredni konektor a melo by se odemknout auto?
2/ jak poznam pin 4? je to znaceny? nemam zadny navody
3/ a kdy to spojit, kdyz auto hulaka enbo kdyz uz prestane hulakat a jen blika dioda?
4/ co je EWS? musim to vedet aby to jelo? nevim co je to ani kde to je
5/ alarm je asi origo
6/vystopuju to od diody a bude, ale doufam, ze nebudu muset rozdelat cely auto
otevru jen ridicovy dvere... kdyz to najdu, tak to muzu odpojit a melo by auto normalne jezdit?
diky za rady
jsem amater, tak sorry za blby a polopaticky dotazy.
1/ takze dratem spojit kostru a pin 4, ktery jena nejvetsi krabicce a je to prostredni konektor a melo by se odemknout auto?
2/ jak poznam pin 4? je to znaceny? nemam zadny navody
3/ a kdy to spojit, kdyz auto hulaka enbo kdyz uz prestane hulakat a jen blika dioda?
4/ co je EWS? musim to vedet aby to jelo? nevim co je to ani kde to je
5/ alarm je asi origo
6/vystopuju to od diody a bude, ale doufam, ze nebudu muset rozdelat cely auto

diky za rady
jordeeman píše:Radek178 píše:aha
skusime to jinak
musis najst ZKE IV modul je uplne najsirsi a je pred spolujezcem druhy od vrchu v druhej policke ak sa da tak povedat
mnel by mit cislo : 613583694XX XX=83 or 82
tri konektory bys mnel videt na nom kdyz koukas na 2. policku a na tom strednom musis najst pin 4
je to konektor X13253 ... 26 pinovy konektor (zlty alebo fialovy)
pin 4 je UNLOCK od jednotky dialkoveho or alarmu jinak ...
tu ked tuknes 12V na chvilku musi ti odeknout a navyse mas 94/11 takze odtial to musi ist aj na EWS (nie EAS II taj od 95) a to je imobolizer a zepnout vse ....
pin 19 je LOCK
jinak jeste muze ten neorigo alarm mit okruhy imobilizeru cize neco rozpinan a spinan jen to musis vystopovat tu ti neporadim ... od tej diody musis stopovat kablik minimalne jeden drutik musi jit k alarmu :O)
dobre zkusim to, tu krabicku tam mam je nahore a je nejvetsi, cisla budu vedet rano, ma 3 konektory, pod ni jsou jeste 2 mensi a na boku je takovy neco s konektorama , ale ty nejdou nikam strcit a ma to nejaky rele.
jsem amater, tak sorry za blby a polopaticky dotazy.
1/ takze dratem spojit kostru apin 4 a melo by se odemknout auto?
2/ jak poznam pin 4? je to znaceny? nemam zadny navody
3/ a kdy to spojit, kdyz auto hulaka enbo kdyz uz prestane hulakat a jen blika dioda?
4/ co je EWS? musim to vedet aby to jelo? nevim co je to ani kde to je
5/ alarm je asi origo
6/vystopuju to od diody a bude, ale doufam, ze nebudu muset rozdelat cely autootevru jen ridicovy dvere... kdyz to najdu, tak to muzu odpojit a melo by auto normalne jezdit?
diky za rady
jo ty ses rychlej :O) pochybuji ze drutek od ledky jede do dveri ...
daj maila na seba neco ti poslu ...
na pin 4 musis privest 12V to znamena nekde je najst vacsinou cerveny dratek :O) ale len prituknout spravit impuls
kdyz vyberes konektor stredny s EWS IV je tam znaceni 1.2.3 a tak dal :O)
jedna podstatna otazka predtym si mal dialkove osobitne anebo si stiskal knofliky na kluci ????
a ten mail skus neco ti poslu
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pon 14.11.2005 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jo ty ses rychlej :O) pochybuji ze drutek od ledky jede do dveri ...
daj maila na seba neco ti poslu ...
na pin 4 musis privest 12V to znamena nekde je najst vacsinou cerveny dratek :O) ale len prituknout spravit impuls
kdyz vyberes konektor stredny s EWS IV je tam znaceni 1.2.3 a tak dal :O)
jedna podstatna otazka predtym si mal dialkove osobitne anebo si stiskal knofliky na kluci ????
a ten mail skus neco ti poslu[/quote]
no ja u toho ted sedim, tak proto a taky porad hledam i na nemeckych forech a zatim nic.jasne poslu, takze mail je zebo€centrum.cz €= zavinac
¨ja vim, ze napovede do dveri, ale problem bude, kdyby to bylo nekde pod zadnima sedadlama, nedostanu se tam, protoze neotevru zadni dvere..tak jsem to myslel, pod zadni spodni sedackou to neni, tak je to jen na airbagy.
mel jsem dalkovy v klici-dva knofliky, kulaty a obdelnik, takze to bylo asi original i kdyz do auta bylo asi dodelavany pozdej a nebylo primo z vyroby.[quote][/quote]
daj maila na seba neco ti poslu ...
na pin 4 musis privest 12V to znamena nekde je najst vacsinou cerveny dratek :O) ale len prituknout spravit impuls
kdyz vyberes konektor stredny s EWS IV je tam znaceni 1.2.3 a tak dal :O)
jedna podstatna otazka predtym si mal dialkove osobitne anebo si stiskal knofliky na kluci ????
a ten mail skus neco ti poslu[/quote]
no ja u toho ted sedim, tak proto a taky porad hledam i na nemeckych forech a zatim nic.jasne poslu, takze mail je zebo€centrum.cz €= zavinac
¨ja vim, ze napovede do dveri, ale problem bude, kdyby to bylo nekde pod zadnima sedadlama, nedostanu se tam, protoze neotevru zadni dvere..tak jsem to myslel, pod zadni spodni sedackou to neni, tak je to jen na airbagy.
mel jsem dalkovy v klici-dva knofliky, kulaty a obdelnik, takze to bylo asi original i kdyz do auta bylo asi dodelavany pozdej a nebylo primo z vyroby.[quote][/quote]
Radek178 píše:jo ty ses rychlej :O) pochybuji ze drutek od ledky jede do dveri ...
daj maila na seba neco ti poslu ...
na pin 4 musis privest 12V to znamena nekde je najst vacsinou cerveny dratek :O) ale len prituknout spravit impuls
kdyz vyberes konektor stredny s EWS IV je tam znaceni 1.2.3 a tak dal :O)
jedna podstatna otazka predtym si mal dialkove osobitne anebo si stiskal knofliky na kluci ????
a ten mail skus neco ti poslu
no ja u toho ted sedim, tak proto a taky porad hledam i na nemeckych forech a zatim nic.jasne poslu, takze mail je zebo€centrum.cz €= zavinac
¨ja vim, ze napovede do dveri, ale problem bude, kdyby to bylo nekde pod zadnima sedadlama, nedostanu se tam, protoze neotevru zadni dvere..tak jsem to myslel, pod zadni spodni sedackou to neni, tak je to jen na airbagy.
mel jsem dalkovy v klici-dva knofliky, kulaty a obdelnik, takze to bylo asi original i kdyz do auta bylo asi dodelavany pozdej a nebylo primo z vyroby.
[/quote]
a este odemknout dvere ti de .. ci ne ? vsude kde je zamek otevres ne ?
a zadne neotvoris kdyz dvihnes cuplik neotvoris je ????
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pon 14.11.2005 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jordeeman píše:Radek178 píše:
a ten mail skus neco ti poslu
a este odemknout dvere ti de .. ci ne ? vsude kde je zamek otevres ne ?
a zadne neotvoris kdyz dvihnes cuplik neotvoris je ????
Dvere otevru jen klicem a neodemkne se cely auto(je tam central), odemcu tim klicem jen ridicovy dvere. nez jsem to nejak dojebal, tak tim klicem slo odemcit cely auto, ale nesmel jsem otevrit dvere, jak bych je otevrel, spustilo by to alarm, protoze kdyz jsem zamcel auto dalkou apak odemcel klicem, tak se spustil alarm a auto bylo zamknuto dalkou...takze jsem auto neotviral a otevrel kufr, ze vypnu baterku a alarm se stejne spustil a ted uz to nejde vubec odemcit bez toho, aniz by se spustil alarm.
jinak dalsi dvere vubec otevrit nejdou, kolik vytahnu, ale okamzite se sam stahne zpet, je to jak vzduchovy nebo ja bnevim co, proste to vathujes a citis odpor a jak to pustis, je to hned zpet a je to tak i u zbylych dveri vzadu i u spolujezdce. nejdou otevrit ani klickou zevnitr. posilal jsem ti mail, tak se podivej, nemam ty prilohy, jestli nejaky mely byt
Radek178 píše:jinak dalsi dvere vubec otevrit nejdou, kolik vytahnu, ale okamzite se sam stahne zpet, je to jak vzduchovy nebo ja bnevim co, proste to vathujes a citis odpor a jak to pustis, je to hned zpet a je to tak i u zbylych dveri vzadu i u spolujezdce. nejdou otevrit ani klickou zevnitr.
to je normalni.. je to zavreny dalkou na doublelock.. a snad by to melo jit otevrit postupem -> zvednout kliku, drzet a otocit klicem v zamku.. .ale nikdy jsem to nezkousel (nepotreboval) ...tak kdyby to bylo nejak jinak, tak at me nekdo opravi

toretto píše:Radek178 píše:jinak dalsi dvere vubec otevrit nejdou, kolik vytahnu, ale okamzite se sam stahne zpet, je to jak vzduchovy nebo ja bnevim co, proste to vathujes a citis odpor a jak to pustis, je to hned zpet a je to tak i u zbylych dveri vzadu i u spolujezdce. nejdou otevrit ani klickou zevnitr.
to je normalni.. je to zavreny dalkou na doublelock.. a snad by to melo jit otevrit postupem -> zvednout kliku, drzet a otocit klicem v zamku.. .ale nikdy jsem to nezkousel (nepotreboval) ...tak kdyby to bylo nejak jinak, tak at me nekdo opravi
zalezi od systemu ... starsi mneli 4 polohovy z toho jedna poloha 0
novsi len 3 polohy a jedna z toho nulova a vpravo zavriet a vlevo otevrit
a tie 4 polohove maju dve polohy do prava a ta posledna je spominany double lock to je ale len do 93 roku teda malo by byt
takze do kolkych poloh mozes tocit klucikom ?
strcis dnu a dolava raz a doprava raz?
alebo az dve do prava ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pon 14.11.2005 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
toretto píše:Radek178 píše:jinak dalsi dvere vubec otevrit nejdou, kolik vytahnu, ale okamzite se sam stahne zpet, je to jak vzduchovy nebo ja bnevim co, proste to vathujes a citis odpor a jak to pustis, je to hned zpet a je to tak i u zbylych dveri vzadu i u spolujezdce. nejdou otevrit ani klickou zevnitr.
to je normalni.. je to zavreny dalkou na doublelock.. a snad by to melo jit otevrit postupem -> zvednout kliku, drzet a otocit klicem v zamku.. .ale nikdy jsem to nezkousel (nepotreboval) ...tak kdyby to bylo nejak jinak, tak at me nekdo opravi
tak jsem to zkousel a to nejde.jak zvednes kliku a otocis klicem, tak se hned otevrou dvere, ale ne central.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pon 14.11.2005 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
jordeeman píše:toretto píše:Radek178 píše:jinak dalsi dvere vubec otevrit nejdou, kolik vytahnu, ale okamzite se sam stahne zpet, je to jak vzduchovy nebo ja bnevim co, proste to vathujes a citis odpor a jak to pustis, je to hned zpet a je to tak i u zbylych dveri vzadu i u spolujezdce. nejdou otevrit ani klickou zevnitr.
to je normalni.. je to zavreny dalkou na doublelock.. a snad by to melo jit otevrit postupem -> zvednout kliku, drzet a otocit klicem v zamku.. .ale nikdy jsem to nezkousel (nepotreboval) ...tak kdyby to bylo nejak jinak, tak at me nekdo opravi
zalezi od systemu ... starsi mneli 4 polohovy z toho jedna poloha 0
novsi len 3 polohy a jedna z toho nulova a vpravo zavriet a vlevo otevrit
a tie 4 polohove maju dve polohy do prava a ta posledna je spominany double lock to je ale len do 93 roku teda malo by byt
takze do kolkych poloh mozes tocit klucikom ?
strcis dnu a dolava raz a doprava raz?
alebo az dve do prava ?
tak jsem zpatky a zkousel jsem to, tak dvere neotevru ani kdyz odpojim baterku, proste jsou zamceny centralem.
jinak v tom navodu jsem nasel, ze mam mit klicek 4 polohovy, tj. 1 .0. 2. 3 a v poloze 3 se ma odblokovat alarm nebo central a nebo neco, nechapu proc, ale mam na aute pouze polohu 1.0.2
takze strcim dovnitr a do leva 1 a doprava taky jen jednou.
nevim uz co s tim, ty cisla co jsi posilal vcera, tak mam uplne jiny
a to takovyhle:
nejvetsi krabicka-3konektory-61358353095
stredni krabicka VDO 412230/1/02 BMW 65718352766
kdyz odpojim nejvetsi krabicku, auto normalne staruje a muzu odjet, ale neotevru zadne jine dvere. okno otevru.
ten pin 4 mam spojit ten na krabicce a nebo v pripojnem konektoru?
Radek178 píše:jordeeman píše:Radek178 píše:tak uz pisu znova a potrebuju vedet, jestli nekdo vite, kde je umistenej alarm na e36. odblokovat klickem v poloze 1 a po 15minutach zapnout to jaksi nejde. vite nekdo jak to deaktivovat a nebo kde ho smejda najit? houkacku uz jsem nasel, je pod pravym prednim svetlem a tak uz aspon muzu zkouset bez houkani(sakra ted me napadlo, jestli se kvuli tomu nekazi ten pokus s 15 minutama, nevite jestli alarm pozna, ze je odojena houkacka?). Hledal jsem pod palubkou a u ridice nic neni. U spolujezdce je spousta krabicek, ale asi to zadna nebude, protoze kdyz blika ta blba dioda a ja povypinam jednu krabicku po druhe, tak to stejne porad blika, takze bych tipl, ze je umistenej nekde jinde. Zbyva uz jen kufr a tam jsem to nikde nevidel a nebo pod zadnim sedadlem, tam se ale nemuu dostat, protoze nemuzu otevrit zadni dvere a vrsek sedadel nemuzu oddelat(spodek jde bez problemu). Diky za kazdou radu.
tak ja bych vystopoval drutiky od ledky ...jinak mas tam origo alrm ?
jaky je to rocnik auta ?
jinak ak mas origo a auto novsi jak januar 95 mas tam EWS II kontrol modul ten je pred spolujezcem za odkladacim priestorom uplne najnizsie zasunuty
s neho de povel na unlock a lock na najsirsiu krabicku v strede co je control modul zvany ZKEIV okrem jinych je to jednotka centralu atd.
modul prijmac/vysielac pro dalkove je pri volantetaky pati hran s relatkama a na boku ma zmineny vysilac/prijmac to je pro radio
Infra pokud je to infra je v zrkadle spatnom vnutri auta tym myslim :O)
pri tomto systeme vzdy ked das klucik do zapalovania a startujes prekoduju sa spolu ak ti to zblblo tak co ja vim baterka v kluciku (origo dalkove je v kluciku od bmw aj se svetlem) je na to postup jak se to da naprogramovat az vymenis batrku
jinak odpojena sirena by mu vubec nemnela vadit protoze na ni jde jen 12V cerveny kablik ktery de do alarmu a ten ji spina ze tam tych 12V plesne a cerny drutik=zem samozrejme a je mu jedno ci tam je anebo ne proste tam prcne 12V alebo 0
programovani klice:
radio: vojdi do auta
zavri dvere
zapni a vypni zapalovani
stlac a drz tlacitko otvor
do toho stlac aj tlacitko zavri 3 krat rychle v priebehu 10sekund jak drzis tlacitko otevri
pust tlacitko otevri
ledka mozna zablika pomalsie v aute ale mnelo by zamknout a odemknout auto
takhle by to mnelo
jinak ja nemam origo alarm z dalkovym ale jak privedes na pin unlock jednotky ZKE IV 12V na chvilku odemkne auto .... ale to ze ti nejde startovat ma na svedomi rozkodovany klic kdyz ho strcis do zapalovani
nevim malo informaci o aute
diky za navod, ale problem je ten, ze mam obycejny klic, ted nemam klic s dalkou. ten s dalkou jsme ztratil a jak uz jsem psal, tak jsem zatim s dalkou nekupoval, protoze jsme nevedeli, jestli nekdo menil zamky. alarm by mel byt origo a auto je 11/94, ale alarm je tam pravdepodobne dodelavanej dodatecne. pod palubkou u spolujezdce jsou takovy 3 krabicky, tak ta nejvic nahore a nejvetsi je ona? auto bylo zamknuty dalkou a odemceny obycejnym klicem a prave vse blokuje alarm. u e34 pry staci na 15 minut dat klic do polohy 1 a je to , prestane blikat dioda a muzes startovat, u mne tohle nejde, prece musi byt i neco podobneho na e36, ne? prece nemusis kvuli tomu, ze uz nemas klic s dalkou kupovat novy alarm a jeste novy klic? vis jak to ted myslim, ne? v klici neni imobilizer.
btw, klic a jeho funkce maj souvislost i s jednotkou karoserie takze nakodovat ho tim popsanym zpusobem neni mozny vzdy.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pon 14.11.2005 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Speedy píše:To by bylo moc jendoduche, aby po odpojeni alarmu šlo odjet. Jinak ta jendotka by mohla byt pod volantem. ALe fakt nevim presne, origo alarm jsem v aute nemel.
tak ti reknu, ze to jde, ted jsem to zkusil, nevim sice jestli jsem odpojil alarm, ale je to ta nejvetsi krabicka za skrinkou v palubce u spolujezdce a ma cislo 6135835095 . kdyz to odpojis, nejde odemcit vubec nic mimo ridicovych dveri , ale odjedes s autem
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 37
- Registrován: pon 14.11.2005 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Hotovo , odblokovano. bylo to strasne jednoduchy, "jen" musite vedet kam sahnout. Musim slozit obrovskou poklonu Jordeemanovi
. Auto nevidel a po telefonu poradil, ktery pin na kterem konektoru spojit. Po mym 14 dennim litani a shaneni a prolizani diskusi, s nulovym vysledkem, to mel vyreseny behem 5-10 minut. Asi by mu meli zdejsi moderatori "postavit " pomnik 

