Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Snížený výkon

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
tomas80
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: stř 08.03.2006 01:00

#1 Příspěvek od tomas80 »

Ahoj všem. Vím, že už se tady o tom hodně diskutovalo, ale nějak jsem nenašel tu "svou" diagnozu. Mam 320D E46, poslední dobou mi to dělá nemilou věc. Jakmile dám maximum plynu, tahne to podstatne míň než tomu je běžný. Na začátku je zátah, ale pak to zvadne a zátah je minimální. Pokud uberu a znovu přidám tak se to většinou chytne. Pokud sleduju ekonoměr, je vydět, že při ztrátě výkonu tak jde míň nafty. Čím by to mohlo být? Myslíte, že by mohlo být zanešený palivový filtr nebo nějaká podobná blbost.
Mám najeto 110k km.

Díky za radu,
Tomáš
Slid
Registrovaný
Příspěvky: 4511
Registrován: pát 05.11.2004 01:00

#2 Příspěvek od Slid »

kouknul bych na palivový filtr jako první :wink: jak ho tam máš dlouho?
tomas80
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: stř 08.03.2006 01:00

#3 Příspěvek od tomas80 »

pres 2 roky...
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha

#4 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

nevim jak u nafty, ale kvalitni benzinovy filtr snese 80kkm. ale bohuzel naftaky neznam.
JRC
Registrovaný
Příspěvky: 48
Registrován: pát 15.10.2004 00:00
Bydliště: Praha 10

#5 Příspěvek od JRC »

Naftovej filtr je u dieselů jedna z prvních věcí na výměnu při potížích. Může snést i těch 80t, ale taky se může ucpat během pár km třeba po natankování nafty s vodou. Určitě vyměnit a pak zkoušet dál. Nejlepší je ho měnit preventivně před zimou (ale samozřejmě i podle ujetých km).
picek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: úte 07.06.2005 00:00

#6 Příspěvek od picek »

tomas80 píše:Ahoj všem. Vím, že už se tady o tom hodně diskutovalo, ale nějak jsem nenašel tu "svou" diagnozu. Mam 320D E46, poslední dobou mi to dělá nemilou věc. Jakmile dám maximum plynu, tahne to podstatne míň než tomu je běžný. Na začátku je zátah, ale pak to zvadne a zátah je minimální. Pokud uberu a znovu přidám tak se to většinou chytne. Pokud sleduju ekonoměr, je vydět, že při ztrátě výkonu tak jde míň nafty. Čím by to mohlo být? Myslíte, že by mohlo být zanešený palivový filtr nebo nějaká podobná blbost.
Mám najeto 110k km.

Díky za radu,
Tomáš


Který to máš měsíc a rok výroby?Jestli máš model od 4/04 výš,tak těch problémů může být mraky.Vlastní zkušenost.

Příčinou může být egr ventil,elekronický ovladač egr ventilu,elektr.ovládač turba,čerpadlo paliva,filtr paliva,váha vzduchu,nebo starý nepovedený software.
Nejlepší je zajet na diagnostiku,a pokud nic nenajdou,můžu poradit dál.
tomas80
Registrovaný
Příspěvky: 8
Registrován: stř 08.03.2006 01:00

#7 Příspěvek od tomas80 »

diky, asi se jako prvni vrhnu na ten filtr...
picek
Registrovaný
Příspěvky: 76
Registrován: úte 07.06.2005 00:00

#8 Příspěvek od picek »

tomas80-Potom dej vědět jak to dopadlo,celkem mě to zajímá.
Odpovědět