sam za sebe si predstavuju nalejt do nadrze nejakou sracku za vaze vodu....
po jaky dobe menite ten filtr??? mam takovej divnej obav ze pri mych 220tkm jeste menenej nebyl...
Já mám pocit na 180tis stejnej. A v pondělí jdu na olej + filtr, brdovka, palivovej filtr,ale zajímá mě co se myslí tím odvodnit.Nikdy jsem to neslyšel.
sam za sebe si predstavuju nalejt do nadrze nejakou sracku za vaze vodu....
Filtr u dieselu má odvodňovací šroub na spodu filtru. Funguje totiž i jako odlučovač vody z nafty. Já měním každej rok před zimou...(těch pár korun...)
A sračky do nádrže jsou podle mě jen drahá volovina... (kromě pár kapek značkových aditiv do nafty v zimě). Nejlepší je vyčištění nádrže, když už tam něco máš...
Čili chápu to dobře, vypouštět naftu s bordelem dokud neteče čistá nafta nebo je nějaká doba jak dlouho se to má nechat vypouštět?No a pak dát nový filtr.
Když měníš naftovej filtr, tak to těleso rozděláš, starej filtr vyndáš a ten zbytek nafty z toho tělesa i s případným bordelem a vodou vypustíš tím vypoušťákem. Pak dáš novej filtr, zaděláš, napumpuješ naftu a frčíš
sam za sebe si predstavuju nalejt do nadrze nejakou sracku za vaze vodu....
po jaky dobe menite ten filtr??? mam takovej divnej obav ze pri mych 220tkm jeste menenej nebyl...
Já mám pocit na 180tis stejnej. A v pondělí jdu na olej + filtr, brdovka, palivovej filtr,ale zajímá mě co se myslí tím odvodnit.Nikdy jsem to neslyšel.
u nafty se odvodnuje, je tam právě ten odvodnovač a výpustní šroub, ovšem třeba na většine transitů se mění filtr dřív než je co odvodonovat, u BMW nemám zkušenost. ale myslm že to bude same. na druhou stranu může při mytí něco prolnout kolem víčka do nádrže apod. takže bych to třeba zkusil.
Já bych měl taky takovou prosbičku.Nemáte tady někdo odkaz na návod k výměně palivového filtru u šestihrnku36 benzína?
Je tam dole docela těsno u toho bloku.
Díky
mira2 píše:Já bych měl taky takovou prosbičku.Nemáte tady někdo odkaz na návod k výměně palivového filtru u šestihrnku36 benzína? Je tam dole docela těsno u toho bloku. Díky