Mám problém, jedná se o nefunkčnost ručičkového měření momentální
spotřeby paliva který se nachází v dolní polovině otáčkoměru(Je
trvale na nule při jakékoli akceleraci).Chtěl bych vědět jak tuto
nefunkčnost odstranit,či vysvětlit postup .Otáčkoměr i tachometr
jsou plně funkční. Jedná se o BMW 318i (E46) rok výroby 2000.
Moc děkuji za pomoc.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nefunguje ukazatel moment.spotrebyE46
som nový majitel E 46 asi 3 dni a tiež mi nejako blbne tá aktuálna spotreba, väčšinou v meste, ručička sa chová dos divne niekedy vyletí až za maximálnu spotrebu a zostane tam aj keď vyradim do neutrálu. alebo niekedy spadne na nulu a nepohne sa aj keď už mám zaradenú rýchlosť a rozbieham sa. Mimo mesta a na dialnici (čiže pri väčšej rýchlosti ) ide v poriadku je to normálne?
Ďakujem
Ďakujem
kark píše:som nový majitel E 46 asi 3 dni a tiež mi nejako blbne tá aktuálna spotreba, väčšinou v meste, ručička sa chová dos divne niekedy vyletí až za maximálnu spotrebu a zostane tam aj keď vyradim do neutrálu. alebo niekedy spadne na nulu a nepohne sa aj keď už mám zaradenú rýchlosť a rozbieham sa. Mimo mesta a na dialnici (čiže pri väčšej rýchlosti ) ide v poriadku je to normálne?
Ďakujem
Za roh(pres 30l) vyleze pri akceleraci nebo kdyz stojis na miste nebo pomalu jedes. 0 ukazuje, kdyz brzdis motorem z otacek vyssich nez asi 1500(dokud ot nespadnou pod 1000). Pokud to funguje jinak, tak je tam nejaky problem.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1230
- Registrován: pon 08.11.2004 01:00
- Bydliště: Praha - Diagnostika a kodování
Speedy píše:kark píše:som nový majitel E 46 asi 3 dni a tiež mi nejako blbne tá aktuálna spotreba, väčšinou v meste, ručička sa chová dos divne niekedy vyletí až za maximálnu spotrebu a zostane tam aj keď vyradim do neutrálu. alebo niekedy spadne na nulu a nepohne sa aj keď už mám zaradenú rýchlosť a rozbieham sa. Mimo mesta a na dialnici (čiže pri väčšej rýchlosti ) ide v poriadku je to normálne?
Ďakujem
Za roh(pres 30l) vyleze pri akceleraci nebo kdyz stojis na miste nebo pomalu jedes. 0 ukazuje, kdyz brzdis motorem z otacek vyssich nez asi 1500(dokud ot nespadnou pod 1000). Pokud to funguje jinak, tak je tam nejaky problem.
Jsem myslel, že u e46 je na ekonoměru maximální hodnota 20.