Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

netáhne 330i

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
kenzee
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 15.12.2005 01:00
Bydliště: Boskovice

#1 Příspěvek od kenzee »

zdarte,
nejede mi auto tak ja bych si predstavoval.Nejdriv zacalo zlobit, ze se mi zdalo ze ma asi tak o sto koni mene.Delalo to jen nekdy.Spis to nejelo nez jelo.Po diagnostice jsem vymenil obe cidla vacky.Problem se zdalo ze se vyresil,ale ne.Ted to aspon vice jede nez nejede,ale opravdu tam jeste neco je.Proste to je takove mrtve.3 hodiny jezdim sadu a jede jak pila,krasne toci az do konce,pak se nekde zastavim,zdechnu,nastartuju a mrtvo..Ale prestane jet i za jizdy,je to citelne.Dokonce se mi zda,ze kdyz zrovna nejede,ma i takovy hlubsi zvuk.Jeste se mi tak 1x za 6 startovani nechytne "na brnk",ale tak po druhe,treti sekunde.

Diagnostika jeste hlasi,ze mam vadne cidlo pedalu spojky (ktere tam ani neni),ale s tim si myslim ze problem nesouvisi.
Mam novy KN filtr (normal inbox),vymeneny vsechny svicky.
Tankuju Shell V-power 95.

diky za pripadnou pomoc. :(
Uživatelský avatar
matal Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 12993
Registrován: pon 23.08.2004 00:00
Bydliště: Tišnov
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od matal Moderátor »

A co váha vzduchu?
Někdo potřebuje auto, já má dvě BMW..
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od castro »

svíčky?

co voda v oleji, nic nemizí/přibývá?
droban
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: pát 23.06.2006 00:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od droban »

taky bych rekl vaha vzduchu,ona kdyz je nekdy spatna tak ju diagnostika nemusi nahlasit,zkus ju odpojit melo by to jet trocha jinak a meli by kolisat otacky a nemeli by se projevovat ty zmeny vykonu,
kenzee
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 15.12.2005 01:00
Bydliště: Boskovice

#5 Příspěvek od kenzee »

diky za odpovedi.

- vaha si nemyslim, meli jsme to pripojene a tlacila dost, ale za odpojeni nic nedam, to vyzkousim.

- svicky mam nove, ne origo bosch, ale ngk tusim platinum, jsou to ale podle kodu stejne jako ty stare co tam byly, tzn od vyroby. ale v posledni fazi je jeste asi zkontroluju, mrknu jestli budou opalene, jestli neni nejaka mrtva

dneska to zas nenaskocilo poprve a hned to vubec nejelo, jelo to jak 1.6ka.

-olej je v pohode, papa jako vsechny 330ky : ), obcas za par tisic trosku doleju (mobil 5w-50)
kenzee
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 15.12.2005 01:00
Bydliště: Boskovice

#6 Příspěvek od kenzee »

tak vypojenim vahy to jelo tak o tretinu hur a ruzne to vynechavalo. pak jsem ji jeste zkusil proprat v benzinu, jestli to neni zasrate od oleje z toho sport filtru, ale vysledek stejny.

dokonce se mi dnes stalo to, ze ne ze to nechytlo na brnk, ale jakoby to chytlo, hned zdechlo a hned zas chytlo, cca pul sekundy mezi tim. kurnik to jsou mi zahady..
bas2
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: stř 11.04.2007 00:00

#7 Příspěvek od bas2 »

Tlak benzinu ci benz. filter je OK?
kenzee
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 15.12.2005 01:00
Bydliště: Boskovice

#8 Příspěvek od kenzee »

benz. filtr najdu kde? muzes mi dat odkaz na ETK? tlaky zmerit predstavuje jak velky problem? udela mi to bezny servis?
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#9 Příspěvek od Diablo330Ci »

Tak presne tenhle problem mam taky a dost me zajima cim to je?Vycistil jsem vahu a stejny jeste zkus vycistit skrtici klapku a volnobeznej ventil...To jsem jeste nedelal.Taky si myslim ze to je neco s palivem protoze kdyz vemu OMW 100okt treba za 500kc tak je to ok jako kdyby to bylo tlakem nebo proste ze to chce 98okt benzin a vic!Vem tu 100okt OMW a uvidis!Beru ji ted asi 1 mesic a vcera vecer mi to udelalo jednou za tu dobu.Rano zase jede normalne.Presne jak rikas Ty jednou to nechytne a hned to jede jak 150 konove auto!!!Chcipa to pri rozjezdech a nejde za plynem!!!Jo a zkus ten palivak!Jsem zvedavej jak to vyresis kdyz tak dej vedet prosim.
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#10 Příspěvek od Diablo330Ci »

Tady je palivovej filtr a mel by byt nekde v pulce auta na podvozku spis k levemu prednimu kolu:)

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=10

Taky jsem ho jeste nemenil tak si myslim ze to muze byt na 90% tim.
kenzee
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 15.12.2005 01:00
Bydliště: Boskovice

#11 Příspěvek od kenzee »

100ku zkusim vzit zitra, beru shell 95 vpower, protoze jsem cetl v nejakym nemeckym testu, ze pro toto auto je to vhodnejsi palivo, nez 100 oktan. 100 jsem uz parkrat bral a nezdalo se mi, ze by to jelo nejak lepe.

pres tyden jsem v praze, takze vyresim prd, ale uz mam domluveno, ze mi na to vlitne jeden expert ze Svitav, ktery ma doma nekolik e46, takze na to stopro musi prijit. poznatky (filtr, tlaky..) mu predam a pak az to vyresi (doufam), tak to sem urcite napisu.

ach jo a to jsem to kupoval mimo jine i proto, ze jsem byl otravenej z problemu novejch tdi. :roll:
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#12 Příspěvek od Diablo330Ci »

Jasny tak pak dej vedet.Jo to se Ti nedivim ale bude to nejaka nemoc 330i o ktery nikdo jeste nevi???Bude to nejaka blbost....Doufam:)
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od castro »

stalo se mi nedávno něco podobného. Auto sice jede super ale neni to co bývalo, sešlápnu pedál a auto sice zrychluje ale netlačí do sedačky jako dřív. Po natankování shitu u OMW ( Praha - Hornbach Řepy ) kde se mi po startu klepal celej motor, jsem někam jel a chtěl vzít VPower 95, takže jsem jel na shellku už s uplně prázdnou nádrží. Mam pocit že se museli z nádrže do filru natáhnout nějaké nečistoty protože ani na VPower 95 auto nejede o moc lépe, takže doufám že výměna toho filtru to zpraví... :(
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#14 Příspěvek od Maslista »

tak nevím jestli mám stejný problém jako vy, ale taky mi občas příjde, že nejede jak má šlapu mu na krk a zrychlení je takové neslané nemastné.. jindy zase naopak tlačí jak kráva... stejný jev jsem již sledoval na několika M52... :?

jinak ještě se mi projevuje jedna zajímavost a to při akceleraci z nízkejch otáček.. šlápnu plnej knédl motor začne nabírat otáčky cca kolem 2000ot/min jakoby škubne a víc přidá to samé se koná ještě asi kolem 3000 a 4500 prostě jako by tam vždy po tom škubnutí přiskočilo pár vraníků.. stává se to pouze s plným plynem a na kvalty 1 a 2 kdy ty otáčky letí prudce vzhůru..
Diablo330Ci
Registrovaný
Příspěvky: 777
Registrován: úte 31.10.2006 01:00
Bydliště: Praha

#15 Příspěvek od Diablo330Ci »

To Maslista:Tak presne tohle mi udela obcas taky!Jako by kopanec ale nic neproklouzne.Ze by casovani Vanosu?
kenzee
Registrovaný
Příspěvky: 73
Registrován: čtv 15.12.2005 01:00
Bydliště: Boskovice

#16 Příspěvek od kenzee »

kurna borci, kdyz nad tim uvazuju, uvedomuju si, ze me to tez nekolikrat udelalo, ale byva to kdyz mi to "zrovna nejede" a spis tak na trojku, proste chci nahle rychle pridat, v nizkejch otackach dam plnej plyn, trosku v tom trhne a pak to line pridava.

nemate nekdo carsoft diagnostiku v praze? to nevydrzim do vikendu, chci prvne prubnout ji a pak az zkusit vymenit ten palivak.
Maslista
Registrovaný
Příspěvky: 706
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří

#17 Příspěvek od Maslista »

vanos to nebude páč jeho nastavení je buď ON nebo Off

na diagnostice jsem byl dvakrát.. nejprve jasná závada lambda.. po té když jsem ji chtěl nechat vyměnit tak všechny v pohodě a že prej možná váha vzduchu... tak nevím... po odpojení váhy to jelo úplně mizerně.. :?
Toydolls
Registrovaný
Příspěvky: 575
Registrován: čtv 30.09.2004 00:00

#18 Příspěvek od Toydolls »

Tohle je opravdu tezky - myslim si,ze ani Carsoft nerekne (bavili jsme se o tom uz pres SZ). Nemusi to totiz nutne byt styl - tohle cidlo je vadne - vymena a vse je OK

Pravdepodobne by to chtelo nejakyho smata co ma zkusenosti a merit hodnoty za jizdy. Ve vysledku bude mozna nejlevnejsi zajet do BMW, samotneho by me zajimalo kde muze byt chyba.

Teoreticky by to mohl byt i Vanos - kdyz blbne,pak auto spatne startuje, ztrati XY kroutaku a nejde tak do otacek (ale to by delalo furt). Spotreba se vyrazne zvysi. Pravda je,ze to neni levna zalezitost,ale zase to neni obvykla zavada.
Nebo je to vice zrad, ktery vzajemne na sebe maji vliv.

==
Znamemu se trebas ve vlhku auto zacne uplne jinak chovat.
me se zase zda,ze me to moc nejede a uz ani nevim zda si to vymyslim nebo ne-dle sprintu to zas odpovida

Pravda ovsem je, ze pozoruji ubytek vykonu jak u 323i tak u 3.0i presne mezi 3500-4000 ot. Neni to razantni,ale citim to a ve dvou autech s ruznyma motoroma je to divne.
jbedan
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: úte 05.06.2007 00:00

#19 Příspěvek od jbedan »

bas2 píše:Tlak benzinu ci benz. filter je OK?


mel jsem podobnej problem a byl v haji regulator tlaku benzinu na vstrik rampe,ale bylo to na 325i
jbedan
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: úte 05.06.2007 00:00

#20 Příspěvek od jbedan »

ja bych zkusil jit po tlaku benzinu.Zkus cerpadlo a regulacni ventil na vsrikovaci rampe.
Odpovědět