Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
ABS-nefunguje
Zdar chlapi, mohl by mi někdo poradit?
Nefunguje mi ABS. Byl jsem u mechanika u nás (má dignostiku bosch) a nedokázal se s abs přes diagnostickou zásuvku ani spojit.
S ŘJ motoru se přitom spojil bez problémů.
myslíte že mám zajed na diagnostiku přímo do Renocaru? Nebo poraďte někoho osvědčeného z Brna a okolí.
A ještě jeden dotaz:
Brzy mě čeká technická a když abs do té doby neopravím poznají to na stk až budou zkoušet brzdy? Jinak mám vepředu nové kotouče vč. destiček a vzadu nové pakny i bubny takže jinak brzdy OK.
Díky za rady.
Nefunguje mi ABS. Byl jsem u mechanika u nás (má dignostiku bosch) a nedokázal se s abs přes diagnostickou zásuvku ani spojit.
S ŘJ motoru se přitom spojil bez problémů.
myslíte že mám zajed na diagnostiku přímo do Renocaru? Nebo poraďte někoho osvědčeného z Brna a okolí.
A ještě jeden dotaz:
Brzy mě čeká technická a když abs do té doby neopravím poznají to na stk až budou zkoušet brzdy? Jinak mám vepředu nové kotouče vč. destiček a vzadu nové pakny i bubny takže jinak brzdy OK.
Díky za rady.
-
-
- Kontaktovat uživatele:
castro píše:pořádná diag. by myslim měla říct které čidlo je vadný. To pak vyměnit.
četl jsem tady něco o proměření čidla ohmmetrem? to funguje nebo je to jenom blábol, přijde mi že něco na tom je? tak bych klidně zkusil i to. jen tak mimochodem, kde se u e36 zapojuje kabel pro diagnostiku? nikde jsem si zásuvky nevšiml, je fakt že jsem po ní nepátral..

Jendix píše:castro píše:pořádná diag. by myslim měla říct které čidlo je vadný. To pak vyměnit.
četl jsem tady něco o proměření čidla ohmmetrem? to funguje nebo je to jenom blábol, přijde mi že něco na tom je? tak bych klidně zkusil i to. jen tak mimochodem, kde se u e36 zapojuje kabel pro diagnostiku? nikde jsem si zásuvky nevšiml, je fakt že jsem po ní nepátral..