Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E34/E36/E39(TD a TDS a E39 2,0D/2,5D/3,0D)

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Roman1975
Registrovaný
Příspěvky: 3
Registrován: čtv 08.11.2007 01:00

#1 Příspěvek od Roman1975 »

Pokud Vám auto s tímto motorem při vyšších otáčkách netáhne, máte pocit, že Vás něco brzdí a už jste vše prohlédli a auto má najeto přes 200tis. odešlo Vám podávací čerpadlo v nádrži, tento problém se projevuje také tím, že pokud máte málo nafty v nádrži cca kolem 10-15litrů, palivový systém se zavzdušňuje a následně se nechce vytáčet motor.Můžete to pozorovat na hadičce, která vede z pal. filtru do čerpadla, tvoří se tam bubliny.Vzhledem k tomu že jsem tento problém před několika lety objevil u svého tds E34 a stále mne z okolí spoustu známých volá, co s tím, tak jsem se rozhodl to uveřejnit a samozřejmě pomoct, už jsem po známých vyměnil asi pět čerpadel vždy jde pouze o naftová auta(E34/E36/E39), kde je potřeba ve větších otáčkách více nafty.Takže problém je ten, u čerpadla v nádrži dojde k opotřebení uhlíků komutátoru a tím konec jeho funkce.Takže rozdělat a vyměnit cena se pohybuje od 1900kč do 2500kč myslím toho nového čerpadla, protože staré se v žádném případě nevyplatí! můj mail info@prodejvyfuku.cz[/b]
Odpovědět