turbo neni nereálny, dá se při určitym tlaku aplikovat na sériovej motor, bez větších úprav, ani to neni až tak pekelně drahá zaležitost, pokud máš známé.. Nicméně pokud to chceš opravdu znát, turbo je jedinou vychozí variantou.
Dík moc, jelikož jsem ale v této problematice amatér tak mi to prosímtě trochu rozveď. Např kompresor a turbo je jedno a to samé? Jedná se mi přesně o to co jsi napsal aby se nemuselo nijak zásadně zasahovat do motoru jinýma úpravama a aby to nebylo pro ten motor moc velká zátěž aby nezačaly odcházet díky tomu jiné věci. Zkrátka abych tam nehodil turbo nebo kompresor a díky tomu mi odcházely jiné věci na autě které by byly finančně náročné. A jinak kde by jsi se po tom poohlížel případně odkaz a kolik to stojí. Díky moc. Nemusím mít žádný extrém ale chtěl bych z té mé 328ci dostat tak 250koní cca
tak podle me je nejlevnejsi kompresor,upravy jsou nejmensi...hodne pouzivaj kompresory treba z mercedesu.Jinak hlavni rozdil rozdil mezi turbem a kompresorem je ten,z eturbo je ziveny z vyfukovych plynu,tlak zacne davat az ve vyssich otackach.....kompresor je ziveny nejakou remenici,takze vlastne samotnym vykonem motoru,ale tlaci okamzite,takze vysledek je takovej,ze s kompresorem mas obrovskej zatah odspodu,s turbem az po chvili a ve vysokejch otackach
Tak podle toho co jsi napsal se mi jeví líp ten kompresor a pokud ještě je to nejmenší zásah do auta tak to je super. má s tím tady někdo zkušenosti? kde bych měl hledat abych si zjistil cenu atd. Prosím doporuč mi kam se mám mrknout abych věděl co a jak. jinak díky moc
no turbo hlavně zabíra podle stanovenyho tlaku kterej je zase podle kompresního poměru v motoru, takze turbo tam zabírá až se otevře takzvaná "westegate" nebo jak se to píše, výhodou turba je taky spotřeba, když jej někdo uděla profi, a pojedeš do určitejch otáček, určitě bude spotřeba menší než u kompresoru. Takze vykon použiješ maximalní jen kdyz potrebujes, naco to tam hnát pořád
sebastianbride píše:Tak podle toho co jsi napsal se mi jeví líp ten kompresor a pokud ještě je to nejmenší zásah do auta tak to je super. má s tím tady někdo zkušenosti? kde bych měl hledat abych si zjistil cenu atd. Prosím doporuč mi kam se mám mrknout abych věděl co a jak. jinak díky moc
kompresor se jeví jak čim líp, nejvíc se používá turbo na tyhle upravy tzv. uzavřenejch N/A motorů, nejsem v tomhle oboru profík ,ale nějaky kamarády mám. Zásahy tam nejsou absolutně žádny, jak mi bylo řečeno přímo na 328 krom instalace samotnyho turba na vyfuk a intercooleru
sebastianbride píše:a o kolik se tak zvýší spotřeba u turba a o kolik u kompresoru? A kolik to teda stojí? A kde se to dá sehnat?
spotřebu ti nikdo neřekne, sehnat se to dá kdekoliv a jakkoliv, závisí to na požadovanym výkonu, takovy turbo a pak ti to musí někdo udělat, vzhledem k tomu, že 328 nepotřebuje měnit kompresní poměr do nějaké barové hranice, tak odhaduju že i s prací se dá vejít s 40 000, ale musel bych se zeptat, abych ti tu nekecal.
sebastianbride píše:Tak se alespoň prosím poptej kde něco tahovýho shánět a kolik cca to stojí? někoho kdo by to zvládl tam namontovat snad tady nebo v okolí najdu
ty ale nechapes, ze tohle odhadnout nejde, musis si promluvit stim, kdo ti to bude dělat, podle toho se vybíra turbo a nasledně další součástky. Jestli ti jde o peníze, tak tyhle upravy levny nejsou, stim se smiř, může to bejt od 30ti do stovky.
sebastianbride píše:a jéjej , ten poslední příspěvek jsi mi neměl psat
to se ale stává u hardboostu, nevim jak moc šikovnejm rukoum to svěříš.. 50 hp moc neni, tlak velkej nebude, šikovnej člověk to neposere. ALe když už bych do toho vrazil takovy prachy, šel bych alespoň na 100 hp , když už, tak už