Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Ztráta výkonu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
miki

#1 Příspěvek od miki »

Zdravím, mám takový problém u E36 316 rv. 98. Při jízdě pod 2000 ot./min je to skoro neznatelné. Ale při jízdě nad 3500 ot./min motor začne ztrácet výkon a ekonoměr se začíná pohupovat mezi 10l a 7l, jako by ten motor na vteřinu táhne jak má a na vteřinu jako by ztratil tak 20PS. A když budu držet plyn pořád stejně, prostě sním ani nehnu, tak to naprosto pravidelně ztrácí výkon a ekonoměr se pohupuje podle tý ztráty,ale otáčky ukazujou co mají a ty neblbnou. Byl jsem na diagnostice v BMW servise a na nic nepřišli, že je to prý vše v pořádku a váha vzduchu je taky dobrá. Prosím opomoc, předem děkuji.
miki

#2 Příspěvek od miki »

Nikdo mě neporadí? :oops:
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od patras Čestný člen »

poradi jdi na diagnostiku !
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
zamic
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 20.03.2008 01:00

#4 Příspěvek od zamic »

Ahoj mám naprosto stejnej problém. Diagnostika nehlásí vůbec nic a typ ze servisu je ucpanej katalyzátor, porř. lambda sonda.
xSAFA
Registrovaný
Příspěvky: 3460
Registrován: sob 21.07.2007 00:00
Bydliště: Přerov
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od xSAFA »

patras píše:poradi jdi na diagnostiku !


:roll: Píše že na ni byl v BMW... Ale přijde mi dovný že vůbec na nic nepřišli.... :?
miki

#6 Příspěvek od miki »

Na diagnostice jsem byl přímo v BMW servisu v německu a zkoušeli i váhu vzduchu a je vše v naprostém pořádku. A ta sranda tam stojí 83eur. Jeli to i projet, vysvětloval jsem mu jak stim má jet, že ten plyn musí držet delší dobu ve stejný poloze, aby to začlo dělat a ten blb stim jel do města, kde musíš pořád řadit a brzdit a to nedělá a samozřejmě přijel zpátky, že to nic nedělá a že bych tam auto musel nechat jestli na něco přijdou.No akdyž mě řekl cenu za tu diagnostiku tak jsem si radši auto vzal zpátky.
miki

#7 Příspěvek od miki »

No já stim byl před měsícem na technický a to bych asi emisema neprošel si myslim, kdyby byl ucpanej katalyzátor a nebo vadná lamba sonda.A na emisích mi neříkal nic že by byly špatný hodnoty.
zamic
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: čtv 20.03.2008 01:00

#8 Příspěvek od zamic »

To máš pravdu to by ty hodnoty asi moc přiznivý nebyly. Jinak jsem se bavil se známým a dal mi typ na palivovej filtr tak už se na něj chystám.
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od patras Čestný člen »

ucpanej kat emise nezvetsuje ..naopak :)
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
miki

#10 Příspěvek od miki »

Kdyby to byl ten ucpanej kat, to znamená výměna za novej co?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#11 Příspěvek od Killca »

vymena za novej no, ale jinak muze to byt i ten benzinovy filtr, mooozna teoreticky, ze by ti obcas krachlo benzinove cerpadlo nebo nedopalila svicka, to pak muze byt i svickovym kabelem nebo civkami
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
miki

#12 Příspěvek od miki »

Tvrdil mě že kabely i svíčky jsou taky dobrý, pak už nezbejvá než jít po palivový soustavě.
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od castro »

miki píše:Tvrdil mě že kabely i svíčky jsou taky dobrý, pak už nezbejvá než jít po palivový soustavě.


vyměň palivovej filtr ( otázka asi 700,- ) a nechal bych přeměřit tlak v palivový soustavě...
miki

#14 Příspěvek od miki »

Jasan udělám to a dám vědět.
miki

#15 Příspěvek od miki »

To přeměření polivové soustavy dělají běžně v každém servisu ? Nebo nějakej speciální co se stím přímo zabývá.
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od HanzE3 »

Mám stejnej problém, do 2tis. Ot. to jede normálně, od dvou výš se to dusí a střílí do výfuku, je to uplně mrtvý.Palivák jsem dal novej, váhu vyčistil, vyměnil všechny spuchřený hadice. Pořád stejný.
miki

#17 Příspěvek od miki »

Mě to do vejfuku nestřílí, ale už to dělá i pod 2000ot/min. Vteřinu táhne jak má a na vteřinu vynechá , ale musim držet plyn pořád stejně a když je to studený tak to jede ůplně normálně jen se to trochu ohřeje tak začne vynechávat. Palivovej filtr mam už obědnanej tak ho vyměním a uvidim co se bude dít.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#18 Příspěvek od Killca »

HanzE3 píše:Mám stejnej problém, do 2tis. Ot. to jede normálně, od dvou výš se to dusí a střílí do výfuku, je to uplně mrtvý.Palivák jsem dal novej, váhu vyčistil, vyměnil všechny spuchřený hadice. Pořád stejný.

u tebe bych to ale uz typl na to palivovy cerpadlo, mozna svicky nebo civky, nebo ze by vstrik, ale svicky ci civky by to mohlo odhalit na diagnostice, cerpadlo by chtelo zmerit tlak
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
HanzE3
Registrovaný
Příspěvky: 412
Registrován: stř 07.11.2007 01:00
Bydliště: Praha 10
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od HanzE3 »

Nedalo mi to a rozebral jsem komplet váhu a vykoupal ji v lihu a vyfoukal, už to jede, ale pod 4tis./ot. je to stejně divný od 4 výš jak kdybys to nakop a auto vystřelí a kolem 5,5ot. se to zadusí a pak zas jede.. :Confused2: :sad2:
mirda
Registrovaný
Příspěvky: 71
Registrován: sob 20.10.2007 00:00

#20 Příspěvek od mirda »

mam hodně podobnej problém na íesu. Myslel sem že to je vejfukem, byl tam nějakej jinej, ale komplet jsem ho vyměnil za originál co tam má bejt a furt zhruba stejný. Vyměnil sim i svíčky za předepsaný i palivovej filtr. Tak od 3 do 5,5 tisíc ten motor prostě strácí vykon a občas jakoby cukne. pak když je zas kolem tech 5 tak se zase jakoby chytne. na diagnostice sem byl a řekli že jednotka žádnou chybu nehlásí. ještě jeden takovej muj postřeh. možná je to blbost, ale zdá se mi že to je mnohem citelnější vždycky když prší nebo je mokro. takže mě napadá - bud vždycky někam zateče voda. Ale to by podle mě pak nejelo vůbec. a nebo je to s tim deštěm jenom taková moje sugesce a pak mě napadá už jenom váha vzduchu nebo palivový čerpadlo.
Odpovědět