Zdravím, mám takový problém u E36 316 rv. 98. Při jízdě pod 2000 ot./min je to skoro neznatelné. Ale při jízdě nad 3500 ot./min motor začne ztrácet výkon a ekonoměr se začíná pohupovat mezi 10l a 7l, jako by ten motor na vteřinu táhne jak má a na vteřinu jako by ztratil tak 20PS. A když budu držet plyn pořád stejně, prostě sním ani nehnu, tak to naprosto pravidelně ztrácí výkon a ekonoměr se pohupuje podle tý ztráty,ale otáčky ukazujou co mají a ty neblbnou. Byl jsem na diagnostice v BMW servise a na nic nepřišli, že je to prý vše v pořádku a váha vzduchu je taky dobrá. Prosím opomoc, předem děkuji.
Na diagnostice jsem byl přímo v BMW servisu v německu a zkoušeli i váhu vzduchu a je vše v naprostém pořádku. A ta sranda tam stojí 83eur. Jeli to i projet, vysvětloval jsem mu jak stim má jet, že ten plyn musí držet delší dobu ve stejný poloze, aby to začlo dělat a ten blb stim jel do města, kde musíš pořád řadit a brzdit a to nedělá a samozřejmě přijel zpátky, že to nic nedělá a že bych tam auto musel nechat jestli na něco přijdou.No akdyž mě řekl cenu za tu diagnostiku tak jsem si radši auto vzal zpátky.
No já stim byl před měsícem na technický a to bych asi emisema neprošel si myslim, kdyby byl ucpanej katalyzátor a nebo vadná lamba sonda.A na emisích mi neříkal nic že by byly špatný hodnoty.
vymena za novej no, ale jinak muze to byt i ten benzinovy filtr, mooozna teoreticky, ze by ti obcas krachlo benzinove cerpadlo nebo nedopalila svicka, to pak muze byt i svickovym kabelem nebo civkami
Mám stejnej problém, do 2tis. Ot. to jede normálně, od dvou výš se to dusí a střílí do výfuku, je to uplně mrtvý.Palivák jsem dal novej, váhu vyčistil, vyměnil všechny spuchřený hadice. Pořád stejný.
Mě to do vejfuku nestřílí, ale už to dělá i pod 2000ot/min. Vteřinu táhne jak má a na vteřinu vynechá , ale musim držet plyn pořád stejně a když je to studený tak to jede ůplně normálně jen se to trochu ohřeje tak začne vynechávat. Palivovej filtr mam už obědnanej tak ho vyměním a uvidim co se bude dít.
HanzE3 píše:Mám stejnej problém, do 2tis. Ot. to jede normálně, od dvou výš se to dusí a střílí do výfuku, je to uplně mrtvý.Palivák jsem dal novej, váhu vyčistil, vyměnil všechny spuchřený hadice. Pořád stejný.
u tebe bych to ale uz typl na to palivovy cerpadlo, mozna svicky nebo civky, nebo ze by vstrik, ale svicky ci civky by to mohlo odhalit na diagnostice, cerpadlo by chtelo zmerit tlak
Nedalo mi to a rozebral jsem komplet váhu a vykoupal ji v lihu a vyfoukal, už to jede, ale pod 4tis./ot. je to stejně divný od 4 výš jak kdybys to nakop a auto vystřelí a kolem 5,5ot. se to zadusí a pak zas jede..
mam hodně podobnej problém na íesu. Myslel sem že to je vejfukem, byl tam nějakej jinej, ale komplet jsem ho vyměnil za originál co tam má bejt a furt zhruba stejný. Vyměnil sim i svíčky za předepsaný i palivovej filtr. Tak od 3 do 5,5 tisíc ten motor prostě strácí vykon a občas jakoby cukne. pak když je zas kolem tech 5 tak se zase jakoby chytne. na diagnostice sem byl a řekli že jednotka žádnou chybu nehlásí. ještě jeden takovej muj postřeh. možná je to blbost, ale zdá se mi že to je mnohem citelnější vždycky když prší nebo je mokro. takže mě napadá - bud vždycky někam zateče voda. Ale to by podle mě pak nejelo vůbec. a nebo je to s tim deštěm jenom taková moje sugesce a pak mě napadá už jenom váha vzduchu nebo palivový čerpadlo.