čau mám takový zvláštní problém, praskají mi potkávačky a pak se rožne ABS,(parkovací a dálkové jsou vpohodě) borec tam měl předtím xenonové výbojky,já chtěl obyčejné H7, někdy to praskne po 40km někdy po 5km, nikdo moc neví co s tím je. Diagnostika ABS i motoru vpořádku, nemá někdo podobnou zkušenost? dík
Dneska jsem to měl u elektrikáře ,dal tam nějaké odpory měl to zaplé 20min a nic(to si myslel ,že už je to vklidu), potom se to projelo a po 10km zase praskly rožlo se ABS,takže zítra to bude zkoušet znovu pak tu napíšu čím to bylo.
Killca píše:tak todle uz snad ma neco extra spolecnyho s alternatorem, kdyz to projedes tak se zvysi napeti a konec, ale jak by se to pospojovalo to nevim teda
taky bych řekl, že altík přebíjí...
Family wagon: BMW 320dX F31
Summer car: BMW 330i baur TC2 E30
Project car: BMW 1502 E10
City car: Audi A1 1.4tfsi
tak treba je mozny ze se mu napojil privod k zarovkam nekde primo na altik a normalni napeti si to bere zpet do site ale kdyz to treba posle na par milisekund vic stavy tak zarovky rupnou ale do auta se to prepeti ani nedostane, prave diky zarovkam, nepravdepodobny, ale mozna mozny, protoze kuli cemu jinymu by to rupalo, zarovka rupne kdyz do ni de vic stavy, jinak nema duvod rupnout, zkrat primo na vedeni mezi privodnima kabelama by ji nevadil, nizsi napeti taky ne, takze jedine ze jsou spatny konektory, nebo je v nich voda a diky primo zkratu rupne zarovka
takle sem nemel krytku na konektoru zarovek na fiatu a zarovka rupala kazdejch 10 kilaku a jak se tam soup jen kus plastu kterej kryl vsechny draty pekne originalne, tak uz svetlo bylo nesmrtelny