Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Problem elektrika!

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Yngwie
Registrovaný
Příspěvky: 663
Registrován: pát 22.09.2006 00:00

#1 Příspěvek od Yngwie »

Mel jsem auto na vymenu pruzin a stalo se nasledujici ... na pristrojovce prestaly fungoval smerovky (venku blikaj uvnitr ne), dale pak prestalo fungovat ovladani tempomatu a radia....radio vypisuje DISABLED a nehraje. Jsem z toho jelen...muze to byt nejake rele? Prosim help....
mira2
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: ned 20.11.2005 01:00
Bydliště: Reichenberg

#2 Příspěvek od mira2 »

Mám přesně ten samý problém s elektrikou, akorát mi do toho ještě nejde stahovaní všech oken :( Stalo se to ze dne na den. Nemáte někdo nějaký nápad co to je?
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#3 Příspěvek od all »

že by to byl grund modul? ted to odešlo kamarádovi na 46ce a nesla mu klima a budíky... bylo to všelijaké chování...
mira2
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: ned 20.11.2005 01:00
Bydliště: Reichenberg

#4 Příspěvek od mira2 »

dík za informaci, jsi dneska druhý ,tak už tomu začínám věřit. Nevíš náhodou jaká byla cena?
Brody
Registrovaný
Příspěvky: 3103
Registrován: pon 23.04.2007 00:00
Bydliště: Vimperk
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Brody »

A co to vubec je ten grund modul? :oops: :oops: :oops:
mira2
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: ned 20.11.2005 01:00
Bydliště: Reichenberg

#6 Příspěvek od mira2 »

Tak jsem trochu hledal a dopátral se ke kolegům na Slovensko.
http://www.bmwklub.sk/viewtopic.php?f=2&t=5821

Je dosti pravděpodobné, že se to týká té samé věci, tak aspoň jedno pozitivum.

Ještě by mě zajímalo, zda se to dá na 100% zjistit diagnostikou, abych něco nerozdělal a nakonec to nebylo v něčem jiném.
all
Registrovaný
Příspěvky: 1548
Registrován: úte 02.01.2007 01:00
Bydliště: Kutná Hora

#7 Příspěvek od all »

v mém případě hlasila diagnostika chyba zběrnice.... auto komunikuje po ..profibasu.. prostě jen dva kablíky po kterých se rozesílá periferiím informace,nebo se naopak informace čtou....

grund modul je neco jako malé pc které s těmito informacemi pracuje...

od 1999-2003 jsou velice poruchové! pak už docílili spolehlivosti...
v BMW tato jednotka stojí kolem 60tis ale je to orientační....
mira2
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: ned 20.11.2005 01:00
Bydliště: Reichenberg

#8 Příspěvek od mira2 »

moc děkuju za informace, pokusim se to dát známému a snad se s tim popere jako elektro-specialista.
Jinak pokud by se to kupovalo u českých zastupitelů BMW, tak se asi člověk, jak píšeš, plácne přes kapsu. V Německu, kam jsem teď volal to stojí mezi 300 - 320 €, což je sice také dost, ale zcela jistě miň než u nás.
mira2
Registrovaný
Příspěvky: 117
Registrován: ned 20.11.2005 01:00
Bydliště: Reichenberg

#9 Příspěvek od mira2 »

Další docela užitečné informace včetně návodů na výměnu a možnosti dokoupení relátek :) :)

http://cgi.ebay.de/BMW-Grundmodul-GM5-Z ... otohosting


http://www.re-electronics.de/
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#10 Příspěvek od Cuky »

Mohu mít dotaz na jeden můj problém ? Když jsem jel napsosledy domů z práce tak mi na mé e36 318is (m42b18) přestalo hrát rádio po dalšícch několika kilometrech začalo pozhasínat podsvětlení přístojové desky a záhy přestaly ukazovat budíky a když jsem dojel ke křižovatce auto zhaslo a nestarotalo tedy netočil startér. Auto jsem tedy roztlačil nezbilo mi také nic jiného z křižovatky musel pryč. Po té auto nastartovalo několikrát jsem jej prošlápl a auto najednou jako by nic a fungovalo. Po chvíli nastalo to samé tak jsem jej zase prošlápl a dojel jsem domů. Doma jsem dobil baterii a auto šlo ale ne dlouho tak jsem si nechal proměřit dobíjení a prý je ok. A baterii mám celkem novou vždy fungovala až takhle najednou a teď se mi stává stále že se začíná stlumovat podsvětlení neví čím to je. Za odpověď předem děkuji
Peter_C
Registrovaný
Příspěvky: 99
Registrován: ned 15.02.2009 01:00
Bydliště: -Mladá Boleslav-

#11 Příspěvek od Peter_C »

Také nyní řeším jeden problém...asi také elektrika.... a to že po sundání nohy z plynového pedálu vychází zpoza zapínání světel takové jakoby "zkratové" bzučení "bzzzzzz" někdy to přestane někdy to trvá ale jakmile dám opět (i lehounce) nohu na pedál plynu tak to přestane.... prý by to mohlo být něco s tím pípákem na světla..že by tam byl nějaký zkrat...,nevím?? nemáte s tímto někdo skušenost? :?
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#12 Příspěvek od Cuky »

Mohu mít dotaz na jeden můj problém ? Když jsem jel napsosledy domů z práce tak mi na mé e36 318is (m42b18) přestalo hrát rádio po dalšícch několika kilometrech začalo pozhasínat podsvětlení přístojové desky a záhy přestaly ukazovat budíky a když jsem dojel ke křižovatce auto zhaslo a nestarotalo tedy netočil startér. Auto jsem tedy roztlačil nezbilo mi také nic jiného z křižovatky musel pryč. Po té auto nastartovalo několikrát jsem jej prošlápl a auto najednou jako by nic a fungovalo. Po chvíli nastalo to samé tak jsem jej zase prošlápl a dojel jsem domů. Doma jsem dobil baterii a auto šlo ale ne dlouho tak jsem si nechal proměřit dobíjení a prý je ok. A baterii mám celkem novou vždy fungovala až takhle najednou a teď se mi stává stále že se začíná stlumovat podsvětlení neví čím to je. Za odpověď předem děkuji nikdo neví prosím nic? CO by to mohlo být?
MadMaxII
Registrovaný
Příspěvky: 206
Registrován: čtv 23.10.2008 00:00
Bydliště: okr. Melnik, jinak AION trvale
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od MadMaxII »

to Cuky:

Dobijeni zmer az kdyz ti auto zacne jevit ty same priznaky, zajed ke kraji nech nastartlej motor a promer to.
Podle me ti odchazi dobijeci rele a samotnej alternator asi bude ok protoze pokud je problem s alternatorem tak ten se proste horsi casem ale aby chvili chodil a chvili nechodil to je moc divne, leda u nej proverit uhliky jestli neni jeden z nich zlomeny a chvili vodi a chvili nevodi, ale vetsinou to byva dobijeci rele....

to PeterC:
Nejde o zkrat, muze v nem odejit filtracni clen a pak je nachylny na jakekoli ruseni/vlneni, proste ho odpoj a projed, a jestli to prestane delat tak kup novej a vymen....
Cuky
Registrovaný
Příspěvky: 316
Registrován: sob 02.05.2009 00:00
Bydliště: Plesná u Chebu

#14 Příspěvek od Cuky »

No ten altík celou dobu šel nebyl žádnej problém až pak najednou ale zdá se mi že teď už to je zase ok předtím jsem si nemohl pustit ani rádio aby to nelehnulo teď ok možná spíš nějakej špatnej kontakt jenom. Já právě zkoušel pořádně dobít baterii a koukal jsem na el.vedení a zatím jde no uvidím. Pokud bude blbnout kouknu do altíku.A kdyžtak to relé je kde? Pokud víš i nějaké označenní moc děkuji.
filaaa
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pát 19.06.2009 00:00

#15 Příspěvek od filaaa »

CAU,POTREBUJU PORADIT,E46 coupe 3.0D
filaaa
Registrovaný
Příspěvky: 2
Registrován: pát 19.06.2009 00:00

#16 Příspěvek od filaaa »

CAU,POTREBUJU PORADIT,E46 coupe 3.0D
Koovi
Registrovaný
Příspěvky: 292
Registrován: čtv 11.12.2008 01:00
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Koovi »

zdravíííííčko, u E36 z ničeho nic přestal fungovat vetilátor topení. neporadíte kde hledat problém popř. jak zjistit kde je chyba =o)? mám jen odpojený konektor z diferenciálu - tachometr. jestli to s ním může souviset.

díky
schiki
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: stř 13.05.2009 00:00

#18 Příspěvek od schiki »

čau,mám E36 316 a jde mi o to že mi celkem v pravidelných intervalech lítá ručička okamžité spotřeby při plynulé jízdě( plus minus 3 litry),zajímavé je že když jedu do kopce kolem 3000 otáček tak mi připadá že přesně s tou lítající ručičkou i kolísá výkon motoru.ale jenom někdy a na rovince je to bez problémů.
Vlada8
Registrovaný
Příspěvky: 26
Registrován: sob 08.11.2008 01:00

#19 Příspěvek od Vlada8 »

Ahoj, prosím mám problém s E46 rv 1999 2,0D. měl jsem standartní H žárovky - pri jízdě obcas problikalávaly, bylo to docela znát, ale najk jsem to neřešil.Prostě svítily normálně a vždy tak na 1s se víc rozsvítili.

Ted jsem osadil kompletní xenonová světla - origanal BMW a xenony pořád blikají - tedy občas - ve stejných intervalech jako u žárovek - ne pravidelných.

Kde by mohla být v elektrice zrada? Nejaké zvýšené napětí?a proč?

dekuji za každou radu. Vlada
Odpovědět